Umiejętności
B2B
Budżety
procesy biznesowe
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
Management Consulting
Planowanie projektów
Zarządzanie portfelem projektów
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Microsoft Project
Obsługa klienta
• PRINCE2 Foundation Examination (certificate number 00133009-01-FL WF)
Strategic Change Management
Flexibility/Adaptability/Managing Multiple Priorities
Interpersonal Abilities
Problem-Solving/Reasoning/Creativity
Teamwork/Team building
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Centrum Operacji
Zarządzałem dużą jednostką back-office w Warszawie. Zbudowałem skuteczny zespół menedżerów i pracowników, silnie zmotywowany na wyniki i wyspecjalizowany do pracy pod silną presją czasu i jakości. Główne zadania jednostki to: zaczyt elektroniczny i ewidencja manualna polis ubezpieczeniowych i wybranych dokumentów posprzedażowych, obsługa płatności do polis, weryfikacja danych, wsparcie zdalne podmiotów sprzedaży, serwis wybranych elementów obsługi posprzedażowej. Zespół poza bieżącą działalnością stanowi wsparcie dla projektów centralnych w zakresie modelowania, testowania i wdrażania nowych procesów biznesowych.
Główne obszary odpowiedzialności:
1. Organizacja pracy jednostki
2. Planowanie i budżetowanie
3. Monitorowanie i wprowadzanie ewentualnych korekt w zakresie zgodności procesowej
4. Audyt i modelowanie procesów biznesowych
5. Wsparcie działalności projektowej
6. Efektywność kosztowa jednostki
7. Motywowanie i budowanie relacji biznesowych
8. Jakość operacyjna
9. Wybrane elementy HR
Główne obszary odpowiedzialności:
1. Organizacja pracy jednostki
2. Planowanie i budżetowanie
3. Monitorowanie i wprowadzanie ewentualnych korekt w zakresie zgodności procesowej
4. Audyt i modelowanie procesów biznesowych
5. Wsparcie działalności projektowej
6. Efektywność kosztowa jednostki
7. Motywowanie i budowanie relacji biznesowych
8. Jakość operacyjna
9. Wybrane elementy HR
Szkolenia i kursy
CERTYFIKAT PRINCE2 (00133009-01-FL WF)- APM GROUP
Microsoft Project – Centrum Technik Sieciowych
Analiza finansowa firmy - NBP
Sztuka negocjacji produktów ubezpieczeniowych – BO-NE PHU Biuro Szkoleń
Doradca klienta w procesie przyjmowania zgłoszeń szkód – Instytut Rozwoju Biznesu
Doskonalenie umiejętności menedżerskich – Instytut Rozwoju Biznesu
Profesjonalna Obsługa Klienta – Instytut Rozwoju Biznesu
Zarządzanie Zespołem – Instytut Rozwoju Biznesu
Wywieranie wpływu na ludzi i perswazyjna siła MY w biznesie – prof. Robert Cialdini
System Ocen Pracowniczych – Polsko - Amerykański Instytut Zarządzania
Strategic Change Management Workshop – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
Style zachowania w zarządzaniu – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
Przewodzenie zmianom – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
Psychologia obsługi klienta roszczeniowego – szkolenie wewnętrzne
Standardowy kurs języka angielskiego z elementami Business English (poziom intermediate)
– Greenwich Language Services
Wypalenie zawodowe jako proces niszczący psychikę pracownika – TQM Doradztwo i Szkolenia
Normowanie Pracy – Przybyliński - Trening Doradztwo i Szkolenia
System okresowych ocen pracowniczych – Bigfields Consulting
Profesjonalna obsługa klienta – EduPartners
Pamięć, twórcze myślenie, rozwój – Akademia ECCO HOMO XXI – New Brain Technology
Zarządzanie projektami według metodyki PRINCE2 – Centrum Rozwiązań Menedżerskich
Zarządzanie zmianą – 4 Results
Techniki sprzedaży – Grupa doradcza PWB
Microsoft Project – Centrum Technik Sieciowych
Analiza finansowa firmy - NBP
Sztuka negocjacji produktów ubezpieczeniowych – BO-NE PHU Biuro Szkoleń
Doradca klienta w procesie przyjmowania zgłoszeń szkód – Instytut Rozwoju Biznesu
Doskonalenie umiejętności menedżerskich – Instytut Rozwoju Biznesu
Profesjonalna Obsługa Klienta – Instytut Rozwoju Biznesu
Zarządzanie Zespołem – Instytut Rozwoju Biznesu
Wywieranie wpływu na ludzi i perswazyjna siła MY w biznesie – prof. Robert Cialdini
System Ocen Pracowniczych – Polsko - Amerykański Instytut Zarządzania
Strategic Change Management Workshop – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
Style zachowania w zarządzaniu – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
Przewodzenie zmianom – Polsko – Amerykański Instytut Zarządzania
Psychologia obsługi klienta roszczeniowego – szkolenie wewnętrzne
Standardowy kurs języka angielskiego z elementami Business English (poziom intermediate)
– Greenwich Language Services
Wypalenie zawodowe jako proces niszczący psychikę pracownika – TQM Doradztwo i Szkolenia
Normowanie Pracy – Przybyliński - Trening Doradztwo i Szkolenia
System okresowych ocen pracowniczych – Bigfields Consulting
Profesjonalna obsługa klienta – EduPartners
Pamięć, twórcze myślenie, rozwój – Akademia ECCO HOMO XXI – New Brain Technology
Zarządzanie projektami według metodyki PRINCE2 – Centrum Rozwiązań Menedżerskich
Zarządzanie zmianą – 4 Results
Techniki sprzedaży – Grupa doradcza PWB
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Innovative management practices, Cycling, Visual thinking, Observation of nature
Inne
W wolnym czasie:
Internet – jako narzędzie pracy i zdobywania wiedzy
Psychologia pracy
Czynny wypoczynek
Współczesne standardy zarządzania
Internet – jako narzędzie pracy i zdobywania wiedzy
Psychologia pracy
Czynny wypoczynek
Współczesne standardy zarządzania
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencja Interaktywna Vertes
Vertes Design to nowoczesna agencja interaktywna specjalizująca się w skutecznych rozwiązaniach internetowych i marketingowych.
Akademia Dobrego Samopoczucia
Nasze samopoczucie nie jest okolicznością,czymś na co musimy się zgodzić. To czy mamy dobry humor czy zły to także wynik naszego postępowania i spojrzenia na rzeczywistość.
Akademia Zdrowia
Akademia Zdrowia to przedsięwzięcie zrzeszające ludzi zainteresowanych tematyką zdrowia.
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.
Barter wielostronny w biznesie
Nowoczesne narzędzie biznesowe, które pomaga firmom przetrwać trudne czasy, łagodzi problemy z płynnością finansową przedsiębiorstw.
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring.
Możliwość wymiany k
BIZNES współpraca i partnerzy
Otwarta grupa dla przedsiębiorców poszukujących partnerów biznesowych, współpracowników, pomysłów.