Umiejętności
Reklama
Strategia biznesowa
Digital Marketing
Marketing Interaktywny
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
SEM
SEO
Social Media
Social Media Marketing
User Experience
Remarketing
Doświadczenie zawodowe
Interactive Director
- Wsparcie w przygotowywaniu, sprzedaży i nadzorze nad zintegrowanymi kampaniami marketingu rekomendacji (product seeding, social media, konkursy, programy ambasadorskie, media)
- Wdrożenie systemu zarządzania społecznością Ekspertów Streetcom
- Nadzór nad komunikacją i zarządzaniem społecznością Ekspertów Streetcom (social media, mailingi, call center)
- Wdrożenie systemu zarządzania społecznością Ekspertów Streetcom
- Nadzór nad komunikacją i zarządzaniem społecznością Ekspertów Streetcom (social media, mailingi, call center)
Managing Director
BrainJuice Group / FuturePR
- Zarządzanie zespołem Future PR
- Przygotowywanie strategii zintegrowanych kampanii internetowych, sprzedaż oraz nadzór nad ich realizacją (digital PR, social media, kampanie SEM i display, budowa serwisów internetowych, konkursy i inne aktywności angażujące użytkowników: programy ambasadorskie, WOMM).
- Prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu w Internecie - http://www.warsztaty.brainjuice.pl.
- Przygotowywanie strategii zintegrowanych kampanii internetowych, sprzedaż oraz nadzór nad ich realizacją (digital PR, social media, kampanie SEM i display, budowa serwisów internetowych, konkursy i inne aktywności angażujące użytkowników: programy ambasadorskie, WOMM).
- Prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu w Internecie - http://www.warsztaty.brainjuice.pl.
podwładny
wystawiono
Best boss ever! :)
wystawiono
Praca z Sylwestrem to wielka przyjemność. Cechuje go pasja, energia profesjonalizm i otwarte podejście. Jest merytorycznym, wszechstronnym szefem. Potrafi zmotywować i zmobilizować do działania, jednocześnie dając wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Mam nadzieję, że będziemy mieli okazję do współpracy także w przyszłości! :)
Strategic Planner/Kierownik działu badań i monitoringu
- Przeprowadzanie analizy wizerunku marek w sieci oraz analizy grup docelowych.
- Przygotowywanie strategii zintegrowanych kampanii marketingu szeptanego(Internet, media społecznościowe, programy ambasadorskie, amplifying, SEM)
- Wdrożenie systemu monitoringu opinii w Internecie: opracowywanie modelu biznesowego, odpowiedzialność za przygotowanie wniosku o dofinansowanie(POIG 8.1),
- Przygotowywanie strategii zintegrowanych kampanii marketingu szeptanego(Internet, media społecznościowe, programy ambasadorskie, amplifying, SEM)
- Wdrożenie systemu monitoringu opinii w Internecie: opracowywanie modelu biznesowego, odpowiedzialność za przygotowanie wniosku o dofinansowanie(POIG 8.1),
Prezes zarządu
- przygotowanie długofalowej strategii spółki,
- nadzór na bieżącą działalnością,
- wdrożenie strategii marketingowej,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- negocjacje z kontrahentami,
- współtworzenie i nadzór merytoryczny nad projektami.
- nadzór na bieżącą działalnością,
- wdrożenie strategii marketingowej,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- negocjacje z kontrahentami,
- współtworzenie i nadzór merytoryczny nad projektami.
wystawiono
Współpraca z p. Sylwestrem była przyjemnością: dał się poznać jako doświadczony manager, który wnikliwie ocenia sytuacje, w której się znajduje i dobrze zna swój zespół. Ponadto p. Sylwester ma szerokie horyzonty wiedzy i błyskotliwy, analityczny umysł.
wystawiono
Miałam przyjemność pracować w zespole kierowanym przez Sylwka. To osoba charyzmatyczna, o dużych zdolnościach przywódczych oraz umiejętności wyczuwania nastroi panujących wśród pracowników. Cechuje go wszechstronność, duża wiedza merytoryczna i intuicja jeśli chodzi o podejmowanie decyzji biznesowych. Polecam!
Kierownik pracowni CATI
- kierowanie realizacją projektów badawczych,
- zarządzanie zespołem,
- zapewnienie zaplecza,
- kształtowanie i kontrola procesów,
- współtworzenie metodologii projektów badawczych,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- negocjacje z kontrahentami.
- zarządzanie zespołem,
- zapewnienie zaplecza,
- kształtowanie i kontrola procesów,
- współtworzenie metodologii projektów badawczych,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- negocjacje z kontrahentami.
Szkolenia i kursy
Train the trainer
Warsztaty improwizacji teatralnej
"PRINCE2 Overview" SKILLS
„Wskaźniki mediowe w praktyce” – Essentis
"Skuteczne negocjacje" - Mazowieckie Centrum Szkoleniowe
"Kierowanie zespołem" - Mazowieckie Centrum Szkoleniowe
"Przygotowanie i realizacja projektów w ramach funduszy strukturalnych UE w Polsce" - WSHiP
"Ochrona Danych Osobowych, problemy firm badających opinie rynku" - Omnimodo
Warsztaty improwizacji teatralnej
"PRINCE2 Overview" SKILLS
„Wskaźniki mediowe w praktyce” – Essentis
"Skuteczne negocjacje" - Mazowieckie Centrum Szkoleniowe
"Kierowanie zespołem" - Mazowieckie Centrum Szkoleniowe
"Przygotowanie i realizacja projektów w ramach funduszy strukturalnych UE w Polsce" - WSHiP
"Ochrona Danych Osobowych, problemy firm badających opinie rynku" - Omnimodo
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
- nowe technologie,
- literatura science-fiction,
- muzyka: klubowa, jazz,
- dj’ing, płyty winylowe.
- literatura science-fiction,
- muzyka: klubowa, jazz,
- dj’ing, płyty winylowe.
Organizacje
ESOMAR, PTBRIO
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.