Sławomir Lidke

...
Ciechanów, mazowieckie

Umiejętności

Call Center Contact Center Management CRM Płatności mobilne PMI Zarządzanie produktem Zarządzanie zespołem Sprzedaż

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
ZYG ZAG Sławomir Lidke
Własna działalność gospodarcza w postaci sklepu z autorskimi plakatami na ściany.
Zaprawszam na www.zygzagart.pl
Energa-Obrót
Dyrektor sprzedaży telefonicznej i zdalnej rynku masowego
• odpowiedzialność za wyniki spółki w zakresie marży generowanej na klientach indywidualnych i soho;
• pozyskiwanie partnerów do współpracy ze spółką;
• udział w postępowaniach przetargowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych;
• odpowiedzialność za działania utrzymaniowe
Plus Bank S.A
Dyrektor Centrum Obsługi Klienta
• zarządzanie call center przychodzącym i wychodzącym banku,
• odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oraz standardy jakości obsługi poprzez telefon oraz internet
• dostosowanie procesów oraz sposobu zarządzania do najwyższych rynkowych standardów,
• prowadzenie i udział w projektach wdrożeniowych w tym centrala telefoniczna, system CRM
Polkomtel Business Development
Kierownik ds. Płatności Mobilnych
• pozyskiwanie partnerów z rynku finansowego i telekomunikacyjnego w celu dostarczenia usług dodanych abonentom sieci Plus,
• prowadzenie projektów wdrożeniowych dla nowych produktów i funkcjonalności,
• odpowiedzialność za politykę sieci w zakresie płatności mobilnych – negocjacje biznesowe, prowadzenie projektów wdrożeniowych, rozliczenia,
• odpowiedzialność za wyniki sprzedaży, oraz marketing dla podległych produktów.
• udział w projekcie wdrożenia Plus Banku oraz organizacja sprzedaży nowych produktów w kanale telefonicznym
Polbank EFG
Starszy Specjalista w Departamencie Kart Kredytowych
- rozwój oferty kart kredytowych banku, wdrażanie nowych
funkcjonalności
- organizacja wsparcia dla sieci sprzedaży (oddziały, call center)
- tworzenie dokumentacji produktowej
- współpraca z partnerami banku
Bank Millennium S.A.
Specjalista w Departamencie Jakości i Procesów
- prowadzenie projektów optymalizacyjnych i oszczędnościowych
- sprawowanie nadzoru nad właścicielstwem procesów i ich zarządzaniem
- transformacja istniejących procesów
- nadzór i koordynacja nad projektami prowadzonymi w Banku
Bank Millennium S.A.
Specjalista w Biurze Rozwoju Sprzedaży Kart Płatniczych
• poszukiwanie firm partnerskich do współpracy z Bankiem w zakresie kart co-brandowych, cross-selling’u,
• negocjacje umów oraz bieżąca obsługa firm partnerskich,
• koordynowanie sprzedaży telefonicznej do zewnętrznych baz danych,
• kreowanie nowych kanałów dystrybucji dla produktów Banku (telefon, Internet, sieci zewnętrzne),
• tworzenie nowej oferty Banku w sektorze kart kredytowych typu co-brand
• odpowiedzialność za portfel kart co-brandowych (sprzedaż, dochodowość, marketing).
IT Polpager
Kierownik Biura Sprzedaży Pośredniej / koordynator sprzedaży pośredniej
- budowa sieci partnerskich punktów sprzedaży
- nadzór nad prawidłowym działaniem oraz odpowiedzialnośc
za sprzedaż w podległych placówkach
Logo
Kierownik Produktu
Kredytoteka
-Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży spółki w zakresie produktów kredytowych.
- Rekrutacja, szkolenie i kontrola pracy doradców klienta w placówkach na terenie Warszawy.
- Nawiązywanie współpracy handlowej z bankami i firmami partnerskimi.
- Planowanie i koordynacja akcji marketingowych firmy
- Rozliczenia finansowe z partnerami spółki
Komenda Główna Straży Granicznej
młodszy strażnik graniczny
służba w Biurze Ochrony Informacji Niejawnych KGSG

Szkolenia i kursy

czerwiec 2010 – „Voice of the customer” – szkolenie prowadzone przez Polish Six Sigma Academy
lipiec 2008 oraz
listopad 2011 – „Zarządzanie projektem” – szkolenie prowadzone przez Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

muzyka, piłka nożna, łyżwiarstwo, fantastyka, architektura gotycka, fotografia

Inne

prawo jazdy kat A, B
biegła znajomość programów z pakietu Office,

Grupy

30 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Bank Millennium S.A.
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium. http://www.millenet.pl/
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Ciechanów i okolice
Ciechanów i okolice
Grupa dla byłych i obecnych mieszkańców Ciechanowa i jego okolic oraz wszystkich wielbicieli Ciechanowszczyzny i tych, którzy jej nie lubią.
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
Elektroniczne instrumenty płatnicze
Elektroniczne instrumenty płatnicze
Grupa związana z zagadnieniami prawnymi dotyczącymi elektronicznych instrumentów płatniczych (karty płatnicze, płatności mobilne, bankowość elektroniczna, pieniądz elektroniczny, transfery pieniężne)o
Krasiniak
Krasiniak
I LO im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie
Legia Warszawa
Legia Warszawa
Zapraszam Sympatyków i Kibiców Legii Warszawa
Płatności mobilne
Płatności mobilne
Wszystko o wykorzystaniu urządzeń mobilnych do płatności i zwiększenia konkurencyjności firmy.
PROGRESSIVE
PROGRESSIVE
Progressive trance -forum dla miłośników inteligentnej muzyki elektronicznej
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.