Wypowiedzi

  • Sławomir Nowak
    Wpis na grupie Rosyjski a praca w temacie Dyspozytor Pomocy Drogowej z jęz. rosyjskim - native speaker
    15.03.2018, 13:35

    DYSPOZYTOR CENTRUM POMOCY DROGOWEJ Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM – NATIVE SPEAKER
    Miejsce pracy: Warszawa

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Przyjmowanie zleceń od Klientów i organizowanie napraw w serwisach stacjonarnych w krajach Europy Zachodniej
    • Monitorowanie oraz kontrola jakości i terminowości realizacji zleceń
    • Sporządzanie i nadzór nad dokumentacją oraz fakturami zakupowymi

    WYMAGANIA:

    • Biegła znajomość języka rosyjskiego – na poziomie native speakera
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • Znajomość branży motoryzacyjnej
    • Praktyczna znajomość /obsługa pakietu MS Office
    • Zorientowanie na Klienta
    • Dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność
    • Komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
    • Motywacja do pracy oraz chęć rozwoju

    OFERUJEMY:
    • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
    • Szkolenie wdrażające
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku

    Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie swojego CV
    na adres mailowy: rekrutacja@hussarangels.com

  • Sławomir Nowak
    Wpis na grupie Praca w temacie Asystent/ka ds. Obsługi Klienta
    4.12.2017, 15:54

    Mobilny serwis pomocy drogowej zatrudni osobę na stanowisko:

    ASYSTENT/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA
    Miejsce pracy: Warszawa

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Kontakt z Klientem w celu zamawiania części zamiennych oraz negocjowania ich cen
    • Koordynowanie procesu zamówienia
    • Sporządzanie i nadzór nad dokumentacją oraz fakturami zakupowymi
    • Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami

    WYMAGANIA:

    • Biegła znajomość języka niemieckiego lub francuskiego
    • Komunikatywna znajomość drugiego języka (angielski, włoski lub hiszpański)
    • Praktyczna znajomość /obsługa pakietu MS Office
    • Mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej
    • Zorientowanie na Klienta
    • Dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność
    • Komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
    • Motywacja do pracy oraz chęć rozwoju

    OFERUJEMY:
    • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji

    Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie swojego CV
    na adres mailowy: rekrutacja@hussarangels.com

  • Sławomir Nowak
    Wpis na grupie po francusku w temacie Asystent/ka ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
    4.12.2017, 15:45

    Mobilny serwis pomocy drogowej zatrudni osobę na stanowisko:

    ASYSTENT/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA
    Miejsce pracy: Warszawa

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Kontakt z Klientem w celu zamawiania części zamiennych oraz negocjowania ich cen
    • Koordynowanie procesu zamówienia
    • Sporządzanie i nadzór nad dokumentacją oraz fakturami zakupowymi
    • Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami

    WYMAGANIA:

    • Biegła znajomość języka francuskiego
    • Komunikatywna znajomość drugiego języka (angielski, niemiecki, włoski lub hiszpański)
    • Praktyczna znajomość /obsługa pakietu MS Office
    • Mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej
    • Zorientowanie na Klienta
    • Dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność
    • Komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
    • Motywacja do pracy oraz chęć rozwoju

    OFERUJEMY:
    • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji

    Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie swojego CV
    na adres mailowy: rekrutacja@hussarangels.comTen post został edytowany przez Autora dnia 04.12.17 o godzinie 15:56

  • Sławomir Nowak
    Wpis na grupie Germaniści w temacie Asystentka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
    4.12.2017, 15:38

    Międzynarodowy mobilny serwis pomocy drogowej zatrudni osobę na stanowisko:

    ASYSTENT/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA
    Miejsce pracy: Warszawa

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Kontakt z Klientem w celu zamawiania części zamiennych oraz negocjowania ich cen
    • Koordynowanie procesu zamówienia
    • Sporządzanie i nadzór nad dokumentacją oraz fakturami zakupowymi
    • Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami

    WYMAGANIA:

    • Biegła znajomość języka niemieckiego
    • Komunikatywna znajomość drugiego języka (angielski, francuski, włoski lub hiszpański)
    • Praktyczna znajomość /obsługa pakietu MS Office
    • Mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej
    • Zorientowanie na Klienta
    • Dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność
    • Komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
    • Motywacja do pracy oraz chęć rozwoju

    OFERUJEMY:
    • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji

    Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie swojego CV
    na adres mailowy: rekrutacja@hussarangels.comTen post został edytowany przez Autora dnia 04.12.17 o godzinie 15:39

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do