Sylwia Bargieł

dostarczanie treści w formie pisemnej i graficznej, produkcja sesji zdjęciowych
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
właściciel
Pracownia Twórcza
Tworzenie intermetowych i drukowanych projektów (e-magazyny, newslettery, strony internetowe, katalogi, oferty multimedialne, broszury, magazyny), które służą do promocji i kreowania wizerunku marki. Produkcja sesji zdjęciowych, nadzorowanie pracy zespołu.
Logo
redaktor naczelna
Wydawnictwo Direct Publishing Group
koncepcja, opracowanie i wdrożenie magazynów: Leenia (life style); Euro 26 (kultura); Royal (fashion); Domoteka Design Magazine (design); Twój Komfort (wnętrza); Dom Development (wnętrza i rynek mieszkaniowy); Abecadło Zdrowia (poradnictwo); Reaktywacja (specjalistyczne poradnictwo)

Przygotowanie zawartości merytorycznej i opracowanie layoutów wraz z dyr. artystycznym do przetargów; opracowanie zawartości merytorycznej pierwszych numerów min.: Funduj (finanse), The Cut (life style), Cedet (kultura)

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Inne

Zdobyte nagrody: Brązowa Chimera 2007; Srebrna Chimera 2008; Złota Szpalta 2008.

Protfolio kontaktów z różnych branż: fotograficznej, modowej (projektanci, styliści, wizażyści, fryzjerzy); graficzno-artystycznej, reklamowej, mediowej (dzennikarze, redaktorzy), filmowej (producenci, dźwiękowcy, operatorzy kamery); wnętrzarskiej (producenci, dystrybutorzy, designerzy), developerskiej i innych.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Custom Publishing
Custom Publishing
Ambasadorowie custom publishingu
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
DESIGN{MAGAZINES
DESIGN{MAGAZINES
Najbardziej designerskie magazyny świata
gdziebylec.pl
gdziebylec.pl
cała Polska w kieszeni
GENERATOR
GENERATOR
pomysły są wśród nas, warto to wykorzystać. Jeżeli masz taki pomysł, szukasz partnerów, ludzi zaangażowanych - zapraszam. Hasło grupy: co by tu zrobić, aby nic nie robić
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Piknik Naukowy
Piknik Naukowy
Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik to największa impreza plenerowa w Europie o tematyce naukowej. Tysiąc pokazów, 200 namiotów, 20 krajów świata po to, żeby pokazać, że nauka potr
Prasa firmowa
Prasa firmowa
Zapraszam do dyskusji na temat roli prasy firmowej w komunikowaniu przedsiębiorstw