Umiejętności
Analiza biznesowa
prowadzenie strategicznego doradztwa i analiz, w szczególności w zakresie pozyskiwania środków dofinansowania europejskiego
Umiejętność prowadzenia wieloaspektowych analiz przedsiębiorstw i organizacji
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Analityk kredytowy
- analizowanie zdolności kredytowej klientów korporacyjnych ubiegających się o pożyczkę lub leasing,
- analizowanie wniosków przedsiębiorców o finansowanie w formie factoringu,
- analizowanie możliwości finansowania dealerów samochodowych,
- kontakt i korespondencja z Key Account Managerami,
- prezentowanie aplikacji klientów na komitetach kredytowych i factoringowych (w tym w j. angielskim),
- opracowywanie i podział portfela klientów w ramach systemu wczesnego ostrzegania,
- obsługa i aktualizowanie kilku baz danych firmy nt. klienta,
- opracowywanie materiałów szkoleniowych z zakresu finansów dla sieci sprzedaży.
- analizowanie wniosków przedsiębiorców o finansowanie w formie factoringu,
- analizowanie możliwości finansowania dealerów samochodowych,
- kontakt i korespondencja z Key Account Managerami,
- prezentowanie aplikacji klientów na komitetach kredytowych i factoringowych (w tym w j. angielskim),
- opracowywanie i podział portfela klientów w ramach systemu wczesnego ostrzegania,
- obsługa i aktualizowanie kilku baz danych firmy nt. klienta,
- opracowywanie materiałów szkoleniowych z zakresu finansów dla sieci sprzedaży.
Lead Analyst - Equity Financial Research
CRISIL GR&A POLAND
- opracowywanie raportów dla spółek notowanych na zagranicznych giełdach (New York Stock Exchange, London Stock Exchange i inne),
- analiza finansowa, ekonomiczna i strategiczna spółek giełdowych, w tym analiza pozycji rynkowej spółek, ich otoczenia, konkurencji i uwarunkowań gospodarczo - politycznych,
- wycena spółek giełdowych - metodami porównawczą i DCF,
- research danych nt. spółek giełdowych,
- koordynowanie prac zespołu Equity Research,
- wsparcie merytoryczne zespołu,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla członków zespołu,
- rekrutacja nowych członków zespołu,
- nadzór nad jakością prac zespołu,
- prowadzenie spraw kadrowych zespołu: ewidencja obecności i nieobecności, ocena pracowników i inne.
- analiza finansowa, ekonomiczna i strategiczna spółek giełdowych, w tym analiza pozycji rynkowej spółek, ich otoczenia, konkurencji i uwarunkowań gospodarczo - politycznych,
- wycena spółek giełdowych - metodami porównawczą i DCF,
- research danych nt. spółek giełdowych,
- koordynowanie prac zespołu Equity Research,
- wsparcie merytoryczne zespołu,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla członków zespołu,
- rekrutacja nowych członków zespołu,
- nadzór nad jakością prac zespołu,
- prowadzenie spraw kadrowych zespołu: ewidencja obecności i nieobecności, ocena pracowników i inne.
Specjalista ds. Controlingu
LEAR LEGNICA
- analiza danych sprzedażowych,
- uzgadnianie sald należności i zobowiązań z klientami i dostawcami,
- wystawianie faktur sprzedażowych,
- uczestniczenie w przyjmowaniu środków trwałych,
- uzgadnianie wartości środków trwałych,
- zdejmowanie środków trwałych z inwestycji w toku (z CIP-u),
- księgowanie różnic cenowych oraz księgowanie rezerw,
- analiza stanu należności oraz ich ściągalności od klientów,
- weryfikacja rozliczeń delegacji,
- rejestrowanie nowych dostawców w systemie księgowym i ERP,
- analiza stanu zamówień zakupowych firmy.
- uzgadnianie sald należności i zobowiązań z klientami i dostawcami,
- wystawianie faktur sprzedażowych,
- uczestniczenie w przyjmowaniu środków trwałych,
- uzgadnianie wartości środków trwałych,
- zdejmowanie środków trwałych z inwestycji w toku (z CIP-u),
- księgowanie różnic cenowych oraz księgowanie rezerw,
- analiza stanu należności oraz ich ściągalności od klientów,
- weryfikacja rozliczeń delegacji,
- rejestrowanie nowych dostawców w systemie księgowym i ERP,
- analiza stanu zamówień zakupowych firmy.
Asystent Kierownika Projektu - Starszy Specjalista
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
- prowadzenie rozliczeń projektu (wartość inwestycji: 101.153.356,00 PLN, okres realizacji: 03.2011 - 09.2015), w zakresie finansowym oraz organizacyjnym,
- monitorowanie postępów inwestycyjnych,
- zapewnienie zgodności realizacji projektu z zapisami umowy o dofinansowanie,
- weryfikacja stanu zapisów księgowych projektu,
- zapewnienie dostępności środków finansowych na realizację działań inwestycyjnych,
- weryfikacja faktur i innych równoważnych dokumentów finansowych,
- prowadzenie działań promocyjnych projektu,
- udział w Naradach Budowy z głosem doradczym,
- udział w przygotowywaniu specyfikacji wyposażenia planowanego do zakupienia w ramach projektu,
- nadzór nad działaniami Generalnego Wykonawcy oraz Inżyniera Kontraktu,
- prowadzenie strony internetowej projektu: http://www.umed.wroc.pl/projekty-europejskie-2007-2013-09,
- prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych projektu,
- prowadzenie korespondencji z Instytucjami Wdrażającą, Pośredniczącą i Zarządzającą,
- negocjowanie warunków realizacji projektu,
- prowadzenie rozliczeń kosztów kwalifikowanych projektu: budowlanych, usługowych, osobowych i dot. wyposażenia,
- udział w przygotowaniu i zatwierdzaniu Harmonogramów Realizacji Projektu (dotyczących zarówno postępu finansowego prac jak również obejmujących zagadnienie planowania wystąpień o środki do Instytucji Finansujących).
- monitorowanie postępów inwestycyjnych,
- zapewnienie zgodności realizacji projektu z zapisami umowy o dofinansowanie,
- weryfikacja stanu zapisów księgowych projektu,
- zapewnienie dostępności środków finansowych na realizację działań inwestycyjnych,
- weryfikacja faktur i innych równoważnych dokumentów finansowych,
- prowadzenie działań promocyjnych projektu,
- udział w Naradach Budowy z głosem doradczym,
- udział w przygotowywaniu specyfikacji wyposażenia planowanego do zakupienia w ramach projektu,
- nadzór nad działaniami Generalnego Wykonawcy oraz Inżyniera Kontraktu,
- prowadzenie strony internetowej projektu: http://www.umed.wroc.pl/projekty-europejskie-2007-2013-09,
- prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych projektu,
- prowadzenie korespondencji z Instytucjami Wdrażającą, Pośredniczącą i Zarządzającą,
- negocjowanie warunków realizacji projektu,
- prowadzenie rozliczeń kosztów kwalifikowanych projektu: budowlanych, usługowych, osobowych i dot. wyposażenia,
- udział w przygotowaniu i zatwierdzaniu Harmonogramów Realizacji Projektu (dotyczących zarówno postępu finansowego prac jak również obejmujących zagadnienie planowania wystąpień o środki do Instytucji Finansujących).
Specjalista ds. Projektów Europejskich
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
- pełnienie funkcji zastępcy kierownika Działu,
- organizacja bieżących zadań i pracy pracowników Działu,
- koordynacja zarządzania wieloma projektami europejskimi,
- bieżąca kontrola realizacji projektów oraz zachowania zasad ich trwałości,
- gromadzenie, synteza i analiza danych z różnych obszarów Uczelni,
- opracowywanie analiz ekonomicznych i strategicznych na potrzeby projektów,
- analiza stanu środków projektów i zapotrzebowania na dalsze finansowanie,
- prowadzenie rozliczeń i sprawozdawczości projektów,
- udział z głosem doradczym w posiedzeniach Senatu i Rad Wydziałowych Uczelni
(z ramienia Komisji Rektorskiej ds. E-learningu),
- wyznaczanie celów strategicznych oraz ich operacjonalizacja w zakresie pozyskiwania finansowania europejskiego,
- prowadzenie strony internetowej Działu: www.projekty.am.wroc.pl
- organizacja bieżących zadań i pracy pracowników Działu,
- koordynacja zarządzania wieloma projektami europejskimi,
- bieżąca kontrola realizacji projektów oraz zachowania zasad ich trwałości,
- gromadzenie, synteza i analiza danych z różnych obszarów Uczelni,
- opracowywanie analiz ekonomicznych i strategicznych na potrzeby projektów,
- analiza stanu środków projektów i zapotrzebowania na dalsze finansowanie,
- prowadzenie rozliczeń i sprawozdawczości projektów,
- udział z głosem doradczym w posiedzeniach Senatu i Rad Wydziałowych Uczelni
(z ramienia Komisji Rektorskiej ds. E-learningu),
- wyznaczanie celów strategicznych oraz ich operacjonalizacja w zakresie pozyskiwania finansowania europejskiego,
- prowadzenie strony internetowej Działu: www.projekty.am.wroc.pl
Szkolenia i kursy
- 28 marca 2012 r.: „Wycena wartości firmy – prezentacja metod z przykładami” (szkolenie praktyczne z zakresu nowoczesnych metod wyceny przedsiębiorstw),
- 14 grudnia 2011 r.: „Przepływy pieniężne – Cash flow” (szkolenie w obszarze sporządzania rachunku przepływów pieniężnych, zorganizowane przez KDK Info),
- 24 – 25 luty 2011 r.: „Polityka równych szans” – szkolenie zorganizowane przez Grupę ApexNet i firmę Ecorys na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego;
- 8-9 luty 2011 r.: „Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki” – szkolenie w obszarze naboru wniosków aplikacyjnych wskazanego programu,
- 19 – 20 lipca 2010: „Stosowanie procedur FIDIC w inwestycjach”,
- 15 – 16 kwietnia 2010: „Biznesplan jako narzędzie pozyskiwania środków z UE”,
- 15 marca 2010: „Sporządzanie wniosków o płatność oraz stosowanie ustawy Prawo Zamówień Publicznych w projektach współfinansowanych w RPO WD”,
- marzec – czerwiec 2009: „Akademia biznesu dla naukowców, czyli jak wykorzystywać wiedzę we własnej firmie” (kurs szkoleniowy adresowany dla młodych naukowców oraz osób pragnących poznać praktyczne zagadnienia biznesowe oraz pracy trenera),
- 12 – 14 marca 2009: „Konsultant Analiz Finansowych. Intensywne warsztaty metodologii przygotowywania analiz finansowych”.
- 14 grudnia 2011 r.: „Przepływy pieniężne – Cash flow” (szkolenie w obszarze sporządzania rachunku przepływów pieniężnych, zorganizowane przez KDK Info),
- 24 – 25 luty 2011 r.: „Polityka równych szans” – szkolenie zorganizowane przez Grupę ApexNet i firmę Ecorys na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego;
- 8-9 luty 2011 r.: „Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki” – szkolenie w obszarze naboru wniosków aplikacyjnych wskazanego programu,
- 19 – 20 lipca 2010: „Stosowanie procedur FIDIC w inwestycjach”,
- 15 – 16 kwietnia 2010: „Biznesplan jako narzędzie pozyskiwania środków z UE”,
- 15 marca 2010: „Sporządzanie wniosków o płatność oraz stosowanie ustawy Prawo Zamówień Publicznych w projektach współfinansowanych w RPO WD”,
- marzec – czerwiec 2009: „Akademia biznesu dla naukowców, czyli jak wykorzystywać wiedzę we własnej firmie” (kurs szkoleniowy adresowany dla młodych naukowców oraz osób pragnących poznać praktyczne zagadnienia biznesowe oraz pracy trenera),
- 12 – 14 marca 2009: „Konsultant Analiz Finansowych. Intensywne warsztaty metodologii przygotowywania analiz finansowych”.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Zainteresowania
Zagadnienia zarządzania strukturą finansową i wartością przedsiębiorstwa, giełda i rynek kapitałowy, doradztwo gospodarcze i strategiczne związane z pozyskiwaniem środków unijnych, odkrycia naukowe i nowinki techniczne (w zakresie komputerów, telefonii komórkowej i komunikacji bezprzewodowej), literatura kryminałów, thrillerów i horrorów psychologicznych, sport (jogging, jazda na rowerze, fitness), muzyka (różne gatunki).
Inne
Osiągnięcia:
- 10.2011 – 03.2013: zrealizowanie we współpracy ze spółką Graf Consulting doktoranckich badań gospodarczych w ramach projektu systemowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, pn. „Przedsiębiorczy doktorant - inwestycja w innowacyjny rozwój regionu” (projekt współfinansowany ze środków EFS w ramach wsparcia unijnego PO KL, Priorytet VIII)-2008 - 2012: publiczna prezentacja pracy badawczej na 6 ogólnopolskich oraz międzynarodowych konferencjach naukowych,
- 2008 - 2012.: zgłoszenie na konferencje naukowe 11 artykułów naukowych z dziedziny zarządzania strukturą finansową i wartością przedsiębiorstw,
-czerwiec 2011: opracowanie dla spółki Graf Consulting Sp. z o.o. pełnej koncepcji realizacji projektu innowacyjnych e-usług oraz przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej do konkursu o dofinansowanie w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.1,
- 12.2011 - 01.2012: aktywny udział w pracach nad dokumentacją aplikacyjną projektu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, projekt został zgłoszony do konkursu o dofinansowanie PO KL – dla projektu przyznano dofinansowanie,
- 10.2009 – 10.2012: opracowanie dokumentacji i skuteczne pilotowanie procedury aplikacyjnej dla 7 projektów inwestycyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, skutkiem czego było uzyskanie dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Cechy osobowości:
- punktualność, odpowiedzialność, kreatywność, skrupulatność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, dokładność, uczciwość.
-Prawo jazdy kategorii B.
- 10.2011 – 03.2013: zrealizowanie we współpracy ze spółką Graf Consulting doktoranckich badań gospodarczych w ramach projektu systemowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, pn. „Przedsiębiorczy doktorant - inwestycja w innowacyjny rozwój regionu” (projekt współfinansowany ze środków EFS w ramach wsparcia unijnego PO KL, Priorytet VIII)-2008 - 2012: publiczna prezentacja pracy badawczej na 6 ogólnopolskich oraz międzynarodowych konferencjach naukowych,
- 2008 - 2012.: zgłoszenie na konferencje naukowe 11 artykułów naukowych z dziedziny zarządzania strukturą finansową i wartością przedsiębiorstw,
-czerwiec 2011: opracowanie dla spółki Graf Consulting Sp. z o.o. pełnej koncepcji realizacji projektu innowacyjnych e-usług oraz przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej do konkursu o dofinansowanie w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.1,
- 12.2011 - 01.2012: aktywny udział w pracach nad dokumentacją aplikacyjną projektu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, projekt został zgłoszony do konkursu o dofinansowanie PO KL – dla projektu przyznano dofinansowanie,
- 10.2009 – 10.2012: opracowanie dokumentacji i skuteczne pilotowanie procedury aplikacyjnej dla 7 projektów inwestycyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, skutkiem czego było uzyskanie dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Cechy osobowości:
- punktualność, odpowiedzialność, kreatywność, skrupulatność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, dokładność, uczciwość.
-Prawo jazdy kategorii B.
Grupy
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Dotacje
Forum dla osób, które szukają firm zajmujących się pozyskiwaniem środków unijnych w całej Polsce
Dotacje na kolektory
Wszystki o programie dopłat do kredytów na zakup i montaż kolektorów słonecznych.
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
fundusze strukturalne
Jest to grupa dla osób, którzy mieli do czynienia z firmami pozyskującymi dotacje unijne i poza unijne, oraz dla osób które szukają sprawdzonych takich firm
Fundusze UE w Zachodniopomorskim
Grupa ma na celu sieciowanie wszystkich tych, którzy muszą się borykać z projektami unijnymi - urzędników, przedsiębiorców, doradców, pracowników instytucji otoczenia biznesu, organizacji pozarządowyc
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
To grupa dla osób, które poszukują pomocy w realizacji projektu i dla tych wszystkich, którzy zajmują się planowaniem, zarządzaniem, projektowaniem funduszami UE
PROW PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
Grupa obejmuje pracowników zajmujących się na co dzień kwestią dofinansowania PROW 2007-2013 i 2014-2020 oraz sympatyków tegoż programu. PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH 2007-20
Unia Europejska
Grupa dyskusji o integracji europejskiej oraz o projektach finansowanych ze środków unijnych.