Umiejętności
Marketing Zintegrowany
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu i Rozwoju Sprzedaży
Grupa VOL
Zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie dla Grupy VOL (sektor ICT) strategii marketingu (wszystkie elementy miksu marketingowego, marketing 360°) oraz wsparcia sprzedaży (budowa i realizacja systemu rekrutacji zespołów sprzedażowych, szkoleń i coachingu oraz wyznaczania i realizacji sprzedażowych targetów ilościowych i jakościowych). Działania marketingowe i PR na rzecz umocnienia marki firmy i produktów. Współpraca biznesowo-marketingowa z vendorami. Komunikacja wewnętrzna.
Zastępca Dyrektora Marketingu i Sprzedaży, PR Manager
Perspektywy Press Sp. z o.o., Warszawa
Zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży i marketingu dla Perspektywy Press (wszystkie elementy miksu marketingowego, marketing 360°) w obszarze portalu internetowego, realizacja projektów w obszarze marketingu wydawnictw drukowanych, targów, marketingu korporacyjnego. Działania marketingowe i PR na rzecz umocnienia marki firmy i produktów. Opracowywanie strategii produktów. Obsługa kluczowych klientów, kierowanie zespołem sprzedawców.
Consultant
Zakres obowiązków: doradztwo i działania w obszarze strategii marketingowej, PR i HR (marketing 360°), m.in. Lorenz Bahlsen (pełnienie funkcji rzecznika prasowego), Farouk Systems Polska (wsparcie w projektowaniu planów sprzedażowych, systemu ekspansji, oceny, motywowania i wynagradzania przedstawicieli handlowych oraz kontrahentów), One-2-One Group (wsparcie strategii komunikacji produktowej i relacji inwestorskich + realizacja)
Corporate Communications Manager
Zakres obowiązków: relacje z mediami, strategia komunikacji marketingowej, badania marketingowe, promocja – marketing 360°, public relations, e-marketing
Szkolenia i kursy
1996-2009 Kursy i szkolenia z zakresu marketingu, , m.in. planowanie mediów (MediaCom - 2009), badania marketingowe (Pentor Poznań - 2007), kształtowanie strategii marketingowej (ECU Marketing - 2003), system ISO (TUV Polska – 2001)
1999 kurs językowy Wielka Brytania
1999 kurs językowy Wielka Brytania
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
pop-kultura, socjologia, polityka, makroekonomia, literatura polska i angielska, gry strategiczne
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego - podharcmistrz, 174 Poznańska Drużyna Harcerska "Hetman" im. S. Żółkiewskiego
Inne
Publikacje w prasie branżowej na temat strategii marketingowej, m.in. Marketing w praktyce, Forum Targów
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing and More
grupa miłośników / czytelników / twórców miesięcznika i serwisu marketingandmore.pl
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing i PR usług prawniczych
grupa skierowana do wszystkich osów ZAWODOWO związanych z marketingiem, promocją i public relations usług prawniczcyh.