Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Informatyk -Servicedesk
-modernizacja, instalacja i wymiana stanowisk roboczych oraz urządzeń peryferyjnych
-rozwiązywanie problemów stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
-zapewnienie kompleksowego wsparcia użytkownikom - przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów
-zarządzanie usługą Active Directory (dodawanie użytkowników, resetowanie haseł, przypisywanie grupom zabezpieczeń uprawnień do zasobów, przypisywanie praw użytkownika grupom zabezpieczeń w usłudze AD, zarządzanie drukarkami)
-diagnozowanie, naprawa oraz modernizacja urządzeń w środowisku produkcyjnym -terminale WYSE
-zarządzanie Backupami
-rozwiązywanie problemów stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
-zapewnienie kompleksowego wsparcia użytkownikom - przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów
-zarządzanie usługą Active Directory (dodawanie użytkowników, resetowanie haseł, przypisywanie grupom zabezpieczeń uprawnień do zasobów, przypisywanie praw użytkownika grupom zabezpieczeń w usłudze AD, zarządzanie drukarkami)
-diagnozowanie, naprawa oraz modernizacja urządzeń w środowisku produkcyjnym -terminale WYSE
-zarządzanie Backupami
Informatyk - Helpdesk
-reinstalacja i konfiguracja systemów operacyjnych MS Windows XP/7 oraz sprzętu komputerowego
-diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych
-wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów informatycznych
-diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych
-wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów informatycznych
Staż zawodowy w Dziale Informatyki na stanowisku Technik Informatyk
- diagnozowanie uszkodzeń sprzętowych (m.in. płyty główne, dyski twarde, zasilacze),
- pomoc pracownikom w obsłudze aplikacji biurowych i urządzeń peryferyjnych,
- instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego w nowej siedzibie ARiMR,
- przyjmowanie zgłoszeń Helpdesk w ramach problemów z urządzeniami i oprogramowaniem
- pomoc pracownikom w obsłudze aplikacji biurowych i urządzeń peryferyjnych,
- instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego w nowej siedzibie ARiMR,
- przyjmowanie zgłoszeń Helpdesk w ramach problemów z urządzeniami i oprogramowaniem
Szkolenia i kursy
„GAWIN – grafika, animacja i wideo w Internecie” , UMK w Toruniu,
CCNA 1 – Networking Basics
CCNA 2 – Routers and Routing Basics
CCNA 3 – Switching Basics and Intermediate Routing
CCNA 4 – WAN Technologies
CCNA 1 – Networking Basics
CCNA 2 – Routers and Routing Basics
CCNA 3 – Switching Basics and Intermediate Routing
CCNA 4 – WAN Technologies
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Programista JAVA
Zainteresowania
- żeglarstwo ( od 4 roku życia),
- aktywna jazda na rowerze i uczestnictwo w zawodach rowerowych (Downhill - od 6lat),
- dobra muzyka, ciekawa książka,
- fotografia w sporcie,
- aktywna jazda na rowerze i uczestnictwo w zawodach rowerowych (Downhill - od 6lat),
- dobra muzyka, ciekawa książka,
- fotografia w sporcie,
Inne
- zdolności interpersonalne,
- doskonała organizacja pracy własnej,
- kreatywność,
- wysoka kultura osobista,
- rzetelność,
- pozytywne myślenie
- doskonała organizacja pracy własnej,
- kreatywność,
- wysoka kultura osobista,
- rzetelność,
- pozytywne myślenie
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.