![Sławomir Opoń](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_man_photo_huge.png&width=170&height=170&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Sławomir Opoń
Własna działalność
Wrocław,
dolnośląskie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
„Profesjonalne Metody Sprzedaży”- Achieve Global
„Key Account Management”- Midwest Business Training
„Techniki sprzedaży”- Midwest Business Training
„Negocjacje”- Midwest Business Training
„Budowanie trwałych relacji z klientem” – Gustav Kaser
„Efektywne zarządzanie” – Gustav Kaser
„Efektywny Coaching” – Client Direct
„Jak utrzymać klienta”- Nowe Motywacje
„Budowanie trwałych relacji”- Gustav Kaser
„Key Account Management”- Midwest Business Training
„Techniki sprzedaży”- Midwest Business Training
„Negocjacje”- Midwest Business Training
„Budowanie trwałych relacji z klientem” – Gustav Kaser
„Efektywne zarządzanie” – Gustav Kaser
„Efektywny Coaching” – Client Direct
„Jak utrzymać klienta”- Nowe Motywacje
„Budowanie trwałych relacji”- Gustav Kaser
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
koszykówka,podróże
Grupy
![ABY POMÓC W 48 GODZIN](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_18002_69c572_tiny.jpg)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
![Zwierzęca recepta na sukces w biznesie](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_69296_9ed495_tiny.jpg)
Zwierzęca recepta na sukces w biznesie
Chciałbym zaprosić do dyskusji wszystkich tych, którzy interesują się teorią i praktyka zarządzania, wszystkich których zachowania konsumenckie często zadziwiają i którzy zastanawiają się dlaczego poj