Umiejętności
Active Directory
Lync Server 2010
Testowanie ręczne
Testy regresyjne
Testy systemowe
Automatyzacja testów
Planowanie testów
Testowanie
Microsoft Windows Server 2008 R2
Lync Server 2013
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Quality Engineer
Truck-Lite Europe Sp. z o.o.
Obowiązki - jakość: kontakty z klientami zagranicznymi w sprawach reklamacyjnych, ustalanie z klientami faktorów technicznych, prowadzenie analiz przyczyn problemów i raportowanie wyników do zarządu firmy, sporządzanie raportów reklamacyjnych, finansowych i zestawianie wyników działań zgodnie z wymogami norm i wytycznymi partnerów biznesowych
Obowiązki – wsparcie IT: administrowanie systemem klasy ERP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie użytkowania infrastruktury IT w spółce, monitorowanie legalności oprogramowania zainstalowanego na komputerach bydgoskiego oddziału TLE, współpraca z oddziałami firmy w Niemczech i w Wielkiej Brytanii w zakresie wsparcia IT.
Obowiązki – wsparcie IT: administrowanie systemem klasy ERP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie użytkowania infrastruktury IT w spółce, monitorowanie legalności oprogramowania zainstalowanego na komputerach bydgoskiego oddziału TLE, współpraca z oddziałami firmy w Niemczech i w Wielkiej Brytanii w zakresie wsparcia IT.
Specjalist ds. Jakości
Truck-Lite Europe Sp. z o.o.
- Pomiary przestrzenne 3D elementów oświetlenia m. in. w układach RPS oraz wzorcowanie sprawdzianów kontrolnych na współrzędnościowej maszynie pomiarowej MITUTOYO CRYSTA APEX C776 przy użyciu oprogramowania MCOSMOS, VisionPak i 3DTOL;
- kontakty z klientami w sprawach związanych z reklamacjami, udzielanie odpowiedzi na pytania, przygotowywanie raportów 8D i przekazywanie ich do klientów.
- udział w rozpatrywaniu reklamacji, ich ewidencja i przygotowywanie zestawień reklamacyjnych dla Zarządu Spółki;
- inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych w celu rozwiązania problemów, będących przyczynami reklamacji i niezgodności, powoływanie zespołów do rozwiązywania problemów, pilotowanie działań tych zespołów w oparciu o Problem Solving Cards i metody 5 Whys, Diagram Ishikawy, przygotowywanie sprawozdań podsumowujących wyniki działań;
- ustalanie z klientami technicznych faktorów (procentowych udziałów producenta części w kosztach ponoszonych przez klienta z tytułu reklamacji z serwisów);
Ponadto praca w charakterze helpdeska: rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie użytkowania zakładowej i korporacyjnej infrastruktury informatycznej.
- kontakty z klientami w sprawach związanych z reklamacjami, udzielanie odpowiedzi na pytania, przygotowywanie raportów 8D i przekazywanie ich do klientów.
- udział w rozpatrywaniu reklamacji, ich ewidencja i przygotowywanie zestawień reklamacyjnych dla Zarządu Spółki;
- inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych w celu rozwiązania problemów, będących przyczynami reklamacji i niezgodności, powoływanie zespołów do rozwiązywania problemów, pilotowanie działań tych zespołów w oparciu o Problem Solving Cards i metody 5 Whys, Diagram Ishikawy, przygotowywanie sprawozdań podsumowujących wyniki działań;
- ustalanie z klientami technicznych faktorów (procentowych udziałów producenta części w kosztach ponoszonych przez klienta z tytułu reklamacji z serwisów);
Ponadto praca w charakterze helpdeska: rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie użytkowania zakładowej i korporacyjnej infrastruktury informatycznej.
Referent ds. techniczno-biurowych
- Pomiary przestrzenne 3D elementów oświetlenia samochodowego (podzespołów i wyrobów gotowych) m.in. w układach RPS oraz wzorcowanie sprawdzianów kontrolnych na współrzędnościowej maszynie pomiarowej MITUTOYO CRYSTA APEX C776 przy użyciu oprogramowania MCOSMOS, VisionPak i 3DTOL;
- pisemne tłumaczenia korespondencji, raportów i dokumentów na język angielski lub niemiecki;
- tworzenie programowych narzędzi wspomagających zarządzanie jakością przy pomocy MS Office (Diagram Pareto, itp.)
- pisemne tłumaczenia korespondencji, raportów i dokumentów na język angielski lub niemiecki;
- tworzenie programowych narzędzi wspomagających zarządzanie jakością przy pomocy MS Office (Diagram Pareto, itp.)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość