Wypowiedzi

  • Sławomir Pietrek
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Infolinia Netii
    28.06.2012, 22:53

    Poświęciłem kiedyś swój czas i z ciekawości słuchałem audiobota na infolinii firmy NETIA.
    Straciłem parę cennych minut(zachowam to dla siebie ile).
    Więc jeżeli jest ktoś, kto chce od razu szybko dodzwonić do konsultanta, to postępowanie jest następujące:
    -zadzwonić na 801 802 803, czyli na infolinię
    -wybierać kolejno 2->2->1->9
    W ten sposób chwilkę pogra nam muzyczka.
    Dla wkurzonego klienta może to działać kojąco zresztą, to ma tak działać.
    Następnie odezwie się konsultant.

    Infolinia Netii ma kilka rodzajów obsługi:
    -normalni ludzie
    -bez wyszkolenia
    -chamscy
    -chamscy i bez szkolenia

    Oczywiście ostatni rodzaj jest najgorszy, nie mniej jednak uważam, że trzeba dzwonić tak długo, aż odbierze ktoś kompetentny i normalny.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do