Wypowiedzi
-
Gratuluję NOWEJ PRACY
- 27.06.2018, 17:36
-
GRATULUJĘ 5 LAT PRACY
- 4.10.2017, 09:12
-
Gratulacje. Od dnia 2 listopada 2001 podjąłem pracę w Polimex-Mostostal S.A.: do dnia 30.11.2007 na stanowisku kierownika zespołu robót montażowych (Z5) ZAKŁADU
BUDOWNICTWA SIEDLCE, mając umowę zawartą do dnia 31 lipca 2010 a od dnia 1 grudnia 2007 pracowałem na stanowisku specjalisty ds. inwestycji w DZIALE ROZWOJU, gdyż w Siedlcach powstała: Tarnobrzeska Specjalna Strefa Ekonomiczna EURO-PARK WISŁOSAN http://www.pliki.siedlce.pl/invest_pl/?i=7 - Podstrefa Siedlce. Dnia 5 listopada 2009 otwarto uroczyście Nowy Zakład Wyrobów Stalowych wraz z Malarnią i Ocynkownią w Siedlcach, w którego budowie miałem swój istotny udział. Dnia 31 marca 2010 uzyskano pozwolenie na użytkowanie inwestycji pod nazw: PARKING PIĘTROWY DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH oraz zjazd z ulicy Terespolskiej w Siedlcach. Uczestniczyłem w rozbudowywanym, nadbudowanym i przebudowanym istniejącym budynku biurowym w SIEDLCACH przy ul. Terespolskie 12. Od dnia 1 sierpnia 2010 do 30 czerwca 2012 pracowałem w Zakładzie Budownictwa Drogowego – Z10 Oddział Warszawa jako specjalista ds. mechanicznych na budowie autostrady A2 Stryków – Konotopa – odcinek B. To o czym marzyły pokolenia, zrealizowała http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/11016/A2-czekaly-na-nia-... GDDKiA. Kryzys w budownictwie http://www.wnp.pl/tematy_serwis/,8306_0_0.html dotknął i mnie i jak na razie nie przedstawiono mi propozycji dalszej pracy. Rynek pracy trudny dla ludzi po 55. roku życia http://praca.interia.pl/news-rynek-pracy-trudny-dla-lu... Polimex-Mostostal na pierwszym miejscu w rankingu GDGKiA http://www.polimex.pl/pl-newsletter/130429qwsd/3.html
Polimex wysłał teaser siedleckiego zakładu do ponad 40 inwestorów, sprzedaż w I kw. http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/index/news/info/...-
W Siedlcach żyje się dobrze http://www.tygodniksiedlecki.com/t19722-w.siedlcach.yj... Siedlce uplasowały się na 16 miejscu w kraju w rankingu miejsc, gdzie żyje się najlepiej. Ranking obejmował 379 miast i powiatów. Najwyżej sklasyfikowano powiaty warszawski, piaseczyński i pruszkowski, a listę zamykają powiat suwalski i kazimierski.
Polimex-Mostostal S.A. http://www.polimex-mostostal.pl/pl/
Mostostal Siedlce zostaje w grupie Polimeksu-Mostostalu http://budownictwo.wnp.pl/mostostal-siedlce-zostaje-w-... Mostostal Siedlce będzie odrębną spółką: Zakład produkcji konstrukcji stalowych Mostostal Siedlce zostanie
wyodrębniony ze struktur Polimex-Mostostal i wniesiony aportem do spółki Mostostal Siedlce Sp. z o.o. Spółka komandytowa: http://www.polimex-mostostal.pl/pl/relacje-inwestorski... KRS: http://www.krs-online.com.pl/mostostal-siedlce-sp-z-o-... Mostostal Siedlce Sp. z o.o. http://www.mostostal.com/pl- 16.01.2017, 17:15
-
GRATULUJĘ
- 16.01.2016, 11:41
-
Szanowni Państwo! .
Ja od dnia 2 listopada 2001 podjąłem pracę w Polimex-Mostostal S.A.: do dnia 30.11.2007 na stanowisku kierownika zespołu robót montażowych (Z5) ZAKŁADU BUDOWNICTWA SIEDLCE, mając umowę zawartą do dnia 31 lipca 2010 a od dnia 1 grudnia 2007 pracowałem na stanowisku specjalisty ds. inwestycji w DZIALE ROZWOJU, gdyż w Siedlcach powstała: Tarnobrzeska Specjalna Strefa Ekonomiczna EURO-PARK WISŁOSAN http://www.pliki.siedlce.pl/invest_pl/?i=7 - Podstrefa Siedlce. Dnia 5 listopada 2009 otwarto uroczyście Nowy Zakład Wyrobów Stalowych wraz z Malarnią i Ocynkownią w Siedlcach, w którego budowie miałem swój istotny udział. Dnia 31 marca 2010 uzyskano pozwolenie na użytkowanie inwestycji pod nazw: PARKING PIĘTROWY DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH oraz zjazd z ulicy Terespolskiej w Siedlcach. Uczestniczyłem w rozbdowy anym, nadbudowanym i przebudowanym istniejącym budynku biurowym w SIEDLCACH przy ul. Terespolskie 12. Od dnia 1 sierpnia 2010 do 30 czerwca 2012 pracowałem w Zakładzie Budownictwa Drogowego – Z10 Oddział Warszawa jako specjalista ds. mechanicznych na budowie autostrady A2 Stryków – Konotopa – odcinek B. To o czym marzyły pokolenia, zrealizowała http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/11016/A2-czekaly-na-nia-... GDDKiA. Kryzys w budownictwie http://www.wnp.pl/tematy_serwis/,8306_0_0.html dotknął i mnie i jak na razie nie przedstawiono mi propozycji dalszej pracy. Polimex-Mostostal na pierwszym miejscu w rankingu GDGKiA http://www.polimex.pl/pl-newsletter/130429qwsd/3.html
Odcinek S17 Kurów - Bogucin od węzła Sielce (położonego na gruntach wsi Chrząchówek) do węzła Bogucin http://www.kurierlubelski.pl/artykul/899954,odcinek-s1... jest gotowy. http://www.gddkia.gov.pl/4/archiwum-2010/5
S17 Kurów - Bogucin za 624,3 mln zł
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oddział w w Lublinie otworzyła dzisiaj 12 października 2010 roku oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na budowę drogi ekspresowej S 17, na odcinku od Kurowa (od węzła „Sielce” wraz z węzłem) do węzła „Bogucin”. Złożonych zostało 10 ofert. Najniższą cenę 624,3 mln zł brutto zaoferowało konsorcjum firm z liderem Mota-Engil Polska Central Europe SA. Kwota, jaką GDDKiA zamierzała przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia wynosi: 768,1 mln zł.
Dodam, że w moich rodzinnych stronach w Końskowoli mają powstać:
o zbiornik o powierzchni około 80 hektarów
o farma wiatrowa? http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?A...
Paweł Buczkowski
Na początku stanie 60-metrowy maszt. A jeśli okaże się, że wiatry są sprzyjające, to prywatna firma zbuduje tu elektrownię wiatrową złożoną z kilkunastu potężnych wiatraków.
Jestem przekonany, że samochody elektryczne http://www.samochodyelektryczne.org/ to przyszłość motoryzacji.
Jestem pasjonatem EV, gdyż ceny paliw będą rosły: http://moto.onet.pl/aktualnosci/ceny-paliw-beda-rosly/... ROPY WYSTARCZY NA 45 LAT http://www.archiwum.wyborcza.pl/Archiwum/1,0,115726,19...
W połączeniu z moją specjalizacją MASZYNY I URZĄDZENIA ROLNICZE (UL. RAKOWIECKA 32 W WARSZAWIE - IBMER, wchodzący obecnie w skład ITP) na Wydziale MRiP (obecnie SiMR) Politechniki Warszawskiej, RAMseS idealnie trafia w moje zainteresowania i wiejskie pochodzenie (urodziłem się we wsi Chrząchówek 53, gmina Końskowola, powiat PUŁAWSKI, woj. LUBELSKIE). DLATEGO interesuje mnie system rolniczy zasilany energią odnawialną projekt RAMseS: http://www.ec-ramses.org/ i http://www.ibmer.waw.pl/pl/inst_projekty_ramses.html .
Prezentacja systemu RAMseS odbyła się 20 września 2010 w ITP O/Poznań.
Motoryzacja interesowała mnie zawsze. W roku 1966 miałem praktykę produkcyjną w FSO. Udało się mi zobaczyć prototypy SYRENY 110, WARSZAWY 210. A teraz jest 20 lat agonii FSO: http://motoryzacja.interia.pl/raport/polska-motoryzacj... ? Odpowiedź jest prosta: przyszłość jest w EV, gdyż główne koncerny na rynku motoryzacyjnym zmieniają front: http://www.samochodyelektryczne.org/dlaczego_w_usa_zli... ale obecnie nastąpiła zmiana: http://www.samochodyelektryczne.org/gm_prezentuje_w_ch...
Przeróbka spalinowego na elektryczny oraz koszty opłacalności http://www.samochodyelektryczne.org/kalkulatory/oplaca... można wyliczyć.
Era samochodów elektrycznych http://samorzad.infor.pl/wiadomosci/artykuly/390455,pi... i http://www.autoflesz.pl/artykuly/4332,Darmowe_tankowan... zbliża się nieuchronnie.
Informacje o EV są: http://www.samochodyelektryczne.org/kategorie/.htm dostępne.
W Polsce jest już w sprzedaży Mitsubishi iMiEV za 160 800 PLN https://www.mitsubishi.pl
Koszty eksploatacji spalinowych rosną: http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny/news/aut...
Tak w nieodległej przyszłości może wyglądać wiata garażowa: http://www.samochodyelektryczne.org/stacje_ladowania_p...
Może jakaś firma w Polsce wypromuje coś podobnego.
Honda rozpoczyna testy pojazdów elektrycznych w Japonii http://www.samochodyelektryczne.org/honda_rozpoczyna_t... a także infrastruktura do ładowania - stacje zasilane z paneli fotowoltaicznych (wyprodukowane przez Honda Soltec), terminale ładowania oraz systemy informatyczne.
Siemens http://www.samochodyelektryczne.org/siemens_przedstawi... też ma swoją wizję.
Pojawił się Peugeot iOn, Citroen C0, OPEL AMPERA (ca. 170 000 PLN) oraz SKODA ELECTRIC a w 2013 elektryczny BMW. DROGI BĘDĄ POTRZEBNE nawet, gdy zabraknie ropy. W 2011 cena litra oleju napędowego przekroczyła cenę benzyny.
W perspektywie najbliższych lat pojazdy EV będą odgrywać coraz większą rolę http://www.samochodyelektryczne.org/podsumowanie_roku_... i http://www.samochodyelektryczne.org/interesujace_progn... a w 2030 - 100% nowe EV w USA to: http://www.samochodyelektryczne.org/elon_musk_o_przysz...
Samochody EV są lepsze od spalinowych:
Ekonomia:
+ Samochody elektryczne cechują się bardzo wysoką sprawnością, dzięki czemu pokonanie zadanego dystansu odbywa się nawet kilkukrotnie taniej, niż samochodem spalinowym.
+ Samochody elektryczne są bardzo proste w konstrukcji, silniki elektryczne posiadają bardzo mało części ruchomych, przez co zmniejsza się prawdopodobieństwo awarii oraz koszty eksploatacji.
+ Wydobycie dowolnego paliwa kopalnego, jego dostarczenie do elektrowni i zamiana na energię elektryczną, a następnie przesłanie energii elektrycznej do odbiorcy, naładowanie akumulatorów pojazdu elektrycznego i zamiana energii elektrycznej na ruch pojazdu elektrycznego jest procesem bardziej ekonomicznym niż wydobycie zagranicznej ropy, jej dostarczenie do rafinerii i zamiana na paliwo, dostarczenie paliwa na stację benzynową (do odbiorcy) i wykorzystanie paliwa do napędzenia pojazdu spalinowego.
+ Samochody elektryczne mogą odzyskiwać energię elektryczną z hamowania, zwiększając swój zasięg podczas jazdy na przykład w mieście lub w górach. Stosowanie hamowania regeneracyjnego powoduje znaczące zmniejszenie zużycia hamulców. Odzyskiwanie energii ma również swój aspekt ekologiczny.
- Niestety samochody elektryczne między innymi ze względu na małoseryjną produkcję i wysokie ceny akumulatorów są znacznie droższe od spalinowych. Ta sytuacja z biegiem czasu będzie się jednak zmieniać.
Ekologia:
+ Energia elektryczna wytwarzana może być z dowolnych paliw kopalnych, biomasy, a także ze źródeł odnawialnych (np. energia wiatru) natomiast silniki spalinowe potrzebują konkretnych rodzajów paliwa.
+ Spalanie paliw kopalnych w zawodowej elektrownii pracującej pod nadzorem odpowiednich służb, posiadającej bardzo skuteczne filtry zanieczyszczeń jest znacznie bardziej wydajne (najwyższa możliwa sprawność) i ekologiczne, niż spalanie paliwa indywidualnie w milionach samochodów tuż pod nosem spacerujących ludzi.
- Chociaż akumulatory są bezpieczne w użytkowaniu i potrafią spełniać swoją funkcję nawet 10 lat, to pozostaje pytanie co będzie działo się z nimi po okresie eksploatacji. Czy zostaną opracowane tanie i bezpieczne metody ich recyklingu lub utylizacji?
Osiągi:
+ Samochody elektryczne pod względem osiągów nie będą w żaden sposób ustępować pojazdom z silnikami spalinowymi, a ponadto dobre osiągi nie spowodują znacznie wyższych kosztów jazdy (zużycia energii), czego dowodem jest chociażby samochód Tesla Roadster.
Komfort podróżowania:
+ Samochód elektryczny nie musi mieć skrzyni biegów ani sprzęgła, dzięki czemu możliwe jest komfortowe podróżowanie (szczególnie w korku). Sportowe samochody elektryczne nie wymagają zmiany biegów uzyskując bardzo dobre przyspieszenia.
+ Silniki elektryczne są nieporównywalnie cichsze od spalinowych, co umożliwia niekiedy "bezszelestne" podróżowanie oraz komfortowe słuchanie muzyki.
Gospodarka i polityka:
+ Wszystkie państwa świata mogą wytwarzać energię elektryczną samodzielnie, dzięki czemu nie będą musiały importować coraz droższej, zagranicznej ropy.
+ Ponieważ energię elektryczną można uzyskiwać na wiele sposobów, z różnych paliw kopalnych to automatycznie gospodarka staje się mniej czuła na brak lub wyższą cenę któregokolwiek z paliw kopalnych.
Podsumowując należy stwierdzić, że samochody w 100% elektryczne są znacznie lepsze od samochodów spalinowych i hybrydowych. Ich jedynym słabym punktem są akumulatory, które jednak z roku na rok stają się coraz lepsze: http://www.samochodyelektryczne.org/dlaczego_samochody...
Przesyłam serdeczne pozdrowienia z Siedlec / POLSKA / Unia Europejska.
A poza tym U MNIE BEZ WIĘKSZYCH ZMIAN - JESTEM EMERYTEM.
Szczęśliwego Nowego 2014 Roku,
by był lepszy
od 2013
i przyniósł
jak najwięcej wspaniałych chwil.
Życzy:
--
Z poważaniem
Stanisław Chabros
e-mail: chabross@interia.pl -
FSO bankrutuje w samotności http://www.motofakty.pl/artykul/fso-bankrutuje-w-samot... Minęło właśnie 60 lat kiedy w 1951 roku z taśmy w FSO na Żeraniu zjechał pierwszy samochód marki Warszawa. Pierwszą taśmę wybudowali tu Włosi i miały być produkowane Fiaty, ale Związek Radziecki wcisnął Pobielę, czyli Zwycięstwo - dla uczczenia wygranej wojny.
Nie ma też FSC Lublin i Starachowice, oraz JELCZ-a. W Siedlcach zlikwidowano ODLEWNIĘ STALIWA SRALCHEMAK, związaną z przemysłem zbrojeniowym. Zlikwidowano mój macierzysty zakład SPBP Siedlce a jedynym argumentem było - BO TO KOMUNISTYCZNE. Teraz jest to Oferta Inwestycyjna: Teren 11; Lokalizacja inwestycji, ul. Brzeska 147, 08-110 Siedlce: Tarnobrzeska Specjalna Strefa Ekonomiczna EURO-PARK WISŁOSAN http://www.pliki.siedlce.pl/invest_pl/?i=7 - Podstrefa Siedlce. Są to efekty obecnego systemu władzy.
Potencjał polskiego przemysłu obronnego został zaprzepaszczony http://hutnictwo.wnp.pl/potencjal-polskiego-przemyslu-...
Amerykańska Agencja Bezpieczeństwa Narodowego (NSA), Bank Światowy
(ur. 1945) http://wezwaniedoprawdy.pl.tl/Bilderberg.htmhttp://wez... do prawdy.
Czy obecnie wyjdzie ktoś z programem stworzenia w Polsce systemu przeciwdziałania szkodzeniu POLSCE i POLAKOM oraz aby nie było afer, klik, sitw, nepotyzmu, kolesiostwa i kumoterstwa. Stres psychospołeczny w pracy http://nop.ciop.pl/m5-3/m5-3_3.htm Źródłem stresu w pracy mogą być zarówno bodźce fizyczne (np. hałas, niewłaściwe oświetlenie, zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, zapylenie, promieniowanie), jak i bodźce psychospołeczne.
Jakie są pozytywne i negatywne konsekwencje istnienia struktur nieformalnych dla uczestników organizacji.
Pozytywne: tak jak małe zespoły zadaniowe, które mogą wzajemnie mobilizować się w wykonywaniu efektywnie pracy, bliskość i więź między uczestnikami, działanie grupy może iść również w kierunku obrony własnych interesów, koleżeńskość, powiązanie przez wspólne zamiłowania i zainteresowania.
Negatywne: kliki, grupy o charakterze pasożytniczym, mają na celu obronę egoistycznych interesów, działają wbrew organizacji często hamując jej działania. Negatywny wpływ mają również szajki złodziejskie, mafie. Nieformalne struktury dysponują tzw. pocztą pantoflową, która działa znacznie szybciej niż poczta oficjalna.
JA PROPONUJĘ aby zaczęła w Polsce funkcjonować procedura (na wzór procedury stosowanej przez Urząd Ochrony Konstytucji w Niemczech), sprawdzająca każdą decyzję władz pod kątem:
KOMU I JAKIEMU PAŃSTWU PRZYNOSI NAJWIĘKSZE KORZYŚCI.
Wtedy zniknie nepotyzm, korupcja jak też uniemożliwi ta procedura powiązania mafijne i ukróci działania na szkodę POLSKI.
Polityką winny zajmować się doświadczone osoby:
"Plutarch uważał, że stary człowiek powinien być dumny ze swojego doświadczenia, wiedzy, rozwagi. Powinien zajmować się polityką by służyć innym swoim życiem. Oczywiście stary człowiek Plutarcha powinien postępować ze spokojem i godnością zgodnie z maksymą, że trzeba żyć, a nie tylko istnieć!"
Ponadto warto przeczytać: http://www.anonimus.com.pl/J.Kossecki.html -
Szanowni Państwo!
The Solar Fuel Cost for Two EV’S
http://evworld.com/blogs.cfm?authorid=226&blogid=1123 Julie and I are driving (loving) our two electric cars, A BMW ActiveE and a Honda Fit EV. Both cars are working perfectly for our lifestyle. This simple chart above we created using our real world experience and cost.
We both drove gasoline cars for nearly 30 years, we have been driving EV’s for five years. We look forward to driving the ever improving EV’s powered by solar for the next 25 plus years. The EV’s have simply proven to be better cars that are more fun to drive, easier to drive, fuel and maintain. We're a pretty typical family for suburban dwellers, 2 car family & garage, normal to high miles per year, lots of trips all over So-Cal. Yes, once or twice a year we rent a car or trade with a family member to go on a road trip. They enjoy the experience of having an EV for a week or two.
A few points about the chart, it’s overly simplified in order to be very easy to understand.
Both oil and sunshine begin as free. One finds you, the other you have to look for. One is getting less costly and easier, the other is getting more costly and harder. One has a short conveyance chain, the other a long one.
The Solar PV system is paid in full at a cost that is less than 4 years of buying gasoline.
Our actual mileage driven is 12,000 a year for me and 18,000 for Julie for a total of 30,000 miles per year.
The BMW ActiveE travels 3.4 miles per Kwh, The Honda Fit EV travels 4 miles per Kwh. The BMW i3 will be equal to or more than the Honda Fit EV as it weighs far less. We choose to use 4 miles per Kwh. Your mileage per Kwh may vary (I love saying that!)
Our Solar PV system is already paid with the savings as we installed it in 2007.
Gas in our area is $4.40 a gallon, we choose to use $4.00 a gallon.
The historic increase in gasoline cost is 3.5% per year. Over the last 10 years the increase in gasoline cost is 9.2% per year. (source EIA) We choose to use the 3.5% year over year number.
The cost of transmission lines is not included in the Solar PV equation.
The cost of port facilities, protection of shipping lanes, roads to transport the fuel and health care cost are not included in the gasoline equation.
Solar PV generation is higher in some places and lower in others, check your area here. http://gisatnrel.nrel.gov/PVWatts_Viewer/index.html
--
Z poważaniem
Stanisław Chabros -
Pojazdy elektryczne na targach Poznań Motor Show 2012
http://www.samochodyelektryczne.org/pojazdy_elektryczn... W minionych dniach w Poznaniu odbyły się dwie połączone imprezy targowe związane z motoryzacją - Targi Techniki Motoryzacyjnej i Motor Show.
W minionych dniach w Poznaniu odbyły się dwie połączone imprezy targowe związane z motoryzacją - Targi Techniki Motoryzacyjnej i Motor Show. Na wystawie można było spotkać przynajmniej kilka pojazdów elektrycznych, z których największym zainteresowaniem wydawał się cieszyć nowy pojazd firmy Romet - model 4E. Niewielkie auto ma być dostępne w sprzedaży od czerwca i kosztować około 30 tys. zł.
TARGI MOTOR SHOW/ Komplementy dla Romet 4E http://www.arkus.com.pl/aktualnosci/art215.html Romet 4E zdobył również dobre opinie i komplementy podczas poznańskich targów Motor Show.
Z poważaniem
Stanisław Chabros -
Mitsubishi podsumowuje kolejny etap programu http://www.samochodyelektryczne.org/mitsubishi_podsumo... CABLED.
Elektryczne samochody przyszłości na Politechnice Warszawskiej http://www.elektroonline.pl/news/4176,Elektryczne_samo...
Seryjne i prototypowe samochody elektryczne oraz superoszczędne pojazdy
spalinowe można było obejrzeć w niedzielę na zorganizowanej przez
Politechnikę Warszawską imprezie "Samochody elektryczne - pojazdy
jutra?".
Imprezę rozpoczęła przejażdżka elektrycznym modelem firmy Mitsubishi,
który jako pierwszy na świecie wszedł do seryjnej produkcji. Odbyli ją
wicepremier Waldemar Pawlak i prezes PSE Operator Henryk Majchrzak.
Samochód na co dzień służy we flocie PSE Operator.
Mówiąc o perspektywach samochodów elektrycznych Pawlak podkreślił, że
zwykły silnik benzynowy wykorzystuje 10 proc. energii zawartej w benzynie,
przekładając ją na użyteczny ruch, natomiast wytworzenie prądu z
węgla czy gazu to poziom sprawności rządu 50 proc. a silnik elektryczny
ma sprawność rzędu 80 proc. "40 proc. energii pierwotnej jest
wykorzystane na użyteczny ruch. Czyli bateria elektryczna jest cztery razy
bardziej sprawna od klasycznego silnika spalinowego" - tłumaczył
Pawlak.
Jak dodał, PSE Operator ma plan uruchomienia sieci punktów ładowania.
"To pozwala nam lepiej bilansować zapotrzebowanie szczytowe systemu.
Zwykle samochody ładowane są w nocy, kiedy zapotrzebowanie na energię
jest mniejsze, a można do tego wykorzystywać energię ze źródeł
odnawialnych, np. wiatru" - mówił Pawlak.
Wicepremier podkreślił, że użytkownik takiego samochodu może być
częścią inteligentnej sieci, tzn. pobierać energię w nocy,
magazynować ją, a kiedy już przyjedzie do pracy, jego samochód, stojąc
na parkingu, może oddawać energię do sieci.
"Przy dużej liczbie samochodów wpływ może być bardzo znaczący.
Być może zamiast budować nowe elektrownie, wystarczą tego typu dobrze
zarządzane sieci, które mogą pracować w obie strony i rozliczać się z
klientem za to, że magazynuje energię tanią a oddaję droższą. To już
jest technicznie możliwe, choć dziś wymagałoby zainwestowania w dużą
liczbę samochodów elektrycznych" - mówił Pawlak, podkreślając,
że na razie barierą jest na razie bardzo wysoka ich cena.
Pozdrawiam
Stanisław Chabros -
Popieram ochotników.
Pozdrawiam
Stanisław Chabros
Pomoc GoldenLine:
Dotychczasowy założyciel grupy EGIPT... nie pełni już swojej funkcji. Jeśli w ciągu 7 dni nie zostanie wybrany nowy, grupa zostanie skasowana. Chętnych do objęcia wolnego stanowiska proszę o posty na forum grupy. Zgłoszenia przesyłane przy pomocy wiadomości prywatnych nie będą rozpatrywane. -
Dziś mogę poświęcić trochę więcej czasu na internet. Znalazłem taki post: -będzie dofinansowanie dla pracodawców zatrudniających pracowników w wieku 50+ od 30% do 70% wynagrodzenia, środki z funduszy europejskich (jest to lepsze rozwiązanie od szkoleń jak napisać CV finansowanych także z funduszy unijnych, wg mnie te i podobne im szkolenia to wyrzucone pieniądze). Może należałoby stworzyć podstawy prawne i warunki do pracy dla tych seniorów(-ek), którzy chcą pracować np. do 80 lat? W wysoko rozwiniętej gospodarce japońskiej ceni się seniorów w pracy. A u nas panuje moda na młodość.
Pozdrawiam
60+ -
Z doświadczenia 36 lat pracy wiem, ze najważniejsze mieć dobrych znajomych i trochę szczęścia, ot i cała recepta...
Aby studiować potrzebne są pieniądze. Znam kilku prywatnych przedsiębiorców, którzy dorobili się pieniędzy a teraz studiują.
Pozdrawiam.
Stanisław Chabros -
Szanowni Państwo!
Jestem zainteresowany pracą jako INŻYNIER MECHANIK z umową zawartą na czas nieokreślony. Cechuje mnie odpowiedzialność, uczciwość oraz dyspozycyjność. Do każdej pracy i zadania podchodzę z zaangażowaniem oraz dobrze pracuję w zespole. Zawsze uzyskiwałem bardzo dobre opinie zarówno bezpośrednich przełożonych jak też przedstawicieli inwestorów zagranicznych.
Spełniam wszystkie niezbędne wymagania. Istotne doświadczenie zawodowe zdobyłem w Polsce i na kontraktach zagranicznych. Poprzez moją wieloletnią pracę w Siedleckim Przedsiębiorstwie Budownictwa Przemysłowego w Siedlcach oraz pracę na kontraktach zagranicznych i krajowych w DROMEX S.A. mam doświadczenie w zakresie serwisu oraz eksploatacji maszyn i pojazdów stosowanych w budownictwie przemysłowym i przy budowie dróg w Polsce oraz na kontraktach zagranicznych. W Centrum Budownictwa Sp. z o.o. w Siedlcach uruchomiłem wytwórnię styropianu. Prowadziłem całość dokumentacji inwestycyjnej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. Uruchomiłem linię technologiczną styropianu pod klucz.
Od dnia 2 listopada 2001 pracuję w Polimex - Mostostal S.A., ul. Czackiego 15/17, 00-950 Warszawa - ZAKAD REALIZACJI SIEDLCE, ul. Terespolska 12, 08-110 Siedlce na stanowisku kierownika sekcji robót montażowych. W swoim zakresie mamy montaż barier energochłonnych grupy SP, konstrukcji stalowej obiektów wraz z obudową: stacji paliw, hipermarketów, hal stalowych o różnym przeznaczeniu.
Jestem otwarty, ciekawy świata, poszukujący nowych wyzwań. Jestem osobą kreatywną i zdecydowanie dążącą do realizacji wyznaczonych celów. Umiem zidentyfikować się z firmą, w które pracuję, widzę sens tego co robię i z zadowoleniem realizuję kolejne projekty i zadania. Jestem dobrze przygotowany merytorycznie z chęcią ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883).
Z poważaniem
Stanisław Chabros
ul 3 Maja 7/13, 08-110 Siedlce, POLAND
E-mail: chabross@interia.pl -
Kariera inżyniera zależy od wielu czynników. Efety pracy inżyniera muszą być zauważalne i odczuwane przez innych pracowników. Tak było na początku mojej kariery po studiach 1971 roku. W pierwszej pracy zorganizowałem produkcję w ramach kooperacji. Pracownicy zatrudnieni przy produkcji w ramach kooperacji, zarabiali blisko 10 razy więcej niż ja. Księgowy był bardzo zadowolony, gdyż produkcja kooperacyjna prznosiła zyski. Zaproponowano mi awans pod warunkiem zapisania się do PZPR. Potem kolejny awans na dyrektora, gdyż nie było chętnego do objęcia przedsiębiorstwa przynoszącego straty. W pierwszym roku wyeliminowałem straty. Po trzech latach znalazł się chętny do zastąpienia mnie. Zaproponowano mi zmianę pracy. Ja w pewnym miejscu powiedziałem: " Ja Was p......... ja sobie sam znajdę pracę. To zdanie waży na moim losie do dziś. A na jakąkolwiek lepszą pracę nie mam co teraz liczyć ze względu na wiek, na byłą przynależność do PZPR oraz ogólnie zdobyte doświadczenie w czasach tzw. KOMUNY.