Seweryn Kazior
IT Support Manager ✔ Hyper-V ✔ Vmware ESXi ✔ Windows Server ✔ Active Directory ✔ Power Shell ✔
Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Administratorzy Windows
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Administratorzy Windows
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Administratorzy Windows
-
Jeżeli masz dostęp do jakiegoś dedyka czy to w jakimś DC czy u siebie (no ale tutaj wchodzi w grę dobre łącze w lokacji) to osobiście postawiłbym esxi na jakimś srv (z raid i ssd) i na nim parę przygotowanych VM.
Inna opcja - tworzysz VM z w jakiejś popularnej wirtualizacji pod windą (virtualbox, vmware player, etc), wrzucasz tą vm na ftp i każesz każdego nowemu userowi zassać z ftp vm, zainstalować u siebie odpowiedni soft do odpalenia tej VM i niech pracują w taki sposób jeżeli ich HW jest ok.
Osobiście przy pracy zdalnej wolałbym zainwestować w swój server / dedyka i na nim przygotować wszystko niż kupować pracownikom sprzęt. Zawsze dane zasoby tego servera możesz wykorzystać w inny sposób (środowisko testowe jakieś np.?) przez siebie wybrany. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Administratorzy Windows
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Administratorzy Windows
-
Firma Friendly Solutions z siedzibą w Chicago (USA) działa od 2002 roku w sektorze IT. Obsługujemy głównie małe i średnie przedsiębiorstwa. Naszym klientom oferujemy usługi z zakresu od supportu aż po development, a także wdrażamy kompleksowe oprogramowanie. W związku z szybkim rozwojem firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko:
WSPARCIE TECHNICZNE/ IT SUPPORT
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
• Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z codzienna obsługą oprogramowania i sprzętu
• Kontakt z klientem i informowanie o przebiegu procesu rozwiązywania problemu
• Współpraca z członkami zespołu w procesie rozwiązywania problemu
Od kandydatów oczekujemy:
• Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
• Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów
• Dobrej organizacji pracy
• Dobrej znajomości biurowego sprzętu komputerowego
• Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
• Dobrej znajomości budowy i zagadnień sieciowych
• Bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows XP/Vista/7 ,a także Windows Server 2003/2008
Posiadanie certyfikatów Microsoft/ znajomość Microsoft Exchange Server/ znajomość CentOS lub innych dystrybucji Linux będzie niekwestionowanym atutem.
Oferujemy:
• Stawkę godzinową ( zależna od posiadanych kompetencji)
• Pracę zdalną
• Możliwość zdobycia doświadczenia w zagranicznej, renomowanej firmie
• Pracę w młodym, dynamicznym zespole
Rodzaj pracy: Kontrakt/Freelance
Rodzaj umowy: Inne
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem „IT SUPPORT” na adres cv@friendly-solutions.com.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Administratorzy Windows