Sylwia Bernatek

Senior Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Biegła znajomość obsługi komputera: Microsoft Office, Power Point, Photoshop. Prawo jazdy: 2002 r (kategoria B).

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
turecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Lemon Sky Sp. z o.o.
Senior Account Manager
nawiązywanie współpracy i budowanie relacji z Kluczowymi Klientami m.in. HTC, Microsoft, Volkswagen Bank, Bank Millennium, Orange, adidas, Nestle: Winiary, Akzo Nobel, Basell Orlen, National Geographic, SKANSKA; planowanie realizacja krótko i długoterminowych planów marketingowych, koordynacja prac związanych z prowadzoną kampanią, wdrażanie nowych projektów, budżetowanie, zarządzanie działaniami ATL, BTL, Events, Incetive oraz w środowisku digital
Logo
Business Development Manager
Fizikal Management Solution
bezpośrednia współpraca z producentami i dystrybutorami (od strony handlowej i technicznej), ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych, budowanie świadomości marki, opracowywanie planów sprzedażowych, monitorowanie i analiza danych rynku SPA i fitness, działań konkurencji i wyników własnego produktu, budowanie relacji B2B, pozyskiwanie nowych klientów, szkolenia z zakresu: zarządzania biznesem, sprzedaży, customer service
Haberq Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży. Polska centralna i wschodnia.
współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży firmy, planowanie aktywności promocyjnych w odniesieniu do asortymentu firmy oraz nadzór nad ich realizacją, realizacja rocznych celów obrotowych
i marżowych, budowanie trwałych relacji z klientami, kontrola należności, projektowanie i kompleksowa opieka nad powstającymi obiektami w zakresie wyposażenia, sprzedaży, marketingu, rekrutacji
i szkoleń
Holmes Place Poland
Sales&Corporate Manager
przygotowanie planu sprzedażowo – marketingowego, koordynacja sprzedaży, członkostw indywidualnych, kierowanie zespołem sprzedażowym, wyznaczanie celów sprzedażowych, wsparcie działań marketingowych oraz customer service, prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży bezpośredniej, planowanie i wdrażanie imprez promocyjno – sprzedażowych, koordynacja akcji promocyjnych, raportowanie wyników sprzedażowych
Holmes Place Poland
Event&Promotion Manager
realizacja budżetu promocyjnego, tworzenie planów marketingowych, planowanie i realizacja akcji promocyjnych, przygotowanie i koordynacja działań eventowych, przygotowanie materiałów POS, analiza konkurencji rynku usług rekreacyjnych i sportowych, kontakty z agencjami reklamowymi, współpraca z mediami, nadzór i prowadzenie eventów
Holmes Place Poland
Corporate Manager
opiekun klienta korporacyjnego, wyznaczanie celów sprzedażowych, realizacja strategii sprzedażowych, planowanie i zarządzanie procesem sprzedażowym, tworzenie oferty dla klienta instytucjonalnego oraz ofert pakietowych i umów cywilno-prawnych, pozyskiwanie nowych klientów oraz tworzenie ich bazy
Holmes Place Poland
Duty Manager
udział w tworzeniu marki na rynku polskim, realizacja strategii sprzedażowej, organizowanie stoiska sprzedażowego firmy w centrum handlowym Galeria Mokotów, pozyskiwanie nowych klientów oraz tworzenie ich bazy, zarządzanie klubem w trybie zmianowym, przygotowywanie materiałów promocyjnych, customer service

Szkolenia i kursy

2013
Risk Taking and Decision Making in Business and Life – seminarium podczas EIBTM 2013 w Barcelonie.
Foursquare jako skuteczne narzędzie marketingowe – szkolenie w Lemon Sky.

2012
O obrazku w Social Media – szkolenie w Lemon Sky.
Umowy w reklamie – szkolenie w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

2010
Advanced Fitness Seminars Tour 2010 – szkolenie dla właścicieli, inwestorów, menadżerów.

2009
PT on the net Certificate in Health and Fitness Management – internetowy międzynarodowy kurs zarządzania fitness klubami.
Credo conference w Berlinie – szkolenia nt. pojęcia i znaczenia wizji i misji w przedsiębiorstwie.
Kurs Rising Stars w Holmes Place Poland – program rozwoju kadry menedżerskiej

2007
Szkolenie Analiza potrzeb klienta w Holmes Place Poland.

2006
Kurs aktywnej sprzedaży i technik sprzedażowych w Holmes Place Poland.
Kurs wizażu w Aktywnym studium plastycznym technik teatralno– filmowych.

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Zainteresowania

Fotografia; sport m.in. tenis, wakeboarding, badminton, piłka nożna; fashion; makijaż sceniczny; podróże.

Inne

Nagrody i osiągnięcia:
2008 One life. Live it well – nagroda pracownika roku, za inspirowanie
współpracowników
2007 The best salesman of the year – nagroda dla najlepszego sprzedawcy
Holmes Place Poland
2006 Lider sprzedaży bezpośredniej w roku 2006, Holmes Place Poland