Sławomir Kostrzewa

Sławomir Kostrzewa

KEY KAM MENAGER, PAMAPOL ANITA AUGUSTO
Wieluń, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

Colian
Project Manager
-Wprowadzenie indeksów Dywizji Lodowej do kanału nowoczesnego/JMP,LIDL,DINO,CARREFOUR,KAUFLAND,ALDI,POLOMARKET,NETTO,EUROCASH,STOKROTKA,RESCO,AUCHAN,ŻABKA,MILA,SELGROS,LEWIATAN,INTERMARCHE/
-Zapewnienie rentowności wg P&L dla Dywizji Lodowej.
-Odpowiedzialność za realizację polityki cenowej dla Dywizji Lodowej.przy RSP
-Odpowiedzialność za udziały rynkowe powierzonego portfolio produktowego Dywizji Lodowej w kanale nowoczesnym.
-Zbieranie i przekazywanie informacji rynkowych. (Działania konkurencyjne na rynku, rozwój rynku, produktu, nowości, rozwój sieci detalicznej, promocje, sposoby dystrybucji, cenniki).
- Negocjowanie kontraktów w pełnym zakresie
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Kilargo Sp. z o.o.
New Business Manager
- Współtworzenie i realizacja planów rozwojowych spółki
- Pozyskiwanie klientów spośród największych sieci handlowych i koncernów działających w branży FMCG CO Branding/Bakoma ,Colian,Foodcare,Wedel,
- Nawiązywanie i podtrzymywanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi
- Prowadzenie profesjonalnych prezentacji biznesowych
- Zbieranie i analizowanie potrzeb klientów
- Przygotowywanie indywidualnych ofert w tym prezentacji merytorycznych i kosztorysów
- Negocjowanie kontraktów
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Masfrost Ziębice Sp. z o.o.
Dyrektor
Dyrektor sprzedaży w kanale rynku nowoczesnego Podwładni: bezpośrednio kierownik ds. Sprzedaży w kanale nowoczesnym: odpowiedzialność za dział w kontekście sprzedaży, warzyw owoców mrożonych ,maki własne ,marka Brand ,budżetowanie, planowanie , kontroling kosztowy pośrednio , tworzenie rocznych planów sprzedaży i budżetów kosztowych, realizowanie i analizowanie zatwierdzonych budżetów pośrednio dział logistyki
Osiągnięcia:
• Wprowadzenie do sieci produktów pod marką własną ,produkty Brand warzywa
mrożone
• Zwiększenie ilości odbiorców w kanale nowoczesnym
• Wprowadzenie produktów marki własnej i Brand mrożonki do sieci LEWIATAN NETTO,TESCO,DINO,KAUFLAND,PIOTR i PAWEŁ ,CARREFOUR,MILA.
NORDIS Chłodnie Polskie
Dyrektor sprzedaży
Sprzedaż w kanale rynku nowoczesnego Podwładni: bezpośrednio kierownik ds. Sprzedaży w kanale nowoczesnym i tradycyjnym ; pośrednio: 16 przedstawicieli regionalnych, odpowiedzialność za dział eksportu w kontekście sprzedaży lodów, warzyw owoców mrożonych, wyrobów kulinarnych, pośrednio dział logistyki
Osiągnięcia:
• Wprowadzenie do sieci produktów pod marką własną ,produkty Brand i luzy lody warzywa
mrożone ,wyroby kulinarne firmy NORDIS
• Zwiększenie ilości odbiorców w kanale nowoczesnym
• Wprowadzenie produktów marki własnej mrożonki do sieci POLOMARKET, NETTO,TESCO,DINO,
• Wprowadzenie marki własnej na poziomie produktów mrożonych do TESCO GFS
• Brand menedżer wprowadzający system mobilny raportowania w odniesieniu do produktów
Brand.
Pamapol S.A.
KEY KAM MENAGER
• Wprowadzanie i kreowanie nowych produktów mrożonych Brand Kwidzyn Pamapol Spichlerz negocjacje z sieciami pod względem produktowym budżetu, logistyki
• Administrację personalną /kontroling kosztowy działu handlowego/,
• Brand menedżer wprowadzający system mobilny raportowania,
• Tworzenie i nadzorowanie systemów motywacyjnych i ocen pracowników,
• Współtworzenie rocznych planów sprzedaży i budżetów kosztowych,
• Zarządzanie sprzedażą w kanale tradycyjnym na bazie planów i strategii sprzedaży,
• Realizowanie i analizowanie zatwierdzonych budżetów,
• Planowanie i realizowanie projektów szkoleniowych, szkolenia zespołów typu „class room”, indywidualne szkolenia typu „ face to face”

Specjalizacje

Sprzedaż
Rolnictwo