Stefania Cyganik
Młodszy Menedżer ds. Alternatywnych Kanałów Sprzedaży Kompania Piwowarska S.A.
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik ds. Rozwoju Rynku Gastrononmicznego
Zakres obowiązków:
Rozwój kanału gastronomicznego na terenie Polski północnej - poszukiwanie i wdrażanie innowacji w kanale gastronomicznym, rozwój NPDs oraz eventów wspierających budowanie kultury piwnej.
Wzrost sprzedaży i rozwój marek m.in poprzez zapewnienie wzrostu sprzedaży marek premium oraz rozwoju portfolio marek KP w kanale ON.
Współtworzenie regionalnej strategi rozwoju gastronomii. Odpowiedzialność za planowanie działań w kanale ON trade. Współtworzenie strategii rozwoju marek premium.
Zarządzanie aktywacjami i programami centralnymi.
Współpracę z klientami zewnętrznymi - wsparcie w negocjacjach, tworzeniu planów rozwoju klientów, budowanie relacji z klientami.
Zarządzanie budżetem kanału ON : trade capex, pub capex, CODB, specjal events / fc partner.
Kreowanie długofalowej strategii rozwoju KP w kanale Alternatywnych Kanałów Sprzedaży w regionie. Rozwój wartości i wolumenu w kanale AKS w regionie. Wsparcie podczas negocjacji z klientami AKS (kluby, platformy sponsoringowe, firmy eventowe i cateringowe itd.).
Współpracę z Regionalnym Kontrolerem Finansowym w zakresie ustalania zyskowności działań i kontroli budżetu w kanale ON.
Kierowanie zespołem pracowników, motywowanie, coaching, wyznaczanie celów indywidualnych i zespołowych.
Rozwój kanału gastronomicznego na terenie Polski północnej - poszukiwanie i wdrażanie innowacji w kanale gastronomicznym, rozwój NPDs oraz eventów wspierających budowanie kultury piwnej.
Wzrost sprzedaży i rozwój marek m.in poprzez zapewnienie wzrostu sprzedaży marek premium oraz rozwoju portfolio marek KP w kanale ON.
Współtworzenie regionalnej strategi rozwoju gastronomii. Odpowiedzialność za planowanie działań w kanale ON trade. Współtworzenie strategii rozwoju marek premium.
Zarządzanie aktywacjami i programami centralnymi.
Współpracę z klientami zewnętrznymi - wsparcie w negocjacjach, tworzeniu planów rozwoju klientów, budowanie relacji z klientami.
Zarządzanie budżetem kanału ON : trade capex, pub capex, CODB, specjal events / fc partner.
Kreowanie długofalowej strategii rozwoju KP w kanale Alternatywnych Kanałów Sprzedaży w regionie. Rozwój wartości i wolumenu w kanale AKS w regionie. Wsparcie podczas negocjacji z klientami AKS (kluby, platformy sponsoringowe, firmy eventowe i cateringowe itd.).
Współpracę z Regionalnym Kontrolerem Finansowym w zakresie ustalania zyskowności działań i kontroli budżetu w kanale ON.
Kierowanie zespołem pracowników, motywowanie, coaching, wyznaczanie celów indywidualnych i zespołowych.
Grupy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Piwo
Grupa dla wszystkich milosnikow tego dobrego trunku. Tu znajdziesz informacje jakie jakie piwa lubia czlonkowie goldenline, gdzie mozna sie napic dobrego piwa, jakie knajpy polecaja z dobrym