Umiejętności
Strategia biznesowa
Marketing bezpośredni
E-biznes
Google Adwords
Google Analytics
Lead Generation
Strategia marketingowa
Negocjacje
Biuletyny
Reklama online
Marketing internetowy
Performance Based Marketing
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
publikowanie
Social Media
Social Media Marketing
Web Analytics
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
polski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Rynku
• zarządzanie i rozwój segmentu B2B - dla CIO, dyrektorów i specjalistów IT - z odpowiedzialnością za sprzedaż i rentowność,
• zarządzanie linią produktów - Computerworld Konferencje i Warsztaty - m.in. Semafor, Techworld, Forum Architektów IT, Big Data and Business Analytics, Cloud Computing, BYOD Summit,
• zarządzanie linią produktów dla on-line marketerów i e-commerce managerów, m.in. EcommerceSTANDARD 2014
• wprowadzanie nowych produktów i usług, poszukiwanie nowych źródeł zwiększania sprzedaży,
• planowanie i realizacja budżetu, bieżące i cykliczne raportowanie wyników do zarządu,
• planowanie i realizacja działań promocyjnych i sprzedażowych w celu pozyskiwania nowych klientów i leadów - głównie e-marketing i telemarketing,
• zarządzanie zespołem.
• zarządzanie linią produktów - Computerworld Konferencje i Warsztaty - m.in. Semafor, Techworld, Forum Architektów IT, Big Data and Business Analytics, Cloud Computing, BYOD Summit,
• zarządzanie linią produktów dla on-line marketerów i e-commerce managerów, m.in. EcommerceSTANDARD 2014
• wprowadzanie nowych produktów i usług, poszukiwanie nowych źródeł zwiększania sprzedaży,
• planowanie i realizacja budżetu, bieżące i cykliczne raportowanie wyników do zarządu,
• planowanie i realizacja działań promocyjnych i sprzedażowych w celu pozyskiwania nowych klientów i leadów - głównie e-marketing i telemarketing,
• zarządzanie zespołem.
Kierownik Grupy (Business Unit Magager)
• tworzenie i implementacja strategii jednostek biznesowych – księgowość (B2B), oświata (B2B), inwestycje osobiste (B2C),
• zarządzanie grupą produktów subskrypcyjnych takich jak: serwisy internetowe oparte na płatnym dostępie do treści (m.in. www.portaloswiatowy.pl, www.portalfk.pl, www.serwis-inwestora.pl), serwisy e-mailowe,
• wprowadzanie nowych produktów i usług, poszukiwanie nowych źródeł zwiększania sprzedaży oraz maksymalizacja „life time value” klientów,
• planowanie i realizacja budżetu, bieżące i cykliczne raportowanie wyników do zarządu, odpowiedzialność za sprzedaż i rentowność,
• planowanie i realizacja działań promocyjnych i sprzedażowych w celu pozyskiwania nowych klientów i leadów, głównie poprzez: e-mail marketing, SEM, SEO, sieci społecznościowe, telemarketing,
• zarządzanie zespołem,
• uczestnictwo w projektach międzynarodowych w ramach współpracy z centralą w Bonn i jej spółkami córkami: Rentop & Straton, Fleet Street Publication.
• zarządzanie grupą produktów subskrypcyjnych takich jak: serwisy internetowe oparte na płatnym dostępie do treści (m.in. www.portaloswiatowy.pl, www.portalfk.pl, www.serwis-inwestora.pl), serwisy e-mailowe,
• wprowadzanie nowych produktów i usług, poszukiwanie nowych źródeł zwiększania sprzedaży oraz maksymalizacja „life time value” klientów,
• planowanie i realizacja budżetu, bieżące i cykliczne raportowanie wyników do zarządu, odpowiedzialność za sprzedaż i rentowność,
• planowanie i realizacja działań promocyjnych i sprzedażowych w celu pozyskiwania nowych klientów i leadów, głównie poprzez: e-mail marketing, SEM, SEO, sieci społecznościowe, telemarketing,
• zarządzanie zespołem,
• uczestnictwo w projektach międzynarodowych w ramach współpracy z centralą w Bonn i jej spółkami córkami: Rentop & Straton, Fleet Street Publication.
Kierownik Produktu / Wydawca
- zarządzanie produktami skierowanymi na rynek księgowych (www.portalfk.pl, Poradnik Finansowo-Księgowy, Rachunkowość dla praktyków, Koszty w firmie),
- planowanie i realizacja sprzedaży zarządzanych produktów,
- analiza wyników i raportowanie odchyleń do zarządu,
- rozwój produktu zgodnie z oczekiwaniami grupy docelowej oraz w celu maksymalizacji sprzedaży,
- planowanie i realizowanie promocji w celu pozyskiwania nowych subskrybentów,
- zarządzanie podległym zespołem.
- planowanie i realizacja sprzedaży zarządzanych produktów,
- analiza wyników i raportowanie odchyleń do zarządu,
- rozwój produktu zgodnie z oczekiwaniami grupy docelowej oraz w celu maksymalizacji sprzedaży,
- planowanie i realizowanie promocji w celu pozyskiwania nowych subskrybentów,
- zarządzanie podległym zespołem.
Kierownik Produktu
VogelBurda Communicatons
- tworzenie i implementacja strategii marketingowej czasopisma "Enter",
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- tworzenie i realizacja działań promocyjnych,
- współtworzenie patronatów realizacja projektów internetowych wydawnictwa,
- organizacja patronatów medialnych, imprez promocyjnych patronatów handlowych,
- monitorowanie i analiza działań konkurencji.
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- tworzenie i realizacja działań promocyjnych,
- współtworzenie patronatów realizacja projektów internetowych wydawnictwa,
- organizacja patronatów medialnych, imprez promocyjnych patronatów handlowych,
- monitorowanie i analiza działań konkurencji.
Specjalista ds Produktów Internetowych
- współtworzenie produktów reklamowych i implementacja strategii portalu
- zarządzanie kategorią produktów reklamowych portalu Panoramy Firm (www.pf.pl) i Panoramy Firm na CD-ROM’ie
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- analiza wyników i planów sprzedaży produktów,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych, promocyjnych i informacyjnych,
- przeprowadzanie szkoleń i prezentacji dla Działu Sprzedaży,
- analiza internetowego rynku reklamowego i monitoring działań konkurencji,
- współpraca z dostawcami technologii i treści do poszczególnych serwisów portalu,
- uczestniczenie we wdrożeniach nowych produktów i usług dotyczących Internetu i multimediów,
- zarządzanie kategorią produktów reklamowych portalu Panoramy Firm (www.pf.pl) i Panoramy Firm na CD-ROM’ie
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- analiza wyników i planów sprzedaży produktów,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych, promocyjnych i informacyjnych,
- przeprowadzanie szkoleń i prezentacji dla Działu Sprzedaży,
- analiza internetowego rynku reklamowego i monitoring działań konkurencji,
- współpraca z dostawcami technologii i treści do poszczególnych serwisów portalu,
- uczestniczenie we wdrożeniach nowych produktów i usług dotyczących Internetu i multimediów,
Specjalista ds Programowych
- opracowywanie oferty produktowej do katalogu sprzedaży wysyłkowej oraz e-commerce,
- badanie rynku książek i multimediów,
- poszukiwanie nowych dostawców i negocjowanie warunków współpracy,
- dbanie o zwiększanie konwersji i usability w e-commerce,
- zamawianie produktów na podstawie analizy zapotrzebowania i stanów magazynowych.
- badanie rynku książek i multimediów,
- poszukiwanie nowych dostawców i negocjowanie warunków współpracy,
- dbanie o zwiększanie konwersji i usability w e-commerce,
- zamawianie produktów na podstawie analizy zapotrzebowania i stanów magazynowych.
Szkolenia i kursy
- liczne szkolenia menedżerskie dotyczące zarządzania kategorią produktów, zarządzania marką, zarządzania zespołem, prowadzenia szkoleń i prezentacji
- liczne szkolenia i konferencje z zakresu skutecznego marketingu internetowego w Polsce, Niemczech i USA (m.in. PubCon, Conversion Conference, Mequoda Summit, SIPA)
- liczne szkolenia i konferencje z zakresu skutecznego marketingu internetowego w Polsce, Niemczech i USA (m.in. PubCon, Conversion Conference, Mequoda Summit, SIPA)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
- aktywny sposób spędzania czasu - głównie sport - koszykówka, rower, żeglarstwo, narty
- bieganie - Maraton Warszawski - 3:50, półmaraton 2014 - 1:31, Biegnij Warszawo 2014 - 39:55, triatlon olimpijski w formule cross - 2:33
- sprzęt IT, Internet
- podróżowanie
- książki - fantastyka, kryminał
- bieganie - Maraton Warszawski - 3:50, półmaraton 2014 - 1:31, Biegnij Warszawo 2014 - 39:55, triatlon olimpijski w formule cross - 2:33
- sprzęt IT, Internet
- podróżowanie
- książki - fantastyka, kryminał
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
Administracja publiczna - sektor rządowy i samorząd. Grupa dla pracowników administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
Adobe Flash
Programowanie, animowanie serwisów WWW. Programowanie aplikacji wykonanych w technologii Adobe Flash oraz Adobe Flex.
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b]
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką analizy biznesowej.
Architekci IT
Grupa zrzesza architektów, projektantów i wszystkich ludzi związanych z projektowaniem rozwiązań informatycznych.
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.