Umiejętności
Zarządzanie Marką
planowanie biznesu
Rozwój kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
zarządzanie marketingiem
Zarządzanie P&L
SAP
negocjacje handlowe
Kreowanie i wdrażanie strategi Trade Marketing
Dogłębna znajomość branży FMCG
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Grupy Kluczowych Klientów
• Kompleksowe zarządzanie sprzedażą w podległym regionie, we wszystkich kanałach dystrybucji – LCH, C&C, TT, NKA oraz ON.
• Budowa i kontrola wykonalności budżetów.
• Skuteczna realizacja planów sprzedażowych na wysokim poziomie.
• Usprawnianie zarządzania w obszarze sprzedaży – zwiększenie efektywności działań realizowanych przez zespół sprzedażowy, podejmowanie aktywnych działań wspierających sprzedaż.
• Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży, rozwoju oraz nowych strategii dystrybucji produktów, umacnianie pozycji i wizerunku marek Grupy na rynku.
• Rozwój biznesu poprzez poszerzanie obecnych i zdobywanie nowych rynków zbytu.
• Bezpośrednie zarządzanie podległym zespołem (w tym 7 KAM w kanale LCH, 30 PH).
• Optymalizacja kosztów. Zwiększenie poziomu zysku i rentowności.
• Budowa i kontrola wykonalności budżetów.
• Skuteczna realizacja planów sprzedażowych na wysokim poziomie.
• Usprawnianie zarządzania w obszarze sprzedaży – zwiększenie efektywności działań realizowanych przez zespół sprzedażowy, podejmowanie aktywnych działań wspierających sprzedaż.
• Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży, rozwoju oraz nowych strategii dystrybucji produktów, umacnianie pozycji i wizerunku marek Grupy na rynku.
• Rozwój biznesu poprzez poszerzanie obecnych i zdobywanie nowych rynków zbytu.
• Bezpośrednie zarządzanie podległym zespołem (w tym 7 KAM w kanale LCH, 30 PH).
• Optymalizacja kosztów. Zwiększenie poziomu zysku i rentowności.
Szkolenia i kursy
• Customer Immersion.
• Szef jako wsparcie w programie doradczo-handlowym.
• Development Center.
• Techniki Menadżerskie.
• Techniki Coachingowe.
• Project Management.
• Profesjonalna obsługa Category Managera przez KAM .
• Szef jako wsparcie w programie doradczo-handlowym.
• Development Center.
• Techniki Menadżerskie.
• Techniki Coachingowe.
• Project Management.
• Profesjonalna obsługa Category Managera przez KAM .
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Wędkarstwo śródlądowe i morskie
Piłka ręczna
Kynologia – szkolenie psów
Piłka ręczna
Kynologia – szkolenie psów
Inne
Ukończona Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia oraz 4 klasy stopnia II – klasa gry na Trąbce
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
b2b EXPORT IMPORT Non European Trade
Osoby / firmy zainteresowane wspolpraca w imporcie oraz exporcie z polski sa mile widziane. Zwlaszcza praktykujacy businessmani, przedstawiciele handlowi
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
IMPORT- EXPORT
porpozycje wymiany handlowej-nawiazania wspolpracy pomiedzy krajami oraz wszystko inne co jest zwizane z handlem miedzynarodowym
Mój Własny Biznes
Dla wszystkich, którzy marzą aby otworzyć swój własny biznes lub już go mają. Pomysły, porady itp.
Muzycy - hobbyści
Gra na instrumentach, własne zespoły lub inne projekty muzyczne, techniki nagrywania dźwięku, sprzęt, współpraca.
MUZYKA , ZESPOŁY, GRANIE, SPIEW
Witam grupa osób interesujacych sie muzyka od strony praktycznej w szerokim tego slowa rozumieniu praktyczne wykonywanie muzyki jako pasja, przyjemnosc, praca
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.