Umiejętności
Coaching
Merchandising
Negocjacje
Category Management
Rozwój osobisty
Zarządzanie
Analiza rynku
Zarządzanie operacyjne
Planowanie
sprzedaż rozwiązań
zarządzanie ceną
znajomość m. in. programów SAP, SAMER, E-HURT, ERD, EFAKTURA, SYMFONIA, MS Office
Sales Trainings
Standardy Obsługi
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Doradztwo dla Sieci Handlowych Sławomir Głowacki
Doradztwo dla mini i mikro sieci handlowych. Kształtowanie sprzedaży poprzez lay out ,merchandising, zatowarowanie. Praca na marżach. Techniki sprzedaży i obsługa klienta. Tworzenie planu sprzedaży powiązanego z kosztami i efektywnością obiektów. Szkolenie dla personelu zarządczego jednostkami handlowymi z planowania, nadzoru i oceny działań handlowych oraz wdrażania standardów obsługi klienta.
Menedżer Sprzedaży Trener
Odpowiedzialny za wynik operacyjny grupy stacji szkoleniowych m.in : wolumen ilościowy paliw, marże pozapaliwowe (sklep), koszty. Zakres obowiązków obejmował też planowanie, nadzór i realizację sprzedaży paliw, towarów sklepu oraz usług gastronomicznych. Realizacja następowała m.in poprzez wdrażanie właściwego merchandisingu, promocji, zatowarowania, a przede wszystkim prawidłowych postaw pro sprzedażowych podległego personelu stacji i kształtowania umiejętności zarządczych kierowników stacji paliw.
Kolejnym bardzo ważnym obowiązkiem była odpowiedzialność za jakość obsługi klienta na podległym mi mikrorynku stacji szkoleniowych. Poprzez działania szkoleniowe dla pracowników, kierowników stacji paliw oraz Menedżerów Sprzedaży. Odpowiadałem za poziom obsługi klienta w regionie Śląsko-Małopolskim. W latach 2011,2012,2013 region zajął najwyższą lokatę w badaniach w całym kraju.
Kolejnym bardzo ważnym obowiązkiem była odpowiedzialność za jakość obsługi klienta na podległym mi mikrorynku stacji szkoleniowych. Poprzez działania szkoleniowe dla pracowników, kierowników stacji paliw oraz Menedżerów Sprzedaży. Odpowiadałem za poziom obsługi klienta w regionie Śląsko-Małopolskim. W latach 2011,2012,2013 region zajął najwyższą lokatę w badaniach w całym kraju.
Menedżer Biznesu Sklepowego
Profesjonalne zarządzanie i odpowiedzialność za wynik operacyjny sklepów oraz usług gastronomicznych 200 stacji paliw w regionie Śląsko-Opolskim. Planowanie sprzedaży wszystkich kategorii towarowych oraz egzekucja realizacji przy współpracy z Kierownikiem Regionalnym i jego Menedżerów Sprzedaży.
Udział w tworzeniu i wdrażaniu projektu Stop Cafe Bistro. Promocji krótko i długo okresowych. Bezpośredni udział w tworzeniu i odpowiedzialność za projekty sal sprzedaży, lay out, merchandising, planogramy.
Za 2008 nagroda za pierwsze miejsce w konkursie na dynamikę sprzedaży kawy. Za 2009 rok główna nagroda roczna za dynamikę marż całego regionu Śląsko-Opolskiego.
Udział w tworzeniu i wdrażaniu projektu Stop Cafe Bistro. Promocji krótko i długo okresowych. Bezpośredni udział w tworzeniu i odpowiedzialność za projekty sal sprzedaży, lay out, merchandising, planogramy.
Za 2008 nagroda za pierwsze miejsce w konkursie na dynamikę sprzedaży kawy. Za 2009 rok główna nagroda roczna za dynamikę marż całego regionu Śląsko-Opolskiego.
Menedżer Sprzedaży Trener
Odpowiedzialny za wynik operacyjny grupy stacji szkoleniowych m.in : wolumen ilościowy paliw, marże pozapaliwowe (sklep), koszty. Zakres obowiązków obejmował też planowanie, nadzór i realizację sprzedaży paliw, towarów sklepu oraz usług gastronomicznych. Realizacja następowała m.in poprzez wdrażanie właściwego merchandisingu, promocji, zatowarowania, a przede wszystkim prawidłowych postaw pro sprzedażowych podległego personelu stacji i kształtowania umiejętności zarządczych kierowników stacji paliw.
Kolejnym bardzo ważnym obowiązkiem była odpowiedzialność za jakość obsługi klienta na podległym mi mikrorynku stacji szkoleniowych. Poprzez działania szkoleniowe dla pracowników, kierowników stacji paliw oraz Menedżerów Sprzedaży regionu odpowiadałem za poziom obsługi klienta w regionie Świętokrzysko-Lubelskim
Kolejnym bardzo ważnym obowiązkiem była odpowiedzialność za jakość obsługi klienta na podległym mi mikrorynku stacji szkoleniowych. Poprzez działania szkoleniowe dla pracowników, kierowników stacji paliw oraz Menedżerów Sprzedaży regionu odpowiadałem za poziom obsługi klienta w regionie Świętokrzysko-Lubelskim
Menedżer Sprzedaży
Odpowiedzialny za wynik operacyjny grupy stacji szkoleniowych m.in : wolumen ilościowy paliw, marże pozapaliwowe (sklep), koszty. Zakres obowiązków obejmował też planowanie, nadzór i realizację sprzedaży paliw, towarów sklepu. Realizacja następowała m.in poprzez wdrażanie właściwego merchandisingu, promocji, zatowarowania, a przede wszystkim prawidłowych postaw pro sprzedażowych podległego personelu stacji i kształtowania umiejętności zarządczych kierowników stacji paliw.
Kolejnym bardzo ważnym obowiązkiem była odpowiedzialność za jakość obsługi klienta na podległym mi mikrorynku stacji paliw.
Kolejnym bardzo ważnym obowiązkiem była odpowiedzialność za jakość obsługi klienta na podległym mi mikrorynku stacji paliw.
Zastępca kierownika stacji paliw
FHU Robert Salwa - stacja paliw
Bezpośredni nadzór nad pracownikami stacji paliw. Realizacja powierzonych zadań sprzedażowych oraz obsługa klienta. Zamawianie i rozliczanie dostaw. Dbałość o zachowanie zasad merchandisingowych oraz przestrzeganie promocji. Rozliczanie sprzedaży zmian. Rozliczanie realizacji celów i powierzonych zadań krótko i długookresowych.
Dziennikarz oraz redaktor stron informacyjnych wydarzeń ogólnopolskich oraz światowych
Gazeta Kielecka
Informowanie czytelników o zdarzeniach z terenu woj.świętokrzyskiego. Artykuły społeczne oraz informacyjne. Obowiązki te dzieliłem ze stanowiskiem redaktora pierwszej strony "Gazety" zamieszczając z Agencji PAP informacje ogólnopolskie oraz ze świata.
Szkolenia i kursy
• Catman Consulting : „Zaawansowany proces Category Management z elementami merchadisingu”
• Instytut Rozwoju Biznesu: „Zarządzanie Relacjami”, „ Zarządzanie Sobą”.
• Centrum Edukacji, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów: „ Rentowność i aspekty prawne prowadzenia stacji paliw
• Krauthammer: „ Egzekwowanie i pozytywne wpływanie na ludzi”.
• Centrum Edukacji i Kruczkowska – Lebiedzińska Konsulting: „ Akademia Orłów – Trener Wewnętrzny – Train the Trainer”
• Centrum Edukacji i Kruczkowska Lebiedzińska Konsulting: „ Doskonalenie umiejętności menedżerskich”
• Centrum Edukacji i Kruczkowska – Lebiedzińska Konsulting: „ Cykl szkoleń dla Koordynatora Stacji Paliw”.
• Centrum Edukacji: „ Akademia Sprzedaży”
• Management Training and Consulting : „ Skuteczny Marketing”
• Auditor wewnętrzny systemu HACCP
• System Zarządzania Jakością wg PN-ISO 9002
• Instytut Rozwoju Biznesu: „Zarządzanie Relacjami”, „ Zarządzanie Sobą”.
• Centrum Edukacji, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów: „ Rentowność i aspekty prawne prowadzenia stacji paliw
• Krauthammer: „ Egzekwowanie i pozytywne wpływanie na ludzi”.
• Centrum Edukacji i Kruczkowska – Lebiedzińska Konsulting: „ Akademia Orłów – Trener Wewnętrzny – Train the Trainer”
• Centrum Edukacji i Kruczkowska Lebiedzińska Konsulting: „ Doskonalenie umiejętności menedżerskich”
• Centrum Edukacji i Kruczkowska – Lebiedzińska Konsulting: „ Cykl szkoleń dla Koordynatora Stacji Paliw”.
• Centrum Edukacji: „ Akademia Sprzedaży”
• Management Training and Consulting : „ Skuteczny Marketing”
• Auditor wewnętrzny systemu HACCP
• System Zarządzania Jakością wg PN-ISO 9002
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Obsługa klienta
Naftownictwo
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management