Wypowiedzi
-
Witam, zwracam się bezpośrednio do osób będących propagatorami nowoczesnej obsługi klienta. Półtora roku temu rozpoczęliśmy działalność wydawniczą, tworząc książki dla przedstawicieli różnych poziomów zarzadzania. Dzisiaj mamy już cztery, w przyszłym roku zamierzamy, co najmniej podwoić ilość naszych tytułów.
Korzystając z okazji ( zbliżają się przecież Święta) postanowiliśmy ułatwić zakup, stosując specjalme ceny dla czytelników powstającego portalu branżowego Kulisy Obsługi Klienta oraz odbiorców naszego Newslettera.
Zamówienia złożone do końca listopada, gwarantują, że książki otrzymacie jeszcze przed 10 grudnia,
Zapraszamy do dokonania zakupów, z których będziecie zadowoleni jak nigdy dotąd
Informację o książkach możecie znaleźć pod adresem http://customercare.com.pl/CCKOK2017/aktualnosci/gorac...
Zostać prenumeratorem naszego Newslettera, możecie, poprzez stronę http://customercare.com.pl/prenumerata_biuletynu.html
Zapraszam
Sylwester Kućmierowski
CEO CCMS- 23.11.2016, 10:14
-
http://www.customercare.com.pl/aktualnosci.html
Powstaje, powoli ale powstaje. Chetnych do skomentowania zapraszam na strone http://customercare.com.pl
Chodzi o to aby aby w jednym miejscu mozna bylo sprawdzic swoje pomysly , zweryfikowac czy sa spojne z ogolnie obowiazujacymi standardami.
Za kilka miesiecy, przedsiewziecie to bedzie rozwijac sie bluskawicznie. Dzisiaj wspolprace utrzymujemy tylko z liderami.
Ksiazki, portal http://customercare.pl i http://customercare.com.pl oraz stona http://ccms.com.pl - jest tego coraz wiecej.
Potrzebujemy ludzi do wspolpracy. Jesli ktos jest chetny biuro@ccms.com.pl- 11.10.2015, 17:51
-
- 19.02.2015, 22:06
-
Z okazji zblizajacego sie nowego roku, moich kolejnych imienin, moich kolejnych urodzin, życze Wam wszystkim tego samego co i sobie : radości z kazdego dnia, uśmiechu po każdym odnotowanym sukcesie zawodowym i nadziei, ze TEN ROK 2015 bedzie najlepszym z dotychczasowych.
Pozostań my w kontakcie i wukorzystujmy nawzajem swoje talenty. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO
http://ccms.com.pl- 31.12.2014, 19:16
-
- 7.12.2014, 15:22
-
Osobom zaciekawionym "co tam innym chodzi po głowie" gorąco polecam swoja nowa książkę. W przystępnej formie spróbowałem opisać wszystko co ważne w telefonicznej obsłudze klienta. Zachęcam do komentarzy po przeczytaniu. Sprzedaż ksiązki rusza jeszcze przed Bozym Narodzeniem. W sam raz pod choinkę :) "Telefonem w klienta czyli wstep do telemarketingu"
-
Osobom zaciekawionym "co tam innym chodzi po głowie" gorąco polecam swoja nowa książkę. W przystępnej formie spróbowałem opisać wszystko co ważne w telefonicznej obsłudze klienta. Zachęcam do komentarzy po przeczytaniu. Sprzedaż ksiązki rusza jeszcze przed Bozym Narodzeniem. W sam raz pod choinkę :) "Telefonem w klienta czyli wstep do telemarketingu"
- 20.11.2014, 22:59
-
http://customercare.com.pl/
ZACHECAM DO ODWIEDZENIA I POLUBIENIA > i zachecam do komentarzy
http://facebook.com/pages/CCMS-Customer-Care-Managemen...
WSZYSTKO CO ZWIAZANE JEST Z KLIENTEM- 30.10.2014, 16:47
-
Otwarty na nowe propozycje w charakterze Interim managera
sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl- 8.10.2014, 18:12
-
Firmy potrzebujace wsparcia w obszarze skutecznej, multikamalowej obslugi klienta zapraszam do wspołpracy. tel. 781 996 500
- 29.09.2014, 17:03
-
Firma będąca właścicielem stron http://customercare.pl, http://customercare.com.pl i http://ccms.com.pl poszukuje inwestora przedsięwzięcia w zakresie obsługi klienta. Przedsięwzięcie dotyczy:
- portalu obsługi ,
- portalu usług outsourceowania usług OK poza firmy macierzyste
- sklepu z multimediami w obszarze związanym z klientem, w procesie od presprzedazy do klasycznego customer care,
- forum wymiany doświadczeń w obszarze technologii CC
- usług szkoleniowych i doradczych oraz
- szeroko zakrojonych działań w obszarze train the trainers oraz
- blog z forum wymiany myśli.
i innych.
Przedsięwzięcie o zasięgu ogólnokrajowym, z 5-cioma ośrodkami regionalnymi, czasopismem i newsletterem.Kreator forum wymiany informacji na regionalnych seminariach.
Zainteresowanych inwestycją zapraszam na adres biuro@customercare.com.pl
Doświadczenia międzynarodowe, standardy światowe i bogate kontakty w środowisku, stanowią jedne z filarów rozpoczętej działalności.
CCMS
customer care management & solutions -
https://www.facebook.com/pages/CCMS-Customer-Care-Manag...
wakacyjne znizki do 25%- 26.06.2014, 15:27
-
Sezon wakacji to doskonała sposobność by już we wrześniu zaskoczyć swoich rynkowych przeciwników nowymi umiejętnościami. Szkolenia, coachingi i warsztaty w cenie obniżonej o 25-30% ... tylko do końca sierpnia.
Zapraszamy do skorzystania.
Polecanie nas innym ma swoją wartość :)
http://ccms.com.pl- 11.06.2014, 12:07
-
https://www.facebook.com/pages/CCMS-Customer-Care-Manag...
może polubicie ??- 10.06.2014, 20:08
-
- 8.06.2014, 13:16
-
Polubcie proszę mnie na fecebooku . Umieszczam tam regularnie wpisy branzowe, branzy CUSTOMER CARE:
https://www.facebook.com/pages/CCMS-Customer-Care-Manag...- 27.05.2014, 23:54
-
Justyna M.:
poszukuję trenera/wykładowcy z Łodzi, z doświadczeniem w przeprowadzaniu zajęć dotyczących pracy z trudnym klientem instytucji pomocy i integracji społecznej
lodz.szkolenia@apedukacja.pl. Proszę o podanie stawki za godzinę szkoleniową (45 minut)
namiary na mmnie : sylwester@kucmierowski.com.pl
ZAPRASZAM DO KONTAKTU
SK. -
prace nad zakonczeniem 1wszego etapu powstawania portalu Customer care - Kulisy Obslugi Klienta" , powoli zblizaja sie do lotnego finiszu. Mozna juz bedzie po wersji 1wszej wedrować i poszukiwac czegos dla siebie. Najpopularniejszym obrazkiem naszych redaktorów jest ten "
http://customercare.com.pl/rysunki_-_zakaz_zawracania....
Ale nie dla niego warto tam zajrzec. Zapraszam- 5.05.2014, 20:42
-
nowe wpisy na customercare.com.pl
nowe zarty na http://customercare.com.pl/rysunki.html- 19.04.2014, 18:28
-
- 23.03.2014, 14:33