Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Strefy
Autonomiczne stanowisko średniego szczebla menedżerskiego. Nadzór nad 60-cio osobowym zespołem (bezpośrednio podlegli to grupa 12 menedżerów oddziałów). Realizacja celów sprzedażowych i marketingowych. Planowanie i realizacja założeń budżetowych i kadrowych. Utrzymanie wysokiego poziomu rentowności podległych placówek.
Szkolenia i kursy
2010 ICAN/Harvard Business Rewiev – blok szkoleniowy dla TOPM
2010 Zarządzani projektami – „Masawa”
2009 Zaawansowane Techniki Sprzedaży i Obsługi Klienta – kontrakt OSH
2009 Sytuacyjne Przywództwo Zespołowe – House of Skills
2009 Menedżer jako wiarygodny prezenter – Greń Communications
2009 Psychologia Zarządzania – Greń Communications
2008 Psychologia szefa Negocjacje z podwładnymi – kontrakt OSH
2008 Typologia insights – Greń Communications
2008 Zarządzanie wirtualnym zespołem – Greń Communications
2007 Warsztaty Modelu Sprzedaży Negocjacyjnej – Greń Communications
2007
2010 Zarządzani projektami – „Masawa”
2009 Zaawansowane Techniki Sprzedaży i Obsługi Klienta – kontrakt OSH
2009 Sytuacyjne Przywództwo Zespołowe – House of Skills
2009 Menedżer jako wiarygodny prezenter – Greń Communications
2009 Psychologia Zarządzania – Greń Communications
2008 Psychologia szefa Negocjacje z podwładnymi – kontrakt OSH
2008 Typologia insights – Greń Communications
2008 Zarządzanie wirtualnym zespołem – Greń Communications
2007 Warsztaty Modelu Sprzedaży Negocjacyjnej – Greń Communications
2007
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Sporty siłowe, basen, jazda na rowerze
Inne
I MIEJSCE dla najlepszego Dyrektora Strefy w Eurobanku, w roku 2009 i 2010.
Eurobankier roku 2009 - prestiżowa nagroda dla najlepszych menedżerów
Eurobankier roku 2009 - prestiżowa nagroda dla najlepszych menedżerów
Grupy
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp