Sylwester Kucmierowski

CEO at CCMS Customer Care Management & Solutions
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Call Center Coaching CRM Doświadczenia klienta Zarządzanie Management Consulting Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Outsourcing Project Management Planowanie projektów Rekrutacja Sales Zarządzanie Sprzedażą Przywództwo w zespole Szkolenie Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Call Centers

Języki

polski
ojczysty
rosyjski
biegły
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
autor dziesięciu książek o tematyce obsługi klienta
autor książek i publikacji branzowych
Witam, zwracam się bezpośrednio do osób będących propagatorami nowoczesnej obsługi klienta. Półtora roku temu rozpoczęliśmy działalność wydawniczą, tworząc książki dla przedstawicieli różnych poziomów zarzadzania. Dzisiaj mamy już cztery, w przyszłym roku zamierzamy, co najmniej podwoić ilość naszych tytułów.
Korzystając z okazji (zbliżają się przecież Święta) postanowiliśmy ułatwić zakup, stosując specjalme ceny dla czytelników powstającego portalu branżowego Kulisy Obsługi Klienta oraz odbiorców naszego Newslettera.
Zamówienia złożone do końca listopada, gwarantują, że książki otrzymacie jeszcze przed 10 grudnia,
Zapraszamy do dokonania zakupów, z których będziecie zadowoleni jak nigdy dotąd
Informację o książkach możecie znaleźć pod adresem ccms.polska@gmail.com
Zostać prenumeratorem naszego Newslettera, możecie, poprzez stronę http://cxm.com.pl/bok
Zapraszam
Sylwester Kućmierowski
CEO CCMS
Logo
Dyrektor Zarzadzajacy
Wydawnictwa CCMS
Inicjatywa w zakresie standardów obsługi klienta.
www.cxm.com.pl
Wydawca CX-BOK Biuletyn Obsługi Klienta
Logo
Doradca-expert, konsultant rozwoju biznesu, trener i coach, wykładowca akademicki
CCM&S
-organizator projektów w zakresie zarzadzania i obsługi
klienta,
-rekruter personelu managerskiego i operatorskiego do działów obsługi klienta,
-doświadczony project manager w projektach uruchamiania jednostek organizacyjnych , odpowiedzialnych za wspólprace z klientami biznesowymi i detalicznymi,
-wykladowca w zakresie marketingowej obslugi klienta,
-wieloletni praktyk w obszarze marketingu bezpośredniego
-pracownik kontraktowy lub ekspert zewnetrzny,

W branzy 'customer care' od 1995 roku
It Card Centrum Technologii Płatniczych S.A.
OEX Customer Experience Service Project Manager
Ogół zagadnien zwiazanych ze sfera procesową, narzedziowa i zarzadcza w wiekszosci komorek organizacyjnych, majacych kontakt z klientem indywidualnym , insttucjonalnym i korporacyjnym
RTV EURO AGD
Dyrektor Pionu Call Center
Zarządzanie jednostka w strukturach firmy, zajmującą się organizacją obsługi telefonicznej i multimedialnej, w zakresie obsługi klientów sklepu internetowego euro.com.pl i sklepu www.ole.pl oraz klientów tradycyjnej sieci sprzedaży.
Ilość pracowników w Pionie ca. 120 FTE, raportujący bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego i Zarządu.
Logo
Dyrektor Zarządzający
CCM&S Customer Care Management & Solutions Doradztwo i Szkolenia
Koordynacja działań zespołu sprzedazowego i zespołu programowego w oparciu o wymagania prospektów i klientów.
Odpowiedzialnośc za wyniki sprzedazy i działalność organizacyjną, w ramach realizowanych projektów.
Aktywny trener w obszarach związanych z obsługa klienta.
Dell Sp. z o.o.
Customer Experience Coach
Trener wewnetrzny zespołu Tech-Support; Customer Experience Coach

Praca z ponad 30sto osobowym zespołem w zakresie utrzymania wysokich standardów obsługi klienta;Działalnośc coachingowa, trenerska i doradcza, w zakresie telefonicznej obsługi klienta, praca w międzynarodowej strukturze (krajowy oddział miedzynarodowej korporacji) wg. modelu przyjetego przez korporację, z uwzglednieniem krajowej specyfiki
Logo
Dyrektor Departamentu Marketingu i PR
Międzynarodowy koncern outsourcingowy
a.a
TUiR WARTA S.A.
Buisness Addvisor
Starategical advisor for creating CC Dept
Kredyt Bank
Dyrektor Call Center, Z-ca Dyrektora Departamentu Alternatywnych Kanalów Obsługi
Kredyt Bank S.A.
Dyrektor centrum obsługowego, pracujacego na założeniach jednostki organizacyjnej typu call/contact center, realizujacy zadania w obrebie telefonicznej i internetowej obsłgi klienta, bankowosci elektronicznej.
Call Center KB SA, wg rankingu z maja 2007 roku, zajmowało pozycje nr 1, w "krajowym rankingu call centers na usługach banków".
Logo
Owner
CCMS Customer Care Management & Solutions
management of SM Company
Logo
Expert ds CRM i Call Center
Centrum Rozwiazan Menedzerskich SA , Grupa Softbank
Masterfoods Polska Sp. z o.o.
Sales Support Associates
Masterfoods Polska Sp. z o.o.

Szkolenia i kursy

Harvard Business School
Staz w Coca Cola, Atlanta, USA - customer service
Uczetnik konferencji tematycznych w całej Europie w zakresie customer care,
Prelegent na konferencjach i seminariach w zakresie customer care, call center, content management, project management

Edukacja

Logo
Szkołą Strategicznego Przywództwa, MBA
Harvard Business School
Logo
Marketing i Analiza Rynków, Wydział Handlu Zagranicznego, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
WGiSR, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Zainteresowania

sport, turystyka, motoryzacja, film

Organizacje

Uniwersytet Warszawski,
Szkoła Główna Handlowa,
Wyzsza Szkoła Komunikowania się i Reklamy w Warszawie,
Wyzsza Szkoła Ubezpieczen i Bankowosci w Warszawie

Inne

freelancer, interim manager - zadaniowiec

Grupy

62 wszystkich wypowiedzi
14 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
IIC POLSKA – SZKOLENIA I ZAJĘCIA
IIC POLSKA – SZKOLENIA I ZAJĘCIA
Forum o Polsce i z Polski oraz dla osób powiązanych z IIC zajmujący się Kontrolą wewnętrzną w Polsce (na podstawie COSO 2013 - Internal Control), GRC, audytem wewnętrznym.
Agencja SEDNO
Agencja SEDNO
Zajmujemy się przygotowaniem merytorycznym całego szkolenia: od zbadania faktycznego zapotrzebowania po realizację partykularnych celów szkoleniowych, cały czas czuwając nad spójnością i konsekwencją
Aikido
Aikido
Wszystko o aikido
Akademia Edukacji Regionalnej ARP S.A.
Akademia Edukacji Regionalnej ARP S.A.
Akademia Edukacji Regionalnej jest działem szkoleniowym Agencji Rozwoju Pomorza S.A. Na pomorskim rynku szkoleniowym działamy od 1999r. Nasze szkolenia dotyczą funduszy europejskich, zarządzania proje
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
ARK Consulting
ARK Consulting
Nasza firma specjalizuje się w eksperckich szkoleniach skierowanych do środowiska biznesowego.
Asertywność i Komunikacja
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera