Sylwia Andrzejewska

Sylwia Andrzejewska

Kierownik Działu Marketingu, AC Spółka Akcyjna
Białystok, podlaskie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

AC S A
Kierownik Działu Marketingu
1. Kreowanie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowej firmy.
2. Opracowywanie i systematyczna aktualizacja budżetu marketingowego.
3. Uczestnictwo w przygotowywaniu materiałów reklamowych i promocyjnych i zatwierdzanie ich ostatecznej formy i treści.
4. negocjuje warunków współpracy z wykonawcami i podwykonawcami.
5. Ustalanie szczegółów szczegóły prowadzonych kampanii z działami wewnątrz firmy i podwykonawcami.
6. Analiza badań rynkowych zleconych na zewnątrz i realizowanych w ramach pracy działu.
7. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych.
8. Kierowanie pracą zespołu 6 osób w tym: graficy komputerowi, specjalista PR, osoba zarządzająca stroną internetową, specjalista ds. obsługi sieci warsztatów 1 specjalista ds. marketingu.
9. Inspirowanie i zespołu do nowych działań marketingowych.
10. Organizacja targów – praca koncepcyjna nad budową stoiska oraz koordynacja całego przedsięwzięcia w świetle firmy.
11. Współpraca z domami mediowymi, agencjami PR, agencjami social media, twórcami filmowymi i agencjami reklamowymi.
12. Ścisła współpraca z działem rozwoju nowych produktów i działem sprzedaży w zakresie wdrażania na rynek nowych produktów.
13. Współpraca z poszczególnymi działami firmy w zakresie brandowania produktu, lub też jego prawidłowego wyglądu pod względem estetycznym – zaczynając od współpracy przy tworzeniu nowego wyglądu produktu, poprzez projekty opakowań kończąc na oprawie graficznej instrukcji i nadzór nad wdrożeniem w wielu wersjach językowych.
14. Budowanie świadomości marki produktów oraz firmy.
15. Wsparcie działu sprzedaży przy promocji nowych produktów.
16. Monitoring trendów marketingowych na rynku.
17. Monitorowanie i analiza danych dotyczących rynku motoryzacyjnym.
18. Koordynowanie działań marketingowych podczas eventów (konferencje, szkolenia, warsztaty).

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Białostocka

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem