Sebastian Rylski

Doświadczony Media Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing media eletroniczne Strategia cyfrowa Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Media Analiza mediów Zakup Mediów Planowanie mediów relacje z mediami Strategie mediowe Public Relations Publikacje Social Media Relacje z dostawcami E-mail marketing relacje z Klientami

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

ZenithOptimedia Group
Media Manager
 Zarządzanie i koordynowanie prac 10 osobowego zespołu
 Nadzór nad procesami: planowania, zakupu, przebiegu, analiz post oraz rozliczania kampanii mediowych z dbałością o uzyskanie możliwie najkorzystniejszych warunków kosztowych dla Klienta (negocjacje cenowe).
 Odpowiedzialność za strategie komunikacji, przygotowanie i implementacja analiz dotyczących konsumpcji mediów, uwarunkowań rynkowych, konsumenta, aktywności konkurencji, implementacja wniosków z nich płynących
 Analizy budżetowe, rekomendacje wysokości budżetu oraz podziału budżetu na media
 Bieżące monitorowanie konta Klienckiego: budżetów, deklaracji w mediach oraz odpowiedzialność za ich realizację
 Odpowiedzialność za rozwój kompetencji, podnoszenie kwalifikacji w podległym zespole, wsparcie merytoryczne i strategiczne
 Bezpośredni kontakt z przedstawicielami Klienta na średnim i wyższym szczeblu kierowniczym, dbałość o budowanie dobrych relacji i komunikacji.
 Współpraca z centralą organizacji oraz centralą klienta sieciowego
 Współpraca i koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi przy tworzeniu kampanii klienta
ZenithOptimedia Group
Senior Media Planner-Buyer
 Zarządzanie i koordynacja pracą do 3 osób
 Nadzór nad procesami: planowania, zakupu, przebiegu oraz analiz post działań mediowych
 Współtworzenie strategii komunikacji oraz jej prezentacja
 Prowadzenie zbiorczych zestawień finansowych związanych z kontem klienckim
 Przygotowywanie oraz pełna analiza kampanii post
ZenithOptimedia Group
Media Planner– Buyer
 Zarządzanie pracą 2 osób
 Przygotowywanie szczegółowych planów, zakup i rozliczanie kampanii off-line
 Czynne uczestnictwo w procesie planowania kampanii on-line.
 Przygotowywanie analiz mediowych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi
 Prowadzenie zbiorczych zestawień finansowych związanych z kontem klienckim.
 Uczestnictwo w procesie przygotowywania strategii komunikacji.
 Prezentacje wewnętrzne i u klienta
ZenithOptimedia Group
Junior Media Planner-Buyer
 Ewaluacja podstawowych ofert mediowych
 Uczestnictwo w procesie przygotowywania wybranych elementów strategii komunikacji.
 Przygotowywanie szczegółowych media planów offTV
 Przygotowywanie danych niezbędnych do kontroli przebiegu kampanii.
 Rozliczenie finansowe kampanii
 Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
ZenithOptimedia Group
Media Assistant
Pomoc w bieżącej pracy teamu
Analizy i raportowanie kampanii ATL

Edukacja

Logo
Automatyka i Inżynieria Komputerowa, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.