Umiejętności
Call Center
Contact Center Management
CRM
Płatności mobilne
PMI
Zarządzanie produktem
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor sprzedaży telefonicznej i zdalnej rynku masowego
• odpowiedzialność za wyniki spółki w zakresie marży generowanej na klientach indywidualnych i soho;
• pozyskiwanie partnerów do współpracy ze spółką;
• udział w postępowaniach przetargowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych;
• odpowiedzialność za działania utrzymaniowe
• pozyskiwanie partnerów do współpracy ze spółką;
• udział w postępowaniach przetargowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych;
• odpowiedzialność za działania utrzymaniowe
Dyrektor Centrum Obsługi Klienta
• zarządzanie call center przychodzącym i wychodzącym banku,
• odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oraz standardy jakości obsługi poprzez telefon oraz internet
• dostosowanie procesów oraz sposobu zarządzania do najwyższych rynkowych standardów,
• prowadzenie i udział w projektach wdrożeniowych w tym centrala telefoniczna, system CRM
• odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oraz standardy jakości obsługi poprzez telefon oraz internet
• dostosowanie procesów oraz sposobu zarządzania do najwyższych rynkowych standardów,
• prowadzenie i udział w projektach wdrożeniowych w tym centrala telefoniczna, system CRM
Kierownik ds. Płatności Mobilnych
• pozyskiwanie partnerów z rynku finansowego i telekomunikacyjnego w celu dostarczenia usług dodanych abonentom sieci Plus,
• prowadzenie projektów wdrożeniowych dla nowych produktów i funkcjonalności,
• odpowiedzialność za politykę sieci w zakresie płatności mobilnych – negocjacje biznesowe, prowadzenie projektów wdrożeniowych, rozliczenia,
• odpowiedzialność za wyniki sprzedaży, oraz marketing dla podległych produktów.
• udział w projekcie wdrożenia Plus Banku oraz organizacja sprzedaży nowych produktów w kanale telefonicznym
• prowadzenie projektów wdrożeniowych dla nowych produktów i funkcjonalności,
• odpowiedzialność za politykę sieci w zakresie płatności mobilnych – negocjacje biznesowe, prowadzenie projektów wdrożeniowych, rozliczenia,
• odpowiedzialność za wyniki sprzedaży, oraz marketing dla podległych produktów.
• udział w projekcie wdrożenia Plus Banku oraz organizacja sprzedaży nowych produktów w kanale telefonicznym
Specjalista w Biurze Rozwoju Sprzedaży Kart Płatniczych
• poszukiwanie firm partnerskich do współpracy z Bankiem w zakresie kart co-brandowych, cross-selling’u,
• negocjacje umów oraz bieżąca obsługa firm partnerskich,
• koordynowanie sprzedaży telefonicznej do zewnętrznych baz danych,
• kreowanie nowych kanałów dystrybucji dla produktów Banku (telefon, Internet, sieci zewnętrzne),
• tworzenie nowej oferty Banku w sektorze kart kredytowych typu co-brand
• odpowiedzialność za portfel kart co-brandowych (sprzedaż, dochodowość, marketing).
• negocjacje umów oraz bieżąca obsługa firm partnerskich,
• koordynowanie sprzedaży telefonicznej do zewnętrznych baz danych,
• kreowanie nowych kanałów dystrybucji dla produktów Banku (telefon, Internet, sieci zewnętrzne),
• tworzenie nowej oferty Banku w sektorze kart kredytowych typu co-brand
• odpowiedzialność za portfel kart co-brandowych (sprzedaż, dochodowość, marketing).
Kierownik Produktu
Kredytoteka
-Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży spółki w zakresie produktów kredytowych.
- Rekrutacja, szkolenie i kontrola pracy doradców klienta w placówkach na terenie Warszawy.
- Nawiązywanie współpracy handlowej z bankami i firmami partnerskimi.
- Planowanie i koordynacja akcji marketingowych firmy
- Rozliczenia finansowe z partnerami spółki
- Rekrutacja, szkolenie i kontrola pracy doradców klienta w placówkach na terenie Warszawy.
- Nawiązywanie współpracy handlowej z bankami i firmami partnerskimi.
- Planowanie i koordynacja akcji marketingowych firmy
- Rozliczenia finansowe z partnerami spółki
Szkolenia i kursy
czerwiec 2010 – „Voice of the customer” – szkolenie prowadzone przez Polish Six Sigma Academy
lipiec 2008 oraz
listopad 2011 – „Zarządzanie projektem” – szkolenie prowadzone przez Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
lipiec 2008 oraz
listopad 2011 – „Zarządzanie projektem” – szkolenie prowadzone przez Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
muzyka, piłka nożna, łyżwiarstwo, fantastyka, architektura gotycka, fotografia
Inne
prawo jazdy kat A, B
biegła znajomość programów z pakietu Office,
biegła znajomość programów z pakietu Office,
Grupy
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium.
http://www.millenet.pl/
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Ciechanów i okolice
Grupa dla byłych i obecnych mieszkańców Ciechanowa i jego okolic oraz wszystkich wielbicieli Ciechanowszczyzny i tych, którzy jej nie lubią.
Elektroniczne instrumenty płatnicze
Grupa związana z zagadnieniami prawnymi dotyczącymi elektronicznych instrumentów płatniczych (karty płatnicze, płatności mobilne, bankowość elektroniczna, pieniądz elektroniczny, transfery pieniężne)o
Płatności mobilne
Wszystko o wykorzystaniu urządzeń mobilnych do płatności i zwiększenia konkurencyjności firmy.