Sławomir Zieliński

Consultant, Coach, Trener, Interim Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

szkolenia 1 Zarządzanie Zmianami Przedsiębiorstwa Tymczasowe Zarządzanie Projektami Coaching i Mentoring pełne spektrum Wizja-Strategia-Zarządzanie Przez Cele-pełne spektrum Warsztaty motywacyjne Audyt systemu organizacyjnego przedsiębiorstwa handlowego

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
D.A.L Sławomir Zieliński
Sławomir Zieliński
Urodzony : 30 Czerwca 1955 Warszawa
Żonaty , jedno dziecko

e-mail : coach@zielinskislawek.pl

# . Odbyte szkolenia i edukacja

2010 - Certificated Coach ( I.C.C.) ,,International Coaching Community"
1996- Top Management Training ,, Mercuri International ,,
1995- Time Management ,, Learning International Co,,
1994- Competitive Marketing Strategies/200godzin/ ,, Richards Training Institute International ,, London
1993- People Management & Coaching /140 godzin/ ,, R.M.I Resource Management International ,, Denver USA
1991- Professional Selling Skills ,, Johnson & Johnson Sales Institute" Paris .
1985-Post Graduated Specialisation : History of Art ,, Perugia Universita per gli Stragnieri " / Italy /
1983 – magister inżynier architekt , Politechnika Warszawska .
Języki Obce : Angielski / fluent /
Niemiecki / passive /
Rosyjski / basic /


# P R A C A


01/2006 do dzisiaj ,,DAL Sławomir Zieliński "


Właściciel - Założyciel

Niezależna agencja zajmująca się spektrum projektów konsultingowych, doradczych , szkoleniowych i coachingu. Klasyczne portfolio projektów restrukturyzacyjnych, związanych z egzekwowaniem zmian. Implementuję kompetencje w tworzeniu struktur handlowych, zasobów personalnych, zespołów innowacyjnych,, ale też szkoleń , kontrolingu i rozwoju nowych gałęzi firm. Niejednokrotnie przejmowałem funkcję czasowego zarządzania strukturami firm w celu ich restrukturyzacji i przeprowadzenia zmian. Klienci tacy jak Colian SA Jutrzenka , Bank Pocztowy, EBS Electronics, Dalvision, EMG. świadczą o różnorodności przeprowadzonych z sukcesem w ciągu 5 lat projektów. W ramach projektów, współpracowałem z wiodącymi agencjami badawczymi , konsultingowymi , HR i PR , oraz z ich przedstawicielami na rynku.


08/2001 – 09/2005 ,, INTERSNACK sp.zoo ,,

Prezes Zarządu Polska.

Firma była częścią " INTERSNACK Group", będącego własnością "PFEIFER & LANGEN Co", koncernu spożywczego i surowcowego, bazującego w Niemczech . Jeden z czterech wiodących producentów snaków , chipsów i ciasteczek w Europie.
Brandy : C H I O , B I E S I A D N E , W O L F , FELIX .
Na rynku polskim na miejscach od 1 do 3 w zależności od rodzaju produktów/AmerNielsen/ . Zakład produkcyjny w Polsce z personelem 350 osób .Produkty pieczone , extrudowane , expandowane , chipsy , tortilla . Własny system dystrybucji oparty na 160-200 własnych vanach obsługujących 40 000 sklepów tradycyjnego sektora . 22 Regionalne Biura Sprzedaży wraz z magazynami lokalnymi dla zapewnienia rytmiczności dystrybucji. Kooperacja z 200 hurtownikami . Dział sprzedaży 400 osób . Obecność we wszystkich handlowych sieciach międzynarodowych.
Dodatkowo, produkcja exportowa do większości krajów E.U oraz Rosji, jak też produkcja " Private Label " dla klientów sieciowych .
Polski odział zamknięto i odsprzedano Balsen Snack World w 2006 roku.


10/1998-06/2001 ,, Dr Oetker Poland ,,


Prezes Zarządu

Firma jest liderem na rynku europejskim specjalizującym się w ,,Convenient Food Products ,, produktach instant i pizzach mrożonych . Dr Oetker posiada w Polsce własne zakłady produkcyjne z personelem 300 osób .
12 Regionalnych Przedstawicielstw w kraju, nadzoruje pracę 450 pracowników działu sprzedaży, współpracujących z większością hurtowników i dystrybutorów w kraju . Moim zadaniem było utrzymanie i obrona pozycji lidera rynku poprzez wprowadzanie nowych produktów "Słodka chwila " , wchłanianie interesujących konkurentów i ekspansję nowych rynków, / zakup firmy i brandu PIZZA RIGA /oraz intensyfikację aktywności medialnych budujących pozycję brandu Dr Oetker na bazie stworzonego strategicznego planu 2002-200 . Dodatkowo wprowadziłem firmę do grona najnowocześniej zarządzanych w koncernie, z sukcesem wprowadzając, jako pierwszy z nowych krajów E.U. system operacyjny S.A.P. uprzedzając nadchodzący problem milenijnej zmiany daty 1999/2000.


03/1998-09/1998 ,, STEPS S.C. ,,

Konsultant Strategiczny
Dyrektor Handlowy
Współwłaściciel

Firma,, Steps,, była organizacją stworzoną w celu przeprowadzenia przebudowy i restrukturyzacji firmy ZIELONA BUDKA , lokalnego lidera w produkcji lodów w Polsce , poszukującego strategicznego inwestora /Bank Pionier- Venture -Capitals/ i przygotowującego się do wejścia na rynek papierów wartościowych. Moim zadaniem było stworzenie działu sprzedaży i marketingu, w oparciu o istniejącyą sieć dystrybucyjną oraz powiązanie firmy systemem raportowania umożliwiającym nowoczesne zarządzanie i kontroling . Wykonywałem swoje zadania z poziomu Dyrektora Handlowego, Członka Rady Nadzorczej, w której zasiadał właściciel i bank . Reprezentowałem właściciela .

03/1997-031998 ,, B A Y E R Poland sp.zoo ,,

Pharmacy & Diagnostics Division
Senior Marketing Manager

Ze stanowiska Marketing Managera, odpowiadałem za stworzenie i egzekucję kampanii brandowych dla leków etycznych / na receptę /.
Budowa działu sprzedaży i rozbudowa struktur reprezentantów do zespołu wielkości 50 pracowników . Odpowiedzialność za zespół 6-ciu Produkt Managerów , ich budżety i brandy. Partycypowałem w tworzeniu strategii "Bayer w Polsce 2002".


01/1995-02/1997 ,, SCHOELLER GmbH Poland Sp zoo . ,,

Frozen Food & Ice Cream
National Sales & Marketing Manager

Konstruowanie działów marketingu i sprzedaży . Budowa struktur terenowych do współpracy z hurtem oraz dla nowo powstających klientów sieciowych i międzynarodowych. Odpowiadałem za kampanie sezonów : 1995 , 1996 oraz przygotowanie strategii 1997. Zanotowany wzrost obrotów we wspomnianym okresie to około 100 %. Ponosiłem odpowiedzialność za zespoły handlowe oraz P.R.


09/1989-12/1994 ,, JOHNSON & JOHNSON Poland Sp zoo .,,

Professional Division
09/1993-12/1994 Sales Manager Poland & European Trainer
1994 Złota Nagroda " Sales Person of the year in Europe "
1993 Nominacja / obecność w 1-wszej dziesiątce / do nagrody " Sales Person of the year in Europe". Biorących udział 1500 pracowników na kontynencie . Specyfika pracy, to wielkie kontrakty B2B oraz współpraca z organizacjami rządowymi i budżetowymi .
01/1991-12/1994 Trener Europejski / marketing i sprzedaż /


1986-1989 Pobyt w U S A oraz praca w Johnson & Johnson / Sales Representative - Boston North/ West / Exeter NH

Zainteresowania : Jachting morski , narty, podróże.


Pozdrawiam ,

Sławomir Zieliński
Logo
właściciel
D.A.L Sławomir Zieliński

Grupy

BAZA COACHÓW
BAZA COACHÓW
BAZA COACHÓW
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
ICC sierpień 2010
ICC sierpień 2010
Grupa zamknięta dla uczestników szkolenia w lipcu i sierpniu 2010r.
Interim Management
Interim Management
Interim Management - Dyrektorzy do wynajęcia
WSPÓŁPRACA W WARSZAWIE
WSPÓŁPRACA W WARSZAWIE
Dla wszystkich ludzi związanych z Warszawą i okolicami, którzy szukają kontaktów, usług...