Stanisław Sroczyński

Product Development Manager (M2M, VAS)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
japoński
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Product Development Manager (M2M, VAS)
P4
• wsparcie sprzedażowe i techniczne dla produktów: telemetria, prywatny APN, BlackBerry, telefonia konwergentna, mobilny dostęp do Internetu, hurtowa sprzedaż SMS
• zarządzanie produktem telemetria w zakresie wdrożenia i rozwoju: oferta, obsługa Klienta, sprzedaż
• pozyskiwanie i obsługa Klientów Kluczowych
• utrzymywanie i rozwój relacji handlowych z podległymi klientami
• prowadzenie konferencji, szkoleń dla sprzedawców i klientów w zakresie oferowanych produktów
• współpraca z Partnerami Technologicznymi w zakresie budowania wspólnych produktów i projektów sprzedażowych
• współpraca z osobami zarządzającymi sprzedażą celem wymiany doświadczeń i informacji na temat rynku i konkurencji
• monitorowanie działań konkurencji
PTK Centerel
Dyrektor Handlowy Grupy Produktowej
• aktywne wsparcie Dyrektorów Handlowych i Kierowników ds. Sprzedaży Korporacyjnej w procesie sprzedaży i kreowania popytu u Klientów Kluczowych Grupy TP (identyfikacja prospektów sprzedażowych, analiza potrzeb, udział w negocjacjach, prezentacje rozwiązań)
• prowadzenie niestandardowych projektów opartych o technologię mobilną z wykorzystaniem produktów PTK Centertel Sp. z o.o., partnerów technologicznych i producentów
• współpraca z wewnętrznymi centrami kompetencji, partnerami technologicznymi i producentami celem wypracowania i przygotowania wygrywającej oferty
• budowa kompetencji sprzedażowej Grupy TP i kreowanie popytu u Kluczowych Klientów w obszarze technologii Push (BlackBerry, Windows Mobile) i Zunifikowanej Komunikacji (Cisco, Microsoft, Alcatel-Lucent, Siemens, Avaya)
• współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za utrzymanie, marketing, rozwój produktów w obszarze technologii Push celem potwierdzenia wymagań funkcjonalnych, technicznych i możliwości wdrożenia
• wsparcie testowych i komercyjnych wdrożeń u Kluczowych Klientów
Netia S.A.
Kierownik Sprzedaży – Rynek Korporacyjny
• odpowiedzialność za realizację sprzedaży usług mierzonej ilościowo i wartościowo na poziomie określonym w budżecie rocznym na rynku klientów korporacyjnych poprzez zarządzanie pracą Kierowników ds. Kluczowych Klientów, Przedstawicieli Handlowych, Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży, Technicznego Konsultanta Sprzedaży oraz Regionalnego Kierownika Sprzedaży Pośredniej i siecią autoryzowanych partnerów na powierzonym terenie
• zarządzanie przyznanym budżetem kosztów
• opracowywanie planu sprzedaży i budżetu kosztów na powierzonym obszarze
• prowadzenie projektów w obszarze sprzedaży, produktów i inwestycji
• analiza rynku telekomunikacyjnego
• udział w procesie wprowadzania i wdrażania nowych produktów/usług dodanych na rynku
• wdrażanie i kontrola przestrzegania procedur i standardów ustanowionych przez Zarząd
• nadzór nad przygotowaniem, dostarczanie i przygotowywanie raportów zgodnie z procedurą
• pozyskiwanie i obsługa klientów strategicznych
• zapobieganie utracie aktywnych usług i klientów
• sporządzanie planów zatrudnienia, rekrutacja pracowników

Szkolenia i kursy

10.2012, Akademia Kompetencji Prezentacyjnych, Jacek Rozenek
10.2012, Programu dla Ekspertów Play, Planowanie Kariery i Budowanie Wizerunku, DBM
10.2011, Rozwój umiejętności z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym dla Managerów Departamentu B2B PLAY, GBR
10.2011, Warsztat strategii i standardów pracy Departamentu Sprzedaży B2B, GBR
05.2010, Sprzedaż usług ICT cz. 2, Telekomunikacja Polska
02.2010, Sprzedaż usług ICT cz. 1, Telekomunikacja Polska
09. 2009, Cisco Sales Expert, Vector
02.2009, BlackBerry Applications, RIM
01.2009, Unified Communication, Avaya, Siemens
11.2008, Intro to Administering and Supporting BES v4.1 SP6, RIM
05-06.2008, Netia Mobile Service Provider
06.2006, Excel, CSS
12.2005, Prawo Pracy, Netia
03.2005, Profesjonalne Zarządzanie Projektami, Energy Group
03.2005, Kreatywne Myślenie, IDEA! Management Consulting
12.2004, Negocjacje, IDEA! Management Consulting
05.2004, Prowadzenie rozmów oceniających, Human Factor
12.2003, Strategiczna symulacja rynkowa, Board CAR
05.2003, Zasady współpracy z klientem kluczowym, Netia
04.2003, Praca z zespołem, Specialist
10.2002, Komunikacja w zarządzaniu, Specialist
06.2002, Kierowanie i motywowanie podwładnych, Specialist
11.2001, Techniki profesjonalnej prezentacji, Netia
03.2001, Coaching menedżerski cz. 2, Specialist
12.2000, Coaching menedżerski cz. 1, Specialist
11.2000, Techniki pracy trenerskiej, Specialist
07.1999, Kurs ISO9000 dla kadry kierowniczej, BSI
05.1999, Zarządzanie działem handlowym, etap 3, Mercuri Int.
04.1999, Zarządzanie działem handlowym, etap 2, Mercuri Int.
03.1999, Zarządzanie działem handlowym, etap 1, Mercuri Int.
10.1998, Techniki profesjonalnej prezentacji, Mercuri Int.
08.1998, Techniki Profesjonalnej Sprzedaży, Netia
06.1998, Techniki Profesjonalnej Sprzedaży, 3 etapy, Mercuri
1997 do dziś; szkolenia produktowe: BlackBerry, CISCO, Alcatel-Lucent, Siemens, Avaya, Nortel, Digi, hosting, łącza transmisji danych, usługi IN, budowa sieci teleinformatycznej, bezpieczeństwo w sieci, itd.
Redirecting to /narzedzia/captcha Redirecting to /narzedzia/captcha.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość