Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Operacyjny
Listopad 2004 roku, podjęta decyzja o założeniu własnego Outsourcing’owego Contact Center. Odpowiedzialny za wybór lokalizacji, uruchomienie pierwszego biura oraz stworzenie modelu firmy i procesu rekrutacyjnego. Projektowanie i nadzór nad budową powierzchni Contact Center. Udział w procesie Solution Discovery z dostawcą rozwiązań Contact Center jako osoba formująca wymagania biznesowe i operacyjne. Rekrutacja kadry managerskiej oraz Agentów. Projektowanie i prowadzenie szkoleń. Stworzenie procedur i procesów biznesowych oraz operacyjnych. Opieka nad pierwszymi klientami firmy oraz prowadzenie ich kampanii. Stworzenie programu Coachingu i oceny Agentów, stworzenie systemu ocen i motywacji. Nadzór nad praca Agentów i projektów prowadzonych przez Managerów Projektów. Stworzenie standardów prowadzenia i wdrażania projektów. Budowa zespołu Team Lider’ów, Coach’ów oraz Supervisor’ów, bezpośredni nadzór nad tymi zespołami. Rozwiązywanie problemów i prowadzenie „codziennego życia” Contact Center.
Wrzesień 2006, Manager Projektu uruchomienia operacji oraz Contact Center, posiadającego 70 stanowisk, dla firmy ACN Polska.
Jeden ze współzałożycieli Stowarzyszenia Managerów Call Center. Autor wielu publikacji w prasie branżowej dotyczących outsourcingu oraz tematyki Contact Center.
Zaangażowany jako niezależny konsultant w proces tworzenia kilku Call Center w Polsce.
Wrzesień 2006, Manager Projektu uruchomienia operacji oraz Contact Center, posiadającego 70 stanowisk, dla firmy ACN Polska.
Jeden ze współzałożycieli Stowarzyszenia Managerów Call Center. Autor wielu publikacji w prasie branżowej dotyczących outsourcingu oraz tematyki Contact Center.
Zaangażowany jako niezależny konsultant w proces tworzenia kilku Call Center w Polsce.
Szkolenia i kursy
Szkoła Młodych Liderów CKL "Kuźnia"
"Akademia Pre-Spin. Od pomysłu do realizacji poprzez szkolenia i coaching"
"Zasady podejmowania decyzji o wejściu kapitałowym do Spółki - Przygotowanie projektu, transakcja"
"Akademia Pre-Spin. Od pomysłu do realizacji poprzez szkolenia i coaching"
"Zasady podejmowania decyzji o wejściu kapitałowym do Spółki - Przygotowanie projektu, transakcja"
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zainteresowania
Miłośnik motocykli Harley-Davidson, kolekcjoner zabytkowych motocykli, w posiadaniu kolekcji kilkunastu motocykli, w tym najstarszego zachowanego polskiego skutera OSA.
Organizacje
Współzałożyciel Stowarzyszenia Managerów Call Center
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Corvette
Grupa zrzeszajaca milosnikow, fanatykow oraz wlascicieli samochodow Corvette jak i Chevroletow Corvette.
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Network Marketing
MLM, Multi Level Marketing, Marketing Sieciowy, Affiliate Marketing, Marketing Wielopoziomowy, Marketing Internetowy. Wspólne budowanie struktur MLM.
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
SPOLKI- Kupie, Sprzedam
-INFORMACJE DOTYCZACE SPRZEDAZY KUPNA FIRM
-ZGLOSZENIA
-POMOC
-WYMIANA
-WYMIANA DOSWIADCZEN
-CIEKAWE SPOSTRZEZENIA
szkolenia w telemarketingu
Forum dla zainteresowanych podnoszeniem kompetencji osób pracujących w telemarketingu.