Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Kanał nowoczesny - zarządzanie sprzedażą w sieciach Super i Hyper Market oraz C&C- kat. "Napoje/Kulinaria/Słodycze"
Key Account Manager
Zarządzanie sprzedażą w kanale MT - podległe sieci:
- realizacja założonych zadań i planów sprzedaży
- właściwe wykorzystanie budżetu i realizacja działań promocyjnych
- odpowiedzialność za dystrybucję produktów i listy asortymentowe
-analiza rynku, cen, konkurencji, działań marketingowych
- realizacja założonych zadań i planów sprzedaży
- właściwe wykorzystanie budżetu i realizacja działań promocyjnych
- odpowiedzialność za dystrybucję produktów i listy asortymentowe
-analiza rynku, cen, konkurencji, działań marketingowych
Kierownik ds. Klientów Kluczowych (KAM)
Praca w kanale nowoczesnym i tradycyjnym - dział Sieci
- zapewnienie sprawnego zarządzania sprzedażą dla wybranych klientów kluczowych
- realizacja strategii marketingowych i planów sprzedaży (budowanie pozycji rynkowej, wprowadzenie nowości, pozyskiwanie nowych klientów)
- zapewnienie sprawnego zarządzania sprzedażą dla wybranych klientów kluczowych
- realizacja strategii marketingowych i planów sprzedaży (budowanie pozycji rynkowej, wprowadzenie nowości, pozyskiwanie nowych klientów)
Key Account Manager
OSG Records Management Polska
Praca w kanale B2B w kanale nowoczesnym -projekty dot. zarządzania danymi:
- pozyskiwanie nowych klientów z różnych branż min. FMCG, finansowej, budowlanej,
przemysłowej, hotelarskiej, informatycznej- duże zakłady i firmy - tylko Region
Małopolska
- zarządzanie sprzedażą projektów w regionie Małopolski
- ugruntowywanie współpracy z kluczowymi klientami
- pozyskiwanie nowych klientów z różnych branż min. FMCG, finansowej, budowlanej,
przemysłowej, hotelarskiej, informatycznej- duże zakłady i firmy - tylko Region
Małopolska
- zarządzanie sprzedażą projektów w regionie Małopolski
- ugruntowywanie współpracy z kluczowymi klientami
Dyrektor ds. Sprzedaży
Ośrodek Organizacji i Informatyki Petroinform sp. z o.o.
Branża informatyczna - kanał B2B i sprzedaż detaliczna
- Zarządzaniem pionem handlowym firmy
- Planowanie budżetów, przygotowywanie planów sprzedaży
- Budowanie i rozwijanie współpracy z dostawcami i dystrybutorami
- Nadzór nad pracownikami z działu handlowego i serwisów
- Współpracą w ramach przetargów z samorządami i jednostkami budżetowymi, oraz
dużymi koncernami z branży chemicznej
- Zarządzaniem pionem handlowym firmy
- Planowanie budżetów, przygotowywanie planów sprzedaży
- Budowanie i rozwijanie współpracy z dostawcami i dystrybutorami
- Nadzór nad pracownikami z działu handlowego i serwisów
- Współpracą w ramach przetargów z samorządami i jednostkami budżetowymi, oraz
dużymi koncernami z branży chemicznej
Kierownik Salonu Sprzedaży
Ośrodek Organizacji i Informatyki Petroinform sp. z o.o.
Kanał sprzedaży detalicznej i B2B - branża informatyczna i poligraficzna
- Kierowanie salonem sprzedaży i działem sprzedaży detalicznej – handel tradycyjny
- współtworzenie i realizowanie planów sprzedaży,
- dbałość o reklamę i ekspozycję w salonie
- tworzenie ofert i przetargów ( kosztorysy itp.)
- pozyskiwanie nowych klientów
- Kierowanie salonem sprzedaży i działem sprzedaży detalicznej – handel tradycyjny
- współtworzenie i realizowanie planów sprzedaży,
- dbałość o reklamę i ekspozycję w salonie
- tworzenie ofert i przetargów ( kosztorysy itp.)
- pozyskiwanie nowych klientów
Przedstawiciel Handlowy
Kanał sprzedaży detalicznej - branża elektroniczna
- współpraca z lokalnymi sieciami sklepowymi
- pozyskiwanie kluczowych klientów w regionie
- bezpośrednia sprzedaż detaliczna, handel tradycyjny
- wdrażanie nowości produktowych i nowych technologii
- sprzedaż B2B dla sektora prywatnego i publicznego (bankowość, ubezpieczenia)
- współpraca z lokalnymi sieciami sklepowymi
- pozyskiwanie kluczowych klientów w regionie
- bezpośrednia sprzedaż detaliczna, handel tradycyjny
- wdrażanie nowości produktowych i nowych technologii
- sprzedaż B2B dla sektora prywatnego i publicznego (bankowość, ubezpieczenia)
Szkolenia i kursy
1. Szkolenia Franklin-Covey: (2014-dwudniowe)
- "7 nawyków skutecznego działania"
2. Szkolenia Door Goroup:(2010-2013 -dwudniowe)
- "Negocjacje"
- "Komunikacja i konflikty"
- "Trudny klient"
- "Zarządzanie czasem"
3. Szkolenia McHayes - (2011- dwudniowe)
- Gry kupieckie – kontrakty i ich negocjacje”
4. Wew. szkolenia w firmie Maspex:
- AC Nielsena,
- produktowe, marketingowe, handlowe -strategie sprzedży
5. Wewnętrzne szkolenia w OSG (08-2006, 09-2007, 03.2008, 05.2008):
- biznesowe i z technik sprzedaży
6. Szkolenia dla menadżerów - COMBIDATA Poland w Warszawie
- w ramach projektu „Przez kompetencje do nowoczesnych kadr" Pt. Trening podejmowania decyzji (09-2007 dwu dniowe)
7. Szkolenia handlowe i produktowe w OPTIMUS S.A. (03-2001, 10-2002, 01 2003, 04-2004)
8. Szkolenie handlowe i Certificate Novell Education Certificate (11-1998)
9. Szkolenia autoryzacyjne: Ricoch, BASF, HP-Compq, Toshiba, Mod-Tab,Microsoft, IBM, Intel (co roku od 1998 do 2004)
10. Szkolenia PATOR Management & Training w Warszawie (10-1996 trzy dniowe)
- "Sztuka sprzedaży"
11. Szkolenia VECTOR Business Training Centre w Warszawie (3-1997 trzy dniowe)
"Techniki sprzedaży i obsługa klienta"
12. Szkolenia wewnątrz firmowe w ZIBI Warszawa ( 09-1996)
- kurs Przedstawiciela Handlowego
13. Kursy tematyczne przy Akademickim Centrum przedsiębiorczości Akademii Ekonomicznej w Krakowie (1996-97)
- związane z technikami sprzedaży
14. Kurs marketingu przy Izbie Przemysłowo-Handlowej w Krakowie (04-1996)
15. Kurs komputerowy w firmie DOCTOR Q ( 08-1993- miesiąc)
- "7 nawyków skutecznego działania"
2. Szkolenia Door Goroup:(2010-2013 -dwudniowe)
- "Negocjacje"
- "Komunikacja i konflikty"
- "Trudny klient"
- "Zarządzanie czasem"
3. Szkolenia McHayes - (2011- dwudniowe)
- Gry kupieckie – kontrakty i ich negocjacje”
4. Wew. szkolenia w firmie Maspex:
- AC Nielsena,
- produktowe, marketingowe, handlowe -strategie sprzedży
5. Wewnętrzne szkolenia w OSG (08-2006, 09-2007, 03.2008, 05.2008):
- biznesowe i z technik sprzedaży
6. Szkolenia dla menadżerów - COMBIDATA Poland w Warszawie
- w ramach projektu „Przez kompetencje do nowoczesnych kadr" Pt. Trening podejmowania decyzji (09-2007 dwu dniowe)
7. Szkolenia handlowe i produktowe w OPTIMUS S.A. (03-2001, 10-2002, 01 2003, 04-2004)
8. Szkolenie handlowe i Certificate Novell Education Certificate (11-1998)
9. Szkolenia autoryzacyjne: Ricoch, BASF, HP-Compq, Toshiba, Mod-Tab,Microsoft, IBM, Intel (co roku od 1998 do 2004)
10. Szkolenia PATOR Management & Training w Warszawie (10-1996 trzy dniowe)
- "Sztuka sprzedaży"
11. Szkolenia VECTOR Business Training Centre w Warszawie (3-1997 trzy dniowe)
"Techniki sprzedaży i obsługa klienta"
12. Szkolenia wewnątrz firmowe w ZIBI Warszawa ( 09-1996)
- kurs Przedstawiciela Handlowego
13. Kursy tematyczne przy Akademickim Centrum przedsiębiorczości Akademii Ekonomicznej w Krakowie (1996-97)
- związane z technikami sprzedaży
14. Kurs marketingu przy Izbie Przemysłowo-Handlowej w Krakowie (04-1996)
15. Kurs komputerowy w firmie DOCTOR Q ( 08-1993- miesiąc)
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
turystyka górska i fotografia
sporty wodne,
narty i rower
informatyka i komputery
majsterkowanie
sporty wodne,
narty i rower
informatyka i komputery
majsterkowanie
Inne
1. Wieloletnie doświadczenie zawodowe:
- w sprzedaży poparte wieloma sukcesami
- doświadczenie życiowe oparte na pracy w wielu branżach i na różnych stanowiskach
2. Znajomość zagadnień dot. prawa:
- w szczególności dot. umów
- prawa zamówień publicznych
3. Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi:
- kierowanie i prowadzeniu zespołu
- zarządzenie specjalistami
4. Umiejętności techniczne:
- b. dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych
- b. dobra znajomość programów użytkowych: środowisko Windows, aplikacje biurowe MS: Word, Excel , Power Point, Access, Acrobat, Internet Expoler
- b. dobre umiejętność korzystania z Internetu
- b. dobra umiejętność prowadzenia samochodu, prawo jazdy kat. B
- w sprzedaży poparte wieloma sukcesami
- doświadczenie życiowe oparte na pracy w wielu branżach i na różnych stanowiskach
2. Znajomość zagadnień dot. prawa:
- w szczególności dot. umów
- prawa zamówień publicznych
3. Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi:
- kierowanie i prowadzeniu zespołu
- zarządzenie specjalistami
4. Umiejętności techniczne:
- b. dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych
- b. dobra znajomość programów użytkowych: środowisko Windows, aplikacje biurowe MS: Word, Excel , Power Point, Access, Acrobat, Internet Expoler
- b. dobre umiejętność korzystania z Internetu
- b. dobra umiejętność prowadzenia samochodu, prawo jazdy kat. B
Grupy
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Aktywny Kraków
Grupa dla osób z Krakowa i okolic lub związanych z Krakowem, które preferują aktywny tryb życia
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
HANDLOWCY W POLSCE
ZAPRASZAM WSZYTSKICH LUDZIKOW ZE SPOLECZNOSCI GOLDENLINE ALE SZCZEGOLNIE SPRZEDAWCOW HANDLOWCOW KAZDEGO TOWARU RZECZY ITD.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.