Języki
rosyjski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu handlowego
OSM Kraśnik
• Zarządzanie całym działem handlowym firmy oraz magazynem,
• Współpraca z hurtowniami na terenie całej Polski,
• Współpraca z lokalnymi, ogólnopolskimi i zagranicznymi sieciami ,
• Pozyskiwanie nowych odbiorców hurtowych i detalicznych,
• Budowanie dystrybucji numerycznej,
• Kontrola płatności;
• Współpraca z hurtowniami na terenie całej Polski,
• Współpraca z lokalnymi, ogólnopolskimi i zagranicznymi sieciami ,
• Pozyskiwanie nowych odbiorców hurtowych i detalicznych,
• Budowanie dystrybucji numerycznej,
• Kontrola płatności;
Koordynator Sprzedaży - cała Polska
Premium Food & More
• Zarządzanie zespołem 3 Przedstawicieli regionalnych (Warszawa, Gdańsk, Wrocław),
• Współpraca z lokalnymi, ogólnopolskimi i zagranicznymi sieciami oraz pozyskiwanie nowych,
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek,
• Realizacja planów sprzedażowych;
• Współpraca z lokalnymi, ogólnopolskimi i zagranicznymi sieciami oraz pozyskiwanie nowych,
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek,
• Realizacja planów sprzedażowych;
Regionalny Kierownik Sprzedaży - Powołże i Sankt-Petersburg - Rosja
TH SUNTEC
• Odpowiedzialny za rozbudowę relacji z kluczowymi klientami w Rosji na rynku detalicznym i hurtowym, budowanie dystrybucji,
• Kierowanie strukturą handlową regionu Powołża i pn-zach Rosji – 13 przedstawicieli regionalnych.
• Realizacja planów sprzedażowych,
• Zarządzanie budżetem marketingowym i promocyjnym,
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek,
• Kontrola płatności;
• Kierowanie strukturą handlową regionu Powołża i pn-zach Rosji – 13 przedstawicieli regionalnych.
• Realizacja planów sprzedażowych,
• Zarządzanie budżetem marketingowym i promocyjnym,
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek,
• Kontrola płatności;
Regionalny Kierownik Sprzedaży – Region Pd. – Wsch. Polski
• Pozyskanie dystrybutorów, sieci regionalnych i ogólnopolskich oraz współpraca z obecnymi,
• Zarządzanie rocznym budżetem,
• Realizacja założonych celów sprzedaży – 45% wzrost obrotów rok do roku,
• Zarządzanie zespołem Przedstawicieli handlowych na podległym regionie;
• Zarządzanie rocznym budżetem,
• Realizacja założonych celów sprzedaży – 45% wzrost obrotów rok do roku,
• Zarządzanie zespołem Przedstawicieli handlowych na podległym regionie;
Szef Sprzedaży – Region Pn, Pn-Zach i Centralnej Polski
Firma Roleski
• Odpowiedzialny za rozwój podległego regionu,
• Pozyskanie nowych dystrybutorów, klientów hurtowych i detalicznych, sieci regionalnych i ogólnopolskich,
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek,
• Zarządzanie budżetem promocyjnym,
• Realizacja planów sprzedażowych;
• Pozyskanie nowych dystrybutorów, klientów hurtowych i detalicznych, sieci regionalnych i ogólnopolskich,
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek,
• Zarządzanie budżetem promocyjnym,
• Realizacja planów sprzedażowych;
Dyrektor Regionalny - region centralnej Polski
• Odpowiedzialny za realizację celów sprzedaży wartości ok. 80 milionów PLN rocznie i kierowanie zespołem 40 handlowców (kierownicy regionalni, przedstawiciele hurtowi, przedstawiciele handlowi),
• Osiągnięcie 15% wzrostu sprzedaży przy kurczącym się rynku ogólnokrajowym w produktach suchych,
• Zarządzanie rocznym budżetem promocyjnym;
• Współpraca z dystrybutorami, klientami hurtowymi i detalicznymi
• Obsługa programu EBI
• Osiągnięcie 15% wzrostu sprzedaży przy kurczącym się rynku ogólnokrajowym w produktach suchych,
• Zarządzanie rocznym budżetem promocyjnym;
• Współpraca z dystrybutorami, klientami hurtowymi i detalicznymi
• Obsługa programu EBI
Kierownik Regionalny – Sankt-Petersburg, Nowosybirsk
Maspex Vostok
• Odpowiedzialny za budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami w Rosji, w tym z czołowymi graczami na rosyjskim rynku detalicznym i hurtowym,
• Zbudowanie całej struktury sprzedaży w pn-zach. i centralnej części Rosji – Sankt Petersburg, Nowosybirsk,
• Koordynacja dostaw na magazyn logistyczny Sankt Petersburg (raportowanie do centrali w Moskwie),
• Przyczynienie się do 180% wzrostu obrotów rocznie w segmencie tradycyjnym,
• Osiągnięcie sprzedaży rocznej wartości ponad 50 milionów $;
• Zbudowanie całej struktury sprzedaży w pn-zach. i centralnej części Rosji – Sankt Petersburg, Nowosybirsk,
• Koordynacja dostaw na magazyn logistyczny Sankt Petersburg (raportowanie do centrali w Moskwie),
• Przyczynienie się do 180% wzrostu obrotów rocznie w segmencie tradycyjnym,
• Osiągnięcie sprzedaży rocznej wartości ponad 50 milionów $;
Przedstawiciel Handlowy (Detal + Hurt) – Szczecin
• Podpisywanie umów handlowych
• Negocjacje z klientami
• Pozyskiwanie klientów detalicznych i hurtowych;
• Negocjacje z klientami
• Pozyskiwanie klientów detalicznych i hurtowych;
Szkolenia i kursy
„Sztuka Negocjacji”
„Negocjacje z Kluczowymi Klientami”
„Praca w grupie”
„Trening umiejętności menedżerskich"
„Profesjonalna ocena pracownika”
„Rozmowa oceniająca”
„Trening profesjonalnej rekrutacji”
„Negocjacje z Kluczowymi Klientami”
„Praca w grupie”
„Trening umiejętności menedżerskich"
„Profesjonalna ocena pracownika”
„Rozmowa oceniająca”
„Trening profesjonalnej rekrutacji”
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
sport, motoryzacja
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Careerdesign
“Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu.”
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.