Wypowiedzi

  • Sławomir Nowak
    Wpis na grupie P4 (Play) w temacie brak internetu
    26.09.2023, 12:08

    witam. od 4 dni nie mam dostępu do internetu. mimo kontaktu wszelkimi formami dalej nie otrzymałem żadnej pomocy. zarzekają się że technik się umówi ale oczywiście też brak kontaktu. 4 dni bez dostępu do Internetu są dla mnie niedopuszczalne dla tego chciałbym zrezygnować z usługi. naturalnie jednak nie zamierzam płacić kary za to że internet nie działa po ich stronie (udało mi się ustalić z mojej strony iż problemem jest rozłączony/uszkodzony kabel najprawdopodobniej w ich skrzynce)

    czy ktoś już rozwiązywał umowę z winy play i jak tak to jak się za to zabrał?

    PS: jestem też w kontakcie z uokik w tej sprawie i czekam na odpowiedź z ich strony

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do