Wypowiedzi
-
-
Sławomir Kurek edytował(a) ten post dnia 23.10.11 o godzinie 22:21 -
-
-
Sławomir Kurek edytował(a) ten post dnia 10.10.11 o godzinie 00:09 -
To jest fragment artykułu, z którym łatwiej się zgodzić: "Wielkość i prestiż firmy oraz styl zarządzania to najbardziej istotne kryteria oceny pracodawcy dla kandydatów na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie."
-
To jest fragment artykułu, z którym łatwiej się zgodzić: "Wielkość i prestiż firmy oraz styl zarządzania to najbardziej istotne kryteria oceny pracodawcy dla kandydatów na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie."
-
“Jeśli nie ustalasz celów dla siebie, jesteś skazany na pracowanie przy osiąganiu celów kogoś innego.”
Brian Tracy -
Jarosław Rubin:
Bez rozmowy delegującej, trudno mi sobie wyobrazić delegowanie i motywowanie pracownika.
Mogę sobie wyobrazić zlecanie zadań z wykorzystaniem wspomagania IT, ale to nie jest delegowanie.
Pozdrawiam
Zgadzam się z podejściem p. Jarosława, że trzeba rozróżnić pojęcia delegowania i zlecania zadań.
Nic nie zastąpi kontaktu osobistego z pracownikiem, szczególnie gdy delegujemy na niego nowe zadanie wraz z nowymi uprawnieniami i obowiązkami.
Ale praktyka codzienna to mnogość informacji wpływających codziennie do firmy, wymagających mniej lub bardziej rutynowych czynności operacyjnych. W tym przypadku elektroniczne rejestry zadań ( np przywołany przez p. Grzegorza Egroupware) są doskonałym narzędziem usprawniającycm pracę i zapewniającym kontrolę nad biegiem spraw. -
Panie Krystianie - to bardzo odważna opinia. Odnoszę wrażenie, że wynika z doświadczeń w jednej branży. Wszędzie tam gdzie wyniki zależą od pracy zespołowej ( np. obsługa klientów przy działaniach b2b, gdzie na wspólny wynik pracują handlowcy i sprzedawcy obsługujący klientów) sprawy przestają być tak jednoznaczne. Podejście p. Marcina jest mi bliższe.