Sebastian Watras

Dyrektor Rynku, IDG Poland S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa Marketing bezpośredni E-biznes Google Adwords Google Analytics Lead Generation Strategia marketingowa Negocjacje Biuletyny Reklama online Marketing internetowy Performance Based Marketing Rozwój produktu Zarządzanie produktem marketing produktu publikowanie Social Media Social Media Marketing Web Analytics

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
polski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

IDG Poland S.A.
Dyrektor Rynku
• zarządzanie i rozwój segmentu B2B - dla CIO, dyrektorów i specjalistów IT - z odpowiedzialnością za sprzedaż i rentowność,
• zarządzanie linią produktów - Computerworld Konferencje i Warsztaty - m.in. Semafor, Techworld, Forum Architektów IT, Big Data and Business Analytics, Cloud Computing, BYOD Summit,
• zarządzanie linią produktów dla on-line marketerów i e-commerce managerów, m.in. EcommerceSTANDARD 2014
• wprowadzanie nowych produktów i usług, poszukiwanie nowych źródeł zwiększania sprzedaży,
• planowanie i realizacja budżetu, bieżące i cykliczne raportowanie wyników do zarządu,
• planowanie i realizacja działań promocyjnych i sprzedażowych w celu pozyskiwania nowych klientów i leadów - głównie e-marketing i telemarketing,
• zarządzanie zespołem.
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Kierownik Grupy (Business Unit Magager)
• tworzenie i implementacja strategii jednostek biznesowych – księgowość (B2B), oświata (B2B), inwestycje osobiste (B2C),
• zarządzanie grupą produktów subskrypcyjnych takich jak: serwisy internetowe oparte na płatnym dostępie do treści (m.in. www.portaloswiatowy.pl, www.portalfk.pl, www.serwis-inwestora.pl), serwisy e-mailowe,
• wprowadzanie nowych produktów i usług, poszukiwanie nowych źródeł zwiększania sprzedaży oraz maksymalizacja „life time value” klientów,
• planowanie i realizacja budżetu, bieżące i cykliczne raportowanie wyników do zarządu, odpowiedzialność za sprzedaż i rentowność,
• planowanie i realizacja działań promocyjnych i sprzedażowych w celu pozyskiwania nowych klientów i leadów, głównie poprzez: e-mail marketing, SEM, SEO, sieci społecznościowe, telemarketing,
• zarządzanie zespołem,
• uczestnictwo w projektach międzynarodowych w ramach współpracy z centralą w Bonn i jej spółkami córkami: Rentop & Straton, Fleet Street Publication.
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Kierownik Produktu / Wydawca
- zarządzanie produktami skierowanymi na rynek księgowych (www.portalfk.pl, Poradnik Finansowo-Księgowy, Rachunkowość dla praktyków, Koszty w firmie),
- planowanie i realizacja sprzedaży zarządzanych produktów,
- analiza wyników i raportowanie odchyleń do zarządu,
- rozwój produktu zgodnie z oczekiwaniami grupy docelowej oraz w celu maksymalizacji sprzedaży,
- planowanie i realizowanie promocji w celu pozyskiwania nowych subskrybentów,
- zarządzanie podległym zespołem.
Logo
Kierownik Produktu
VogelBurda Communicatons
- tworzenie i implementacja strategii marketingowej czasopisma "Enter",
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- tworzenie i realizacja działań promocyjnych,
- współtworzenie patronatów realizacja projektów internetowych wydawnictwa,
- organizacja patronatów medialnych, imprez promocyjnych patronatów handlowych,
- monitorowanie i analiza działań konkurencji.
Eniro Polska
Specjalista ds Produktów Internetowych
- współtworzenie produktów reklamowych i implementacja strategii portalu
- zarządzanie kategorią produktów reklamowych portalu Panoramy Firm (www.pf.pl) i Panoramy Firm na CD-ROM’ie
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- analiza wyników i planów sprzedaży produktów,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych, promocyjnych i informacyjnych,
- przeprowadzanie szkoleń i prezentacji dla Działu Sprzedaży,
- analiza internetowego rynku reklamowego i monitoring działań konkurencji,
- współpraca z dostawcami technologii i treści do poszczególnych serwisów portalu,
- uczestniczenie we wdrożeniach nowych produktów i usług dotyczących Internetu i multimediów,
Arvato Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds Programowych
- opracowywanie oferty produktowej do katalogu sprzedaży wysyłkowej oraz e-commerce,
- badanie rynku książek i multimediów,
- poszukiwanie nowych dostawców i negocjowanie warunków współpracy,
- dbanie o zwiększanie konwersji i usability w e-commerce,
- zamawianie produktów na podstawie analizy zapotrzebowania i stanów magazynowych.

Szkolenia i kursy

- liczne szkolenia menedżerskie dotyczące zarządzania kategorią produktów, zarządzania marką, zarządzania zespołem, prowadzenia szkoleń i prezentacji
- liczne szkolenia i konferencje z zakresu skutecznego marketingu internetowego w Polsce, Niemczech i USA (m.in. PubCon, Conversion Conference, Mequoda Summit, SIPA)

Edukacja

Logo
Business English, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Wydział Zarządzania, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

- aktywny sposób spędzania czasu - głównie sport - koszykówka, rower, żeglarstwo, narty
- bieganie - Maraton Warszawski - 3:50, półmaraton 2014 - 1:31, Biegnij Warszawo 2014 - 39:55, triatlon olimpijski w formule cross - 2:33
- sprzęt IT, Internet
- podróżowanie
- książki - fantastyka, kryminał

Grupy

133 wszystkich wypowiedzi
21 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABI
ABI
Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
Administracja publiczna - sektor rządowy i samorząd. Grupa dla pracowników administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
Adobe Flash
Adobe Flash
Programowanie, animowanie serwisów WWW. Programowanie aplikacji wykonanych w technologii Adobe Flash oraz Adobe Flex.
Agile
Agile
Agile - project management
Analitycy IT
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b] Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką analizy biznesowej.
Architekci IT
Architekci IT
Grupa zrzesza architektów, projektantów i wszystkich ludzi związanych z projektowaniem rozwiązań informatycznych.
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera. A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.