Wypowiedzi
-
Tomasz Sokołowski:
Z tym sl mialem podobna sytuacje dzis na bossafx. Kurs gwaltownie zawrocil, sl zaswiecil sie na zolto (mt4 normalnie jest na czerwono) i wisial w powietrzu i nie chcial zadzialac. Udalo mi sie go wiec wykasowac recznie, po czym kurs zawrocil i kiedy bylem z powrotem na plusie po jakis 10min pozycja zostala zamknieta magicznie po cenie sl sprzed 10min :)
Opisana przez Pana sytuacja wygląda bardzo nietypowo, stąd w celu jej wyjaśnienia bardzo proszę o napisanie reklamacji mailowej (adres makler@bossa.pl) lub za pomocą stosownego formularza na stronie internetowej (po zalogowaniu), podając szczegóły transakcji. Zapewniam, że jeśli okazałoby się, iż przyczyną jest jakikolwiek błąd DM BOŚ, reklamacja zostanie uznana a stan Pańskiego rachunku skorygowany.
Pozdrawiam. -
Odpowiedź na to pytanie wcale nie jest oczywista i zależy od polityki realizacji zleceń brokera, z którego usług korzystasz. Stąd najlepiej zadać je przedstawicielowi tej firmy. Przykładowo, w platformie BOSSAFX wszystkie zlecenia typu 'stop' realizowane są w trakcie sesji po najlepszej cenie dostępnej na rynku (a więc w przypadku luki cenowej, cena wykonania takiego zlecenia jest przesuwana do najbliższej dostępnej na rynku). Inaczej jest w przypadku zleceń typu 'limit', które zawsze są realizowane po cenie klienta. Wyjątkiem od tych reguł jest otwarcie rynku, kiedy to wszystkie zlecenia są realizowane po najlepszej cenie rynkowej.
Co do limitów odległości dla zleceń 'stop' - tu również należy skontaktować się z brokerem. W przypadku BOSSAFX na większości instrumentów tych limitów nie ma wogóle: http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_id=984
Pozdrawiam.