Umiejętności
APQP
Assessment Center
Call Center
Ryzyko kredytowe
Budżet działu
Lean Management
Negocjacje
Networking
Project Management
Bankowość detaliczna
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
windykacja
Lean Six Sigma
Zmiany organizacyjne i mentalności załogi
Coaching i motywacja
Windykacja - szkolenia
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
p.o. Kierownik Zespołu Obsługi Produktów Rozliczeniowo - Oszczędnościowych
* zarządzanie zespołem ( osób 130 + ), realizując cele operacyjne,
* usprawnianie procesu, zwiększanie efektywności zespołu wdrażanie zmian organizacyjnych
* współpraca z oddziałami sieci własnej/obsługa Klienta indywidualnego i firmowego
* kontrola wskaźników jakości procesu,
* delegowanie zadań,
* dbałość o realizację celi,
* uczestnictwo w zmianach procesowych
* zarządzanie budżetem zespołu
* usprawnianie procesu, zwiększanie efektywności zespołu wdrażanie zmian organizacyjnych
* współpraca z oddziałami sieci własnej/obsługa Klienta indywidualnego i firmowego
* kontrola wskaźników jakości procesu,
* delegowanie zadań,
* dbałość o realizację celi,
* uczestnictwo w zmianach procesowych
* zarządzanie budżetem zespołu
Specjalista Kierujący - Zespół Obsługi Produktów Rozliczeniowo - Oszczędnościowych
* zarządzanie zespołem 19 osób, realizując cele operacyjno - sprzedażowe,
* usprawnianie procesu, zwiększanie efektywności zespołu wdrażanie zmian organizacyjnych
* współpraca z oddziałami sieci własnej/obsługa Klienta indywidualnego i firmowego
* kontrola wskaźników jakości procesu,
* delegowanie zadań,
* dbałość o realizację celi,
* coaching, motywowanie, zadań, dbanie o rozwój pracowników, ocenianie.
* uczestnictwo w zmianach procesowych
* zarządzanie budżetem zespołu
* usprawnianie procesu, zwiększanie efektywności zespołu wdrażanie zmian organizacyjnych
* współpraca z oddziałami sieci własnej/obsługa Klienta indywidualnego i firmowego
* kontrola wskaźników jakości procesu,
* delegowanie zadań,
* dbałość o realizację celi,
* coaching, motywowanie, zadań, dbanie o rozwój pracowników, ocenianie.
* uczestnictwo w zmianach procesowych
* zarządzanie budżetem zespołu
specjalista kierujący DTCOK
* zarządzanie zespołem konsultantów w Dziale Telefonicznej Obsługi Klientów (33 osóby)
* koordynacja pracy zespołu w celu realizacji uzgodnionych planów
* wspomaganie rozwoju zawodowego pracowników - szkolenie, ocenianie, motywowanie i coaching
* bieżąca analiza wskaźników efektywności procesów operacyjnych i podejmowanie działań w celu ich optymalizacji
* kontrola wskaźników jakości procesu
* współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku
* koordynacja pracy zespołu w celu realizacji uzgodnionych planów
* wspomaganie rozwoju zawodowego pracowników - szkolenie, ocenianie, motywowanie i coaching
* bieżąca analiza wskaźników efektywności procesów operacyjnych i podejmowanie działań w celu ich optymalizacji
* kontrola wskaźników jakości procesu
* współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku
specjalista ds. szkoleń, Licencjonowany trener Achieve Global
* współpraca z komórkami organizacyjnymi Banku w zakresie analizy potrzeb szkoleniowych
* tworzenie programów szkoleniowych opracowywanie / weryfikacja planów szkoleń dla komórek organizacyjnych
* prowadzenie kompleksowych szkoleń operacyjno-sprzedażowych / Obsługa Klienta / Windykacja / Sprzedaż
* tworzenie szkoleń e-learningowych, materiałów szkoleniowych
* monitorowanie przebiegu i efektywności szkoleń
* udział projektach dotyczących szkoleń / wdrożenie nowych rozwiązań szkoleniowych
* doradztwo, pomoc merytoryczna uczestnikom szkoleń
* tworzenie programów szkoleniowych opracowywanie / weryfikacja planów szkoleń dla komórek organizacyjnych
* prowadzenie kompleksowych szkoleń operacyjno-sprzedażowych / Obsługa Klienta / Windykacja / Sprzedaż
* tworzenie szkoleń e-learningowych, materiałów szkoleniowych
* monitorowanie przebiegu i efektywności szkoleń
* udział projektach dotyczących szkoleń / wdrożenie nowych rozwiązań szkoleniowych
* doradztwo, pomoc merytoryczna uczestnikom szkoleń
Szkolenia i kursy
Raport A3 historia jednego problemu
Training Within Industry TWI
TOP Manager, DOOR
Odwaga menedżerska w zarządzaniu zespołem
Zarządzanie zmianą (CAP)
Komunikacja Interpersonalna - Extended DISC, House of Skills
Umiejętność skutecznego porozumiewania się, Achieve Global
Six Sigma Green Belt - metodologia zarządzania projektami, General Electric
Coaching Managerski - Sprzedaż, General Electric, USA
Charyzma w pracy Trenera, High5 Training Group
Prawo Pracy, INFOR
Efektywna Komunikacja i Profesjonalna Obsługa Klienta, Call Center Poland
Train The Trainer, ASYLON
Microsoft Excel 2003 – Poziom Zaawansowany, COMBIDATA
Windykacja Należności, techniki, zarządzanie CP
Coaching QSS/SSTS, Achieve Global
Zarządzanie Ludźmi – Od przekazywania zadań po ocenę, Achieve Global
Essential Skills for Managing Projects, General Electric
WBTExpress narzędzie e-learningowe, 4System
Training Within Industry TWI
TOP Manager, DOOR
Odwaga menedżerska w zarządzaniu zespołem
Zarządzanie zmianą (CAP)
Komunikacja Interpersonalna - Extended DISC, House of Skills
Umiejętność skutecznego porozumiewania się, Achieve Global
Six Sigma Green Belt - metodologia zarządzania projektami, General Electric
Coaching Managerski - Sprzedaż, General Electric, USA
Charyzma w pracy Trenera, High5 Training Group
Prawo Pracy, INFOR
Efektywna Komunikacja i Profesjonalna Obsługa Klienta, Call Center Poland
Train The Trainer, ASYLON
Microsoft Excel 2003 – Poziom Zaawansowany, COMBIDATA
Windykacja Należności, techniki, zarządzanie CP
Coaching QSS/SSTS, Achieve Global
Zarządzanie Ludźmi – Od przekazywania zadań po ocenę, Achieve Global
Essential Skills for Managing Projects, General Electric
WBTExpress narzędzie e-learningowe, 4System
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Bankowość
Inne
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
fotografowanie, podróże, turystyka górska
Zainteresowania: ekonomia, finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, NLP, lotnictwo
Zainteresowania: ekonomia, finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, NLP, lotnictwo
Organizacje
GE Volunteers, EkoBPH, Women's Network
Inne
Certyfikaty, wyróżnienia:
Licencja Achieve Global nr 54/07/2005/SSTS „
Sprzedaż przez Obsługę”
European Compliance Award 2005
Świadectwo MEN 205/2003 Trening Trenerów Wewnętrznych
Certyfikat NBPortal.pl „ Ekonomia wokół nas”
Szkolenie Six Sigma Green Belt - metodologia zarządzania projektami
Szkolenie Essential Skills For Management Process
Prawo Pracy - Infor Training
Licencja Achieve Global nr 54/07/2005/SSTS „
Sprzedaż przez Obsługę”
European Compliance Award 2005
Świadectwo MEN 205/2003 Trening Trenerów Wewnętrznych
Certyfikat NBPortal.pl „ Ekonomia wokół nas”
Szkolenie Six Sigma Green Belt - metodologia zarządzania projektami
Szkolenie Essential Skills For Management Process
Prawo Pracy - Infor Training
Grupy
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
Akademia Edukacji Regionalnej ARP S.A.
Akademia Edukacji Regionalnej jest działem szkoleniowym Agencji Rozwoju Pomorza S.A. Na pomorskim rynku szkoleniowym działamy od 1999r. Nasze szkolenia dotyczą funduszy europejskich, zarządzania proje
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Creative Networking
Kluby networkingowo-kreatywne w całej Polsce. Zajmujemy się promowaniem siebie i znajomych specjalistów, poszukiwaniem partnerów biznesowych, budową rozproszonej sieci biznesowej.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.