Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Call Center
Coaching
CRM
Doświadczenia klienta
Zarządzanie
Management Consulting
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Outsourcing
Project Management
Planowanie projektów
Rekrutacja
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Przywództwo w zespole
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Call Centers
Języki
polski
ojczysty
rosyjski
biegły
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
autor dziesięciu książek o tematyce obsługi klienta
autor książek i publikacji branzowych
Witam, zwracam się bezpośrednio do osób będących propagatorami nowoczesnej obsługi klienta. Półtora roku temu rozpoczęliśmy działalność wydawniczą, tworząc książki dla przedstawicieli różnych poziomów zarzadzania. Dzisiaj mamy już cztery, w przyszłym roku zamierzamy, co najmniej podwoić ilość naszych tytułów.
Korzystając z okazji (zbliżają się przecież Święta) postanowiliśmy ułatwić zakup, stosując specjalme ceny dla czytelników powstającego portalu branżowego Kulisy Obsługi Klienta oraz odbiorców naszego Newslettera.
Zamówienia złożone do końca listopada, gwarantują, że książki otrzymacie jeszcze przed 10 grudnia,
Zapraszamy do dokonania zakupów, z których będziecie zadowoleni jak nigdy dotąd
Informację o książkach możecie znaleźć pod adresem ccms.polska@gmail.com
Zostać prenumeratorem naszego Newslettera, możecie, poprzez stronę http://cxm.com.pl/bok
Zapraszam
Sylwester Kućmierowski
CEO CCMS
Korzystając z okazji (zbliżają się przecież Święta) postanowiliśmy ułatwić zakup, stosując specjalme ceny dla czytelników powstającego portalu branżowego Kulisy Obsługi Klienta oraz odbiorców naszego Newslettera.
Zamówienia złożone do końca listopada, gwarantują, że książki otrzymacie jeszcze przed 10 grudnia,
Zapraszamy do dokonania zakupów, z których będziecie zadowoleni jak nigdy dotąd
Informację o książkach możecie znaleźć pod adresem ccms.polska@gmail.com
Zostać prenumeratorem naszego Newslettera, możecie, poprzez stronę http://cxm.com.pl/bok
Zapraszam
Sylwester Kućmierowski
CEO CCMS
Doradca-expert, konsultant rozwoju biznesu, trener i coach, wykładowca akademicki
CCM&S
-organizator projektów w zakresie zarzadzania i obsługi
klienta,
-rekruter personelu managerskiego i operatorskiego do działów obsługi klienta,
-doświadczony project manager w projektach uruchamiania jednostek organizacyjnych , odpowiedzialnych za wspólprace z klientami biznesowymi i detalicznymi,
-wykladowca w zakresie marketingowej obslugi klienta,
-wieloletni praktyk w obszarze marketingu bezpośredniego
-pracownik kontraktowy lub ekspert zewnetrzny,
W branzy 'customer care' od 1995 roku
klienta,
-rekruter personelu managerskiego i operatorskiego do działów obsługi klienta,
-doświadczony project manager w projektach uruchamiania jednostek organizacyjnych , odpowiedzialnych za wspólprace z klientami biznesowymi i detalicznymi,
-wykladowca w zakresie marketingowej obslugi klienta,
-wieloletni praktyk w obszarze marketingu bezpośredniego
-pracownik kontraktowy lub ekspert zewnetrzny,
W branzy 'customer care' od 1995 roku
OEX Customer Experience Service Project Manager
Ogół zagadnien zwiazanych ze sfera procesową, narzedziowa i zarzadcza w wiekszosci komorek organizacyjnych, majacych kontakt z klientem indywidualnym , insttucjonalnym i korporacyjnym
Dyrektor Pionu Call Center
Zarządzanie jednostka w strukturach firmy, zajmującą się organizacją obsługi telefonicznej i multimedialnej, w zakresie obsługi klientów sklepu internetowego euro.com.pl i sklepu www.ole.pl oraz klientów tradycyjnej sieci sprzedaży.
Ilość pracowników w Pionie ca. 120 FTE, raportujący bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego i Zarządu.
Ilość pracowników w Pionie ca. 120 FTE, raportujący bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego i Zarządu.
Dyrektor Zarządzający
CCM&S Customer Care Management & Solutions Doradztwo i Szkolenia
Koordynacja działań zespołu sprzedazowego i zespołu programowego w oparciu o wymagania prospektów i klientów.
Odpowiedzialnośc za wyniki sprzedazy i działalność organizacyjną, w ramach realizowanych projektów.
Aktywny trener w obszarach związanych z obsługa klienta.
Odpowiedzialnośc za wyniki sprzedazy i działalność organizacyjną, w ramach realizowanych projektów.
Aktywny trener w obszarach związanych z obsługa klienta.
Customer Experience Coach
Trener wewnetrzny zespołu Tech-Support; Customer Experience Coach
Praca z ponad 30sto osobowym zespołem w zakresie utrzymania wysokich standardów obsługi klienta;Działalnośc coachingowa, trenerska i doradcza, w zakresie telefonicznej obsługi klienta, praca w międzynarodowej strukturze (krajowy oddział miedzynarodowej korporacji) wg. modelu przyjetego przez korporację, z uwzglednieniem krajowej specyfiki
Praca z ponad 30sto osobowym zespołem w zakresie utrzymania wysokich standardów obsługi klienta;Działalnośc coachingowa, trenerska i doradcza, w zakresie telefonicznej obsługi klienta, praca w międzynarodowej strukturze (krajowy oddział miedzynarodowej korporacji) wg. modelu przyjetego przez korporację, z uwzglednieniem krajowej specyfiki
Dyrektor Call Center, Z-ca Dyrektora Departamentu Alternatywnych Kanalów Obsługi
Kredyt Bank S.A.
Dyrektor centrum obsługowego, pracujacego na założeniach jednostki organizacyjnej typu call/contact center, realizujacy zadania w obrebie telefonicznej i internetowej obsłgi klienta, bankowosci elektronicznej.
Call Center KB SA, wg rankingu z maja 2007 roku, zajmowało pozycje nr 1, w "krajowym rankingu call centers na usługach banków".
Call Center KB SA, wg rankingu z maja 2007 roku, zajmowało pozycje nr 1, w "krajowym rankingu call centers na usługach banków".
Szkolenia i kursy
Harvard Business School
Staz w Coca Cola, Atlanta, USA - customer service
Uczetnik konferencji tematycznych w całej Europie w zakresie customer care,
Prelegent na konferencjach i seminariach w zakresie customer care, call center, content management, project management
Staz w Coca Cola, Atlanta, USA - customer service
Uczetnik konferencji tematycznych w całej Europie w zakresie customer care,
Prelegent na konferencjach i seminariach w zakresie customer care, call center, content management, project management
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
sport, turystyka, motoryzacja, film
Organizacje
Uniwersytet Warszawski,
Szkoła Główna Handlowa,
Wyzsza Szkoła Komunikowania się i Reklamy w Warszawie,
Wyzsza Szkoła Ubezpieczen i Bankowosci w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa,
Wyzsza Szkoła Komunikowania się i Reklamy w Warszawie,
Wyzsza Szkoła Ubezpieczen i Bankowosci w Warszawie
Inne
freelancer, interim manager - zadaniowiec
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
IIC POLSKA – SZKOLENIA I ZAJĘCIA
Forum o Polsce i z Polski oraz
dla osób powiązanych z IIC zajmujący się Kontrolą wewnętrzną w Polsce (na podstawie COSO 2013 - Internal Control), GRC, audytem wewnętrznym.
Agencja SEDNO
Zajmujemy się przygotowaniem merytorycznym całego szkolenia: od zbadania faktycznego zapotrzebowania po realizację partykularnych celów szkoleniowych, cały czas czuwając nad spójnością i konsekwencją
Akademia Edukacji Regionalnej ARP S.A.
Akademia Edukacji Regionalnej jest działem szkoleniowym Agencji Rozwoju Pomorza S.A. Na pomorskim rynku szkoleniowym działamy od 1999r. Nasze szkolenia dotyczą funduszy europejskich, zarządzania proje
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
ARK Consulting
Nasza firma specjalizuje się w eksperckich szkoleniach skierowanych do środowiska biznesowego.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.