Doświadczenie zawodowe
kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży
Opracowywanie i wdrażanie usprawnień operacyjnych i rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży oraz poziomu zadowolenia kontarhentów flotowych.
Nadzór nad procesami biznesowymi Działu Sprzedaży Kart Flotowych: usprawnianie, tworzenie nowych i koordynowanie procesów sprzedaży i obsługi klienta, wdrażanie rozwiązań technicznych - Call Center, Portal, Archiwum Elektroniczne, etc.
Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów i sprawną współpracę z pozostałymi komórkami uczestniczącymi w procesie obsługi klientów.
Nadzór nad procesami biznesowymi Działu Sprzedaży Kart Flotowych: usprawnianie, tworzenie nowych i koordynowanie procesów sprzedaży i obsługi klienta, wdrażanie rozwiązań technicznych - Call Center, Portal, Archiwum Elektroniczne, etc.
Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów i sprawną współpracę z pozostałymi komórkami uczestniczącymi w procesie obsługi klientów.
Kierownik Zespołu Rozwoju Produktów Kartowych
Współudział przy opracowywaniu nowej strategii Programu Flota, odpowiedzialny za wdrożenie nowej struktury organizacyjnej Działu Sprzedaży Kart Flotowych, wdrożenie nowej strategii cenowej, wprowadzenie segmentacji kontrahentów flotowych oraz wdrożenie oferty dla segmentu CRT.
Regionalny Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych w południowym regionie Polski, koordynacja i nadzór nad działaniami związanymi z pozyskiwaniem nowych klientów do Programu Flota oraz z czynnościami związanymi z obsługą Klientów w regionie, nadzór standardów obsługi klienta, kontrola i nadzór wykonania powierzonych planów i zadań przez pracowników w podległym regionie, ocena wyników pracy poszczególnych pracowników, raportowanie sprzedaży i realizacji nałożonych na region planów, współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania Programu Flota.
Specjalista ds. Obsługi Technicznej
sprzedaż usług GSM i obsługa posprzedażna klientów indywidualnych i biznesowych sieci ERA, obsługa reklamacji, nadzór oraz kontrola współpracy salonu i podległych punktów sprzedaży w mikroregionie z serwisami zewnętrznymi. Dodatkowe funkcje: trener; agent SAP; koordynator ds. wdrażania dokumentacji – uczestnictwo przy wprowadzaniu certyfikatu ISO.
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
GBS Doradztwo Personalne
GBS Doradztwo Personalne to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji specjalistów, menadżerów i kadry zarządzającej w sektorach sprzedaż, marketing, księgowość, finanse, produkcja i logistyka.