Umiejętności
Komunikacja
Komunikacja kryzysowa
E-commerce
Ekonomika
Komunikacja wewnętrzna
Internet
relacje z mediami
Public Relations
Social Media
CSR
media społecznościowe
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Rzecznik Prasowy Toru Wyścigów Konnych Służewiec
• stała współpraca z dziennikarzami i fotoreporterami – przygotowywanie materiałów prasowych, nadzór nad systemem akredytacji podczas wydarzeń
• tworzenie strategii obecności Toru Służewiec w social mediach i jej realizacja
podczas bieżących działań – bieżąca obsługa profili na Facebooku i Instagramie, nadzór nad profilem na YouTubie
• planowanie i nadzór nad realizacją działań promocyjnych Toru
• bieżąca obsługa redakcyjna strony internetowej Toru
• przygotowywanie materiałów foto i video
• reprezentowanie Toru podczas wydarzeń własnych oraz branżowych
• monitoring mediów oraz stała analiza mediów społecznościowych
• współtworzenie wydarzeń promocyjnych, współpraca z partnerami m.in. Ekstraklasa, Cavaliada, Orange Warsaw Festival, CSIO Sopot
• udział w pracach nad strategią CSR spółki oraz współpraca przy tworzeniu corocznych raportów społecznej odpowiedzialności
• tworzenie strategii i realizacja obecności marki korporacyjnej Totalizator Sportowy na LinkedIn
• współpraca z zespołem komunikacji wewnętrznej
• tworzenie strategii obecności Toru Służewiec w social mediach i jej realizacja
podczas bieżących działań – bieżąca obsługa profili na Facebooku i Instagramie, nadzór nad profilem na YouTubie
• planowanie i nadzór nad realizacją działań promocyjnych Toru
• bieżąca obsługa redakcyjna strony internetowej Toru
• przygotowywanie materiałów foto i video
• reprezentowanie Toru podczas wydarzeń własnych oraz branżowych
• monitoring mediów oraz stała analiza mediów społecznościowych
• współtworzenie wydarzeń promocyjnych, współpraca z partnerami m.in. Ekstraklasa, Cavaliada, Orange Warsaw Festival, CSIO Sopot
• udział w pracach nad strategią CSR spółki oraz współpraca przy tworzeniu corocznych raportów społecznej odpowiedzialności
• tworzenie strategii i realizacja obecności marki korporacyjnej Totalizator Sportowy na LinkedIn
• współpraca z zespołem komunikacji wewnętrznej
Specjalista ds PR i Mediów Społecznościowych
Lotnisko Chopina/Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze"
• tworzenie strategii, planowanie, wdrażanie oraz prowadzenie bieżących działań i kampanii reklamowych na profilach Lotniska Chopina w mediach społecznościowych – Facebook, Instagram, Twitter i YouTube
• bieżąca obsługa strony internetowej lotniska
• współtworzenie strategii zarządzania sytuacją kryzysową i późniejsze jej wykorzystanie w trakcie awaryjnego lądowania samolotu kapitana Wrony
• współtworzenie wydarzeń promocyjnych lotniska, współpraca z partnerami m.in. pierwsze lądowanie Airbusa A380 w Polsce, promocja filmu „Samoloty”, pokaz mody marki Simple
• współpraca z redakcją magazynu dla pracowników
• przygotowywanie materiałów foto i video
• reprezentowanie Lotniska Chopina podczas wydarzeń branżowych
• przygotowywanie gadżetów promocyjnych Lotniska m.in. karty powitalne tzw. "witajki", opaski bezpieczeństwa dla dzieci, słuchowisko dla dzieci o maskotce Lotniska Chopina
• bieżąca obsługa strony internetowej lotniska
• współtworzenie strategii zarządzania sytuacją kryzysową i późniejsze jej wykorzystanie w trakcie awaryjnego lądowania samolotu kapitana Wrony
• współtworzenie wydarzeń promocyjnych lotniska, współpraca z partnerami m.in. pierwsze lądowanie Airbusa A380 w Polsce, promocja filmu „Samoloty”, pokaz mody marki Simple
• współpraca z redakcją magazynu dla pracowników
• przygotowywanie materiałów foto i video
• reprezentowanie Lotniska Chopina podczas wydarzeń branżowych
• przygotowywanie gadżetów promocyjnych Lotniska m.in. karty powitalne tzw. "witajki", opaski bezpieczeństwa dla dzieci, słuchowisko dla dzieci o maskotce Lotniska Chopina
Senior PR Manager
Media Connect
• obsługa klientów agencji: prowadzenie projektów dla klientów z branży logistycznej, kosmetycznej, FMCG m.in. UTA Polska, Laboratorium Kosmetyczne AVA, Restauracje Wiking, Frulina.
• bieżąca współpraca z dziennikarzami: organizacja i prowadzenie szkoleń z dziedziny media relations oraz wystąpień publicznych m.in. dla BGK.
• koordynacja produkcji serwisów www klientów oraz tworzenie tekstów do tych serwisów: Laboratorium Kosmetyczne AVA, Frulina
• bieżąca współpraca z dziennikarzami: organizacja i prowadzenie szkoleń z dziedziny media relations oraz wystąpień publicznych m.in. dla BGK.
• koordynacja produkcji serwisów www klientów oraz tworzenie tekstów do tych serwisów: Laboratorium Kosmetyczne AVA, Frulina
PR Manager
Marka RR
• bieżąca obsługa klientów m.in. City Self-Storage oraz pozyskiwanie nowych
• współpraca z mediami w ramach obsługi klientów m.in. przygotowywanie materiałów prasowych, monitoring mediów
• prowadzenie szkoleń z zakresu wystąpień publicznych i kontaktów z mediami np. dla Ericsson Polska, Dyrekcji Lasów Państwowych.
• współpraca z mediami w ramach obsługi klientów m.in. przygotowywanie materiałów prasowych, monitoring mediów
• prowadzenie szkoleń z zakresu wystąpień publicznych i kontaktów z mediami np. dla Ericsson Polska, Dyrekcji Lasów Państwowych.
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne
Grupy
Blogi firmowe i produktowe
Blog jest narzędziem marketingowym, dzięki któremu nowoczesna firma uzyskuje znakomity i – co istotne – żywy kontakt z potencjalnymi bądź obecnymi klientami.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Identyfikacja Wizualna
Wszystko to co co wiąże się z wizualnym aspektem tożsamości podmiotu funkcjonującego w przestrzeni publicznej.