Sebastian Szczęsny

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY w Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

motoryzacja BTL Activations CRM Redagowanie Targi Meble Google Docs Szkolnictwo wyższe Teleinformatyka Dziennikarze Zarządzanie Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Project Management Public Relations Publikacje Sales Social Media Marketing Strategiczny HR Web TV 360 Campaigns ATL Obsługa klienta

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Centrum EFEKTY
Logo
VOL Sp. z o.o. Sp. K.
Logo
MTP
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Realizacja projektów marketingowych i sprzedażowych. Działania marketingowe i PR na rzecz umocnienia marki firmy i produktów. Opracowywanie strategii produktów. Obsługa kluczowych klientów.
Logo
Dyrektor Marketingu i Rozwoju Sprzedaży
VOL Sp. z o.o. Sp.k.
Zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie dla Grupy VOL (sektor ICT) strategii marketingu (wszystkie elementy miksu marketingowego, marketing 360°) oraz wsparcia sprzedaży (budowa i realizacja systemu rekrutacji zespołów sprzedażowych, szkoleń i coachingu oraz wyznaczania i realizacji sprzedażowych targetów ilościowych i jakościowych). Działania marketingowe i PR na rzecz umocnienia marki firmy i produktów. Współpraca biznesowo-marketingowa z vendorami. Komunikacja wewnętrzna.
Logo
Zastępca Dyrektora Marketingu i Sprzedaży, PR Manager
Perspektywy
Zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży i marketingu dla Perspektywy Press (wszystkie elementy miksu marketingowego, marketing 360°) w obszarze portalu internetowego, realizacja projektów w obszarze marketingu wydawnictw drukowanych, targów, marketingu korporacyjnego. Działania marketingowe i PR na rzecz umocnienia marki firmy i produktów. Opracowywanie strategii produktów. Obsługa kluczowych klientów, kierowanie zespołem sprzedawców.
Q&A Consulting
Consultant
Zakres obowiązków: doradztwo i działania w obszarze strategii marketingowej, PR i HR (marketing 360°), m.in. Lorenz Bahlsen (pełnienie funkcji rzecznika prasowego), Farouk Systems Polska (wsparcie w projektowaniu planów sprzedażowych, systemu ekspansji, oceny, motywowania i wynagradzania przedstawicieli handlowych oraz kontrahentów), One-2-One Group (wsparcie strategii komunikacji produktowej i relacji inwestorskich + realizacja)
Skoda Auto Polska
Communication Manager
Zakres obowiązków: relacje z mediami, strategia komunikacji marketingowej, badania marketingowe, public relations, e-marketing, współpraca z PR Skoda Auto w Mlada Boleslav
Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
Corporate Communications Manager
Zakres obowiązków: relacje z mediami, strategia komunikacji marketingowej, badania marketingowe, promocja – marketing 360°, public relations, e-marketing
Swarzędz Meble S.A.
Public Relations Manager, pełnomocnik Zarządu ds. HR
Zakres obowiązków: komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna, relacje inwestorskie, promocja, zarządzanie marką korporacyjną i marką produktów - marketing 360°
Grupa Agora
Dziennikarz Działu Gospodarczego
Zakres obowiązków: pisywanie i redagowanie artykułów i reportaży, w tym na temat spółek giełdowych z Wielkopolski

Edukacja

Logo
, magisterskie
uniwersytet Adama Mickiewicza

Zainteresowania

pop-kultura, socjologia, polityka, makroekonomia, literatura polska i angielosaska, gry strategiczne

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni