Sławomir Malinowski

Kraków, małopolskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Comarch
Konsultant ds. Wdrożeń systemów ERP
- analiza przedwdrożeniowa modułu kadry i płace u Klienta
- analiza potrzeb funkcjonalnych i procesów biznesowych Klienta w zakresie kadr i płac
- import danych kadrowo-płacowych z aplikacji Klienta do modułu kadry i place
- wdrożenia systemu dla modułu kadrowo-płacowego
- prowadzenie szkoleń Klientów z modułu kadry i płace
- konsultacje merytoryczne dotyczące naliczania płac, zmian w przepisach prawa oraz stosowaniu ich w systemie kadrowo – płacowym Egeria
- pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników programu kadrowo płacowego
Logo
p.o. Kierownik Działu Kadrowo-Finansowego
PZZ w Krakowie S.A.
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
- naliczanie wynagrodzeń
- prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS
- rozliczanie czasu pracy
- prowadzenie rekrutacji, doboru i rozmieszczenia kadr
- negocjowanie warunków produktów ubezpieczeniowych dla pracowników Spółki
- sporządzanie kalkulacji wynikowej i sprawozdawczości finansowej
- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej
- dokonywanie systematycznych i terminowych płatności zobowiązań Spółki
- dbanie o wizerunek firmy
Logo
Specjalista ds. Zarządzania Zasobami Spółki
PZZ w Krakowie S.A.
Alior Bank S.A.
Bankier Klienta Indywidualnego
-sprzedaż produktów i usług bankowych dla klientów indywidualnych
-nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami banku
-dbanie o jakość sprzedaży i obsługi klientów zgodnie ze standardami banku
-obsługa kasowa
-dbanie o wizerunek firmy
Maciej Miklas
Maciej Miklas · klient
wystawiono
Profesjonalista. Bardzo dobrze współpracowało mi się z Panem Sławomirem w zakresie finansowym.
GE Money Bank
Doradca Klienta
-sprzedaż produktów i usług bankowych
-nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami banku
-dbanie o jakość sprzedaży i obsługi klientów zgodnie ze standardami banku
-dbanie o wizerunek firmy
MyNetwork Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager
-koordynacja i przygotowanie ofert handlowych
-negocjowanie kontraktów
-bieżące kontakty i budowa relacji z istniejącymi klientami
-sukcesywne pozyskiwanie nowych klientów
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Obsługi Klientów Strategicznych / Departament Rynku Biznesowego
POLKOMTEL S.A.
-budowanie i utrzymanie kontaktu z Klientem (realizacja programów z zakresu utrzymania Klienta)
-realizacja działań handlowych skierowanych do Klientów Strategicznych
-współpraca z zespołem firmy przy realizowanych projektach
-sporządzanie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
-wystawianie zleceń sprzedaży (program SAP)
Mirosław Bus
Mirosław Bus · współpracownik
wystawiono
Ze Sławkiem miałem okazję współpracować w trakcie całego okresu jego pracy w POLKOMTEL S.A. Za jedną z najważniejszych cech u ludzi, budującą zaufanie a jednocześnie świadczących o ich profesjonaliźmie uważam słowność. Współpraca ze Sławkiem była prawdziwą przyjemnością m.in dlatego, że jeśli coś powiedział, uzgodnił ze mną lub obiecał, to zawsze wywiązywał się w 100% z danego słowa. Zawsze sumienny, dokładny, przewidujący, był nieocenionym wsparciem w zakresie współpracy ze strategicznymi klientami POLKOMTEL S.A. Życzyłbym każdemu takiego poziomu współpracy, jakiego sam mogłem doświadczyć pracując ze Sławkiem w jednym Zespole.
Krzysztof K.
Krzysztof K. · współpracownik
wystawiono
kilka słów o Sławku :)
- profesjonalny (tego rozwijać nie trzeba)
- szybko się uczy (jak już się nauczy to pamięta na wieki, docieka
i doktoryzuje się w tematy zaangażowane)
- otwarty (chętnie pomaga oraz angażuje się dla zespołu)
- łowca nagród (zawsze mierzył i był wysoko w konkursach)
Jak już mowa o konkursach to w raportach działalności ZOKS -
najwyżej w regionalnym zespole oraz czołówka w całym zespole)
- nowatorski - chętnie wdrażał udogodnienia

Gdy będę organizował kiedyś zespół chciałbym mieć go w swoim zespole.
Wiem co piszę gdyż wprowadzałem Sławka w pracy na stanowisku specjalisty ZOKS i mogę śmiało powiedzieć iż uczeń prześcignął mistrza :))
Marcin M.
Marcin M. · współpracownik
wystawiono
Ze Sławkiem współpracowałem ściśle w czasie Jego pracy w Polkomtel.
Zawsze wykazywał się dużą inicjatywą i chęcią do wsparcia klientów.
Bardzo szybko się uczy i regularnie wygrywał wszystkie wewnętrzne konkursy z wydajności pracy w oparciu o wewnętrzne systemy.
Nie znał nigdy słowa "nie da się" i był ekspertem w dziale do rozwiązań niekonwencjonalnych. Jego odejście z naszej firmy było dla nas dużą stratą.
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji II linii wsparcia Infolinii Technicznej (Back Office)
-wsparcie dla Klientów w zakresie zaawansowanych zagadnień konfiguracji sprzętu i oprogramowania dla usług Neostrada TP, Telefonia Internetowa VoIP oraz Videostrada TP
-pomoc konsultantom ds. wsparcia technicznego I linii w zakresie bardziej złożonych problemów technicznych
Łukasz Bubel
Łukasz Bubel · współpracownik
wystawiono
Pracowałem z Panem Sławomirem parę miesięcy jako współpracownik jako również kierownik sekcji na infolinii technicznej w TPSA. Sławomir wykazał się świetnymi zdolnościami interpersonalnymi oraz dużym zaangażowaniem. Jego duża techniczna wiedza była niezwykle przydatna i pozwalała całemu zespołowi na szybką i sprawną obsługe klientów. Polecam Sławomira jako świetnego współpracownika i zdolnego kierownika.
Orange Polska S.A.
p.o. Kierownika Sekcji II linii wsparcia Infolinii Technicznej (Back Office)
j.w.
Orange Polska S.A.
Telefoniczne realizowanie zleceń w zakresie aktywnej sprzedaży usług i produktów TP
-obsługa klienta (prezentacja i sprzedaż oferowanych usług TP)
Anna B.
Anna B. · przełożony
wystawiono
O Tobie Sławku to same dobre rzeczy można powiedzieć,
szczęściarz z tego kto ma Cię w zespole.
Zawsze uprzejmy i zorganizowany ,pomocy i kreatywny!
Tomasz K.
Tomasz K. · przełożony
wystawiono
Byłem koordynatorem sprzedażowej akcji wychodzącej w której aktywnie uczestniczył Sławek. Akcja miała na celu zwiększenie sprzedaży planów taryfowych TP. Sławek potrafił w profesjonalny, jasny i w czytelny sposób dla klienta przedstawić oferowane produkty. Spełniał oczekiwania klientów idealnie dobierając produkty do ich potrzeb. Spośród 30 konsultantów uzyskiwał zdecydowanie najlepsze wyniki w sprzedaży. Skrupulatny, rzetelny z postawą prokliencką. Zawsze służył swoja pomocą i radą. Polecam Sławka jako świetnego pracownika.
Logo
Przewodniczący Obwodowej Komisji Wyborczej w wyborach prezydenckich
Państwowa Komisja Wyborcza
Logo
z-ca Przewodniczącego Obwodowej Komisji Wyborczej w wyborach parlamentarnych
Państwowa Komisja Wyborcza
Orange Polska S.A.
Konsultant I linii wsparcia Infolinii Technicznej
-wsparcie dla klientów kontaktujących się z Infolinią Techniczną w zakresie usług świadczonych przez TP S.A.

Szkolenia i kursy

• Szkolenie "Podatek VAT 2014" - Europejskie Centrum Edukacji
• Szkolenie "Nowa wersja programu Płatnik 9.01.001" - TAXUS Centrum Szkoleń
• Szkolenie "Czas pracy 2013 w świetle najnowszych zmian obowiązujących od 23.08.2013 r." - TAXUS Centrum Szkoleń
• Szkolenie "Nasilone kontrole ZUS i kontrole Państwowej Inspekcji Pracy w zakładzie pracy - nowe założenia kontrolujących w 2013 r." - TAXUS Centrum Szkoleń
• Szkolenie "Wymagania higieniczne oraz przypomnienie wymagań dotyczących monitorowania CCP i znakowania" - TÜV NORD
• Szkolenie liderów procesów z zakresu utrzymania i doskonalenia Systemu HACCP oraz IFS - TÜV NORD
• Seminarium "Wymagania standardu IFS ver. 6" - TÜV NORD
• Szkolenie kasjerskie „Kasjer walutowo-złotówkowy” – Edukacja Ciszek
• Szkolenie z zakresu rynku funduszy inwestycyjnych oraz produktów oferowanych przez BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. – BPH TFI S.A.
• „Zarządzanie relacjami z Klientem” - Akademia Rozwoju SelectTraining
• „Negocjacje – Sztuka Wywierania wpływu” - Akademia Rozwoju SelectTraining
• Szkolenie z SAP dla Specjalistów ds. Obsługi Klientów Strategicznych
– IBM Polska
• Szkolenie wstępne Specjalisty ds. Obsługi Klientów Strategicznych
– POLKOMTEL S.A.
• „Efektywna rozmowa z klientami” (obsługa klienta przez telefon) – TP S.A.
• „Sprzedaż usług przez telefon” (techniki sprzedaży usług i produktów TP przez telefon) – TP S.A.
• Szkolenie z zakresu budowy i funkcjonowania szerokopasmowego dostępu do sieci Internet – TP S.A.
• Szkolenia z zakresu konfiguracji sprzętu i oprogramowania dla usługi Neostrada TP – TP S.A.
• Szkolenie z zakresu konfiguracji sprzętu i funkcjonowania usługi Telefonia Internetowa VoIP – TP S.A.
• Szkolenia z zakresu konfiguracji sprzętu i funkcjonowania usług Videostrada TP oraz „Video On Demand” – TP S.A.

Edukacja

Logo
Rachunkowość, studia podyplomowe
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Logo
Prawo pracy i prawo ubezpieczeń społecznych, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Informatyka i ekonometria, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Finanse i rachunkowość, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

• Bankowość, finanse
• Prawo pracy
• Szachy, gry planszowe
• Statystyka, matematyka
• Prawo o ruchu drogowym, motoryzacja
• Muzyka, gra na pianinie i syntezatorze
• Telekomunikacja
• Kino

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
AE w Krakowie
AE w Krakowie
::..UE (dawna AE) w Krakowie..::
Alior Bank
Alior Bank
Grupa zrzeszająca pracowników i sympatyków Alior Banku.
Amiga
Amiga
Grupa użytkowników, fanów i zainteresowanych komputerem Amiga.
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
e-learning
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
EKO
EKO
Ty też bądź EKO!
eLearning news
eLearning news
Najgorętsze i najpikantniejsze newsy dotyczące e-learningu
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
gry planszowe i logiczne
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart