Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. sprzedaży flotowej
Skoda Auto Bieranowski w Bydgoszczy
1. Realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych);
2. Zapewnienie wzrostu sprzedaży samochodów flotowych oraz pozyskiwanie nowych rynków zbytu ( firmy usługowo-handlowe, prywatne przedsiębiorstwa, apteki, środowiska lekarskie, prawnicze oraz inne wspierające wzrost sprzedaży dla firmy );
3. Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;
4. Doradztwo i wsparcie działań klientów;
5. Opracowywanie raportów sprzedaży dla potrzeb przełożonych;
6. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
7. Przygotowanie oraz prezentacja ofert kredytowych i leasingowych oraz wynajmu długoterminowego;
2. Zapewnienie wzrostu sprzedaży samochodów flotowych oraz pozyskiwanie nowych rynków zbytu ( firmy usługowo-handlowe, prywatne przedsiębiorstwa, apteki, środowiska lekarskie, prawnicze oraz inne wspierające wzrost sprzedaży dla firmy );
3. Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;
4. Doradztwo i wsparcie działań klientów;
5. Opracowywanie raportów sprzedaży dla potrzeb przełożonych;
6. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
7. Przygotowanie oraz prezentacja ofert kredytowych i leasingowych oraz wynajmu długoterminowego;
specjalista ds. sprzedaży
Dynamic Auto Sp. z o.o. ( Honda )
1. Realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych);
2. Zapewnienie wzrostu sprzedaży w salonie samochodowym oraz pozyskiwanie nowych rynków zbytu ( firmy usługowo-handlowe, prywatne przedsiębiorstwa, apteki, środowiska lekarskie, prawnicze oraz inne wspierające wzrost sprzedaży dla firmy );
3. Pozyskiwanie nowych prywatnych klientów oraz podtrzymywanie kontaktów z bieżącymi kluczowymi klientami;
4. Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;
5. Doradztwo i wsparcie działań klientów;
6. Opracowywanie raportów sprzedaży dla potrzeb Honda Poland;
7. Znajomość standardów pracy w systemie CRM;
8. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
9. Prowadzenie i aktualizacja baz danych;
10. Rozliczanie faktur zakupu oraz bonusu;
11. Przygotowanie oraz prezentacja ofert kredytowych i leasingowych;
12. Przygotowywanie oraz prezentacja ofert towarzystw ubezpieczeniowych;
13. Udzielanie kredytów za zgodą centrali oraz kompletowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do ich udzielenia.
2. Zapewnienie wzrostu sprzedaży w salonie samochodowym oraz pozyskiwanie nowych rynków zbytu ( firmy usługowo-handlowe, prywatne przedsiębiorstwa, apteki, środowiska lekarskie, prawnicze oraz inne wspierające wzrost sprzedaży dla firmy );
3. Pozyskiwanie nowych prywatnych klientów oraz podtrzymywanie kontaktów z bieżącymi kluczowymi klientami;
4. Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;
5. Doradztwo i wsparcie działań klientów;
6. Opracowywanie raportów sprzedaży dla potrzeb Honda Poland;
7. Znajomość standardów pracy w systemie CRM;
8. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
9. Prowadzenie i aktualizacja baz danych;
10. Rozliczanie faktur zakupu oraz bonusu;
11. Przygotowanie oraz prezentacja ofert kredytowych i leasingowych;
12. Przygotowywanie oraz prezentacja ofert towarzystw ubezpieczeniowych;
13. Udzielanie kredytów za zgodą centrali oraz kompletowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do ich udzielenia.
Konsultant ds. klientów
Salon firmowy Orange i TP SA
1. Realizacja planów sprzedażowych (prezentacja ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień);
2. Pozyskiwanie nowych klientów i podtrzymywanie kontaktów z bieżącymi klientami;
3. Doradztwo i wsparcie działań klientów;
4. Bezpośrednia obsługa petentów (prezentacja, doradztwo w wyborze oferty oraz obsługa reklamacji);
5. Sprzedaż telefoniczna produktów oraz usług firmy;
6. Umawianie telefoniczne na spotkania w celu prezentacji ofert handlowych;
7. Opracowywanie raportów dla potrzeb Centertel Sp. z o.o. w Warszawie;
8. Prowadzenie i aktualizowanie baz danych;
9. Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
10. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
2. Pozyskiwanie nowych klientów i podtrzymywanie kontaktów z bieżącymi klientami;
3. Doradztwo i wsparcie działań klientów;
4. Bezpośrednia obsługa petentów (prezentacja, doradztwo w wyborze oferty oraz obsługa reklamacji);
5. Sprzedaż telefoniczna produktów oraz usług firmy;
6. Umawianie telefoniczne na spotkania w celu prezentacji ofert handlowych;
7. Opracowywanie raportów dla potrzeb Centertel Sp. z o.o. w Warszawie;
8. Prowadzenie i aktualizowanie baz danych;
9. Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących;
10. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Przedstawiciel handlowy
Biuro Usługowo-Handlowe „Biuromechanik”
1. Realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych);
2. Zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie oraz pozyskiwanie nowych rynków zbytu ( firmy usługowo-handlowe, prywatne przedsiębiorstwa, apteki, szkoły, przedszkola oraz inne wspierające wzrost sprzedaży dla firmy );
3. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie kontaktów z bieżącymi klientami;
4. Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;
5. Doradztwo i wsparcie działań klientów;
6. Opracowywanie raportów sprzedaży dla potrzeb przełożonych;
7. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Prowadzenie i aktualizacja baz danych;
2. Zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie oraz pozyskiwanie nowych rynków zbytu ( firmy usługowo-handlowe, prywatne przedsiębiorstwa, apteki, szkoły, przedszkola oraz inne wspierające wzrost sprzedaży dla firmy );
3. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie kontaktów z bieżącymi klientami;
4. Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;
5. Doradztwo i wsparcie działań klientów;
6. Opracowywanie raportów sprzedaży dla potrzeb przełożonych;
7. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Prowadzenie i aktualizacja baz danych;
Szkolenia i kursy
1.„Rozpoznawanie potrzeb klienta oraz profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta” - organizowane przez Honda Poland oraz GB Resources Polska.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
1. Literatura związana z tematyką ekonomiczno-handlową;
2. Piłka nożna;
3. Muzyka;
4. Filmy oraz programy dokumentalne z serii Discovery i National Geographic;
2. Piłka nożna;
3. Muzyka;
4. Filmy oraz programy dokumentalne z serii Discovery i National Geographic;
Grupy
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach...
Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Długoterminowy wynajem samochodów. Fleet Management
Do uczestnictwa zapraszam osoby, które chcą się dowiedziec czegoś na temat alternatywnych rozwiązań pozyskiwania floty samochodowej dla firm. Celem grupy jest możliwośc poszerzenia wiedzy oraz wymiana
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
HANDLOWCY
Handlowcy, doradcy, managerowie. Zwał jak zwał. Grupa dla wszystkich sprzedających i budujących relacje z klientem.