Wypowiedzi
-
Poświęciłem kiedyś swój czas i z ciekawości słuchałem audiobota na infolinii firmy NETIA.
Straciłem parę cennych minut(zachowam to dla siebie ile).
Więc jeżeli jest ktoś, kto chce od razu szybko dodzwonić do konsultanta, to postępowanie jest następujące:
-zadzwonić na 801 802 803, czyli na infolinię
-wybierać kolejno 2->2->1->9
W ten sposób chwilkę pogra nam muzyczka.
Dla wkurzonego klienta może to działać kojąco zresztą, to ma tak działać.
Następnie odezwie się konsultant.
Infolinia Netii ma kilka rodzajów obsługi:
-normalni ludzie
-bez wyszkolenia
-chamscy
-chamscy i bez szkolenia
Oczywiście ostatni rodzaj jest najgorszy, nie mniej jednak uważam, że trzeba dzwonić tak długo, aż odbierze ktoś kompetentny i normalny.