Umiejętności
Negocjacje
Sprzedaż
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. Klienta Indywidualnego i Mikroprzedsiębiorstw
- segment klienta zamożnego,
- sprzedaż produktów kredytowych oraz inwestycyjnych (FIO, FIZ, SCD, UL),
- aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz biznesowych segmentu mikro,
- realizacja planów sprzedażowych na poziomie ponad 150%
od 01.01.2015r awans na stanowisko Starszy Opiekun Klienta,
od 01.07.2015r awans na stanowisko Starszy Bankier Klienta.
od 01.09.2016r awans na stanowisko Menedżer ds. Klienta Indywidualnego i Mikroprzedsiębiorstw
- Dyplom za wygranie kwartalnego konkursu sprzedażowego w Regionie Warszawa.
- Wyróżnienie w postaci awansu do Top 300 bankierów Alior Bank za 2015 rok.
- Wyróżnienie w postaci awansu do Top 150 bankierów Alior Bank za 2016 rok.
- sprzedaż produktów kredytowych oraz inwestycyjnych (FIO, FIZ, SCD, UL),
- aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz biznesowych segmentu mikro,
- realizacja planów sprzedażowych na poziomie ponad 150%
od 01.01.2015r awans na stanowisko Starszy Opiekun Klienta,
od 01.07.2015r awans na stanowisko Starszy Bankier Klienta.
od 01.09.2016r awans na stanowisko Menedżer ds. Klienta Indywidualnego i Mikroprzedsiębiorstw
- Dyplom za wygranie kwartalnego konkursu sprzedażowego w Regionie Warszawa.
- Wyróżnienie w postaci awansu do Top 300 bankierów Alior Bank za 2015 rok.
- Wyróżnienie w postaci awansu do Top 150 bankierów Alior Bank za 2016 rok.
Starszy Opiekun Klienta
- kompleksowa i regularna obsługa klientów Idea Bank na najwyższym poziomie dzięki wykorzystywaniu różnych form komunikacji: obsługa połączeń, poczty e-mail, kontroli kalendarza spotkań w systemie CRM,
- realizacja planów sprzedażowych,
- pomoc udzielana Supervisorovi w bieżących obowiązkach,
- organizacja i przeprowadzanie szkoleń,
- zarządzanie podległym zespołem - motywowanie grupy do realizacji planów targetowych, rozwiązywanie bieżących problemów.
Dzięki realizacji 250% miesięcznych planów targetowych na stanowisku Opiekun Klienta po 3 miesiącach pracy awansowałem na stanowisko Opiekun Trener. Dzięki ciągłej realizacji planów targetowych po kolejnych 3 miesiącach awansowałem na stanowisko Starszy Opiekun Klienta.
- realizacja planów sprzedażowych,
- pomoc udzielana Supervisorovi w bieżących obowiązkach,
- organizacja i przeprowadzanie szkoleń,
- zarządzanie podległym zespołem - motywowanie grupy do realizacji planów targetowych, rozwiązywanie bieżących problemów.
Dzięki realizacji 250% miesięcznych planów targetowych na stanowisku Opiekun Klienta po 3 miesiącach pracy awansowałem na stanowisko Opiekun Trener. Dzięki ciągłej realizacji planów targetowych po kolejnych 3 miesiącach awansowałem na stanowisko Starszy Opiekun Klienta.
Przedstawiciel Handlowy
Drukarnia SMYK s.c.
- sprzedaż produktów poligraficznych,
- aktywne pozyskiwanie Klientów,
- dbałość o staranny obieg dokumentów,
- tworzenie dokumentacji przetargowej,
- kreowanie oraz realizacja co miesięcznych kampanii marketingowych firmy,
- e-mailowe, telefoniczne, oraz bezpośrednie tworzenie ofert handlowych,
- codzienne raportowanie wyników pracy,
- nadzorowanie pracy działu handlowego, oraz pomoc w rekrutacji nowych pracowników.
Przez cały okres mojej pracy miałem najlepsze wyniki sprzedażowe spośród całego działu handlowego.
- aktywne pozyskiwanie Klientów,
- dbałość o staranny obieg dokumentów,
- tworzenie dokumentacji przetargowej,
- kreowanie oraz realizacja co miesięcznych kampanii marketingowych firmy,
- e-mailowe, telefoniczne, oraz bezpośrednie tworzenie ofert handlowych,
- codzienne raportowanie wyników pracy,
- nadzorowanie pracy działu handlowego, oraz pomoc w rekrutacji nowych pracowników.
Przez cały okres mojej pracy miałem najlepsze wyniki sprzedażowe spośród całego działu handlowego.
Szkolenia i kursy
11.2011 - 12.2011 Negocjacje handlowe w MŚP,
potwierdzone certyfikatem Instytucja: Państwowa Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
10.2011 - 12.2011 Techniki sprzedaży,
potwierdzone certyfikatem Instytucja: Państwowa Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
06.2010 - 08.2010 Grafika Komputerowa na poziomie średniozaawansowanym,
potwierdzone europejskim certyfikatem kompetencji informatycznych ECCC.
potwierdzone certyfikatem Instytucja: Państwowa Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
10.2011 - 12.2011 Techniki sprzedaży,
potwierdzone certyfikatem Instytucja: Państwowa Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
06.2010 - 08.2010 Grafika Komputerowa na poziomie średniozaawansowanym,
potwierdzone europejskim certyfikatem kompetencji informatycznych ECCC.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
piłka nożna, literatura: fantastyka, horror, grafika komputerowa, fotografia.
Inne
Szkolenia
- comiesięczne szkolenia sprzedażowe prowadzone przez Trenerów Alior Bank podnoszące predyspozycje zawodowe.
Umiejętności i kompetencje społeczne
- umiejętność współpracy w zespole zdobyte podczas pracy na stanowisku opiekun trener,
- wysokie umiejętności komunikacyjne nabyte podczas pracy jako sprzedawca oraz przedstawiciel handlowy,
- łatwość nawiązywania kontaktów zdobyte podczas pracy w charakterze przedstawiciela handlowego.
Umiejętności i kompetencje organizacyjne
- umiejętność organizowania pracy własnej oraz zespołu,
- umiejętność planowania i ustalania celów nabyte podczas pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego i opiekuna trenera.
Umiejętności i kompetencje w zakresie obsługi komputera
- bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office: Word, Excel, Power Point,
- znajomość Photoshop, Corel Draw.
- comiesięczne szkolenia sprzedażowe prowadzone przez Trenerów Alior Bank podnoszące predyspozycje zawodowe.
Umiejętności i kompetencje społeczne
- umiejętność współpracy w zespole zdobyte podczas pracy na stanowisku opiekun trener,
- wysokie umiejętności komunikacyjne nabyte podczas pracy jako sprzedawca oraz przedstawiciel handlowy,
- łatwość nawiązywania kontaktów zdobyte podczas pracy w charakterze przedstawiciela handlowego.
Umiejętności i kompetencje organizacyjne
- umiejętność organizowania pracy własnej oraz zespołu,
- umiejętność planowania i ustalania celów nabyte podczas pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego i opiekuna trenera.
Umiejętności i kompetencje w zakresie obsługi komputera
- bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office: Word, Excel, Power Point,
- znajomość Photoshop, Corel Draw.
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).