Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
media eletroniczne
Strategia cyfrowa
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Media
Analiza mediów
Zakup Mediów
Planowanie mediów
relacje z mediami
Strategie mediowe
Public Relations
Publikacje
Social Media
Relacje z dostawcami
E-mail marketing
relacje z Klientami
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Media Manager
Zarządzanie i koordynowanie prac 10 osobowego zespołu
Nadzór nad procesami: planowania, zakupu, przebiegu, analiz post oraz rozliczania kampanii mediowych z dbałością o uzyskanie możliwie najkorzystniejszych warunków kosztowych dla Klienta (negocjacje cenowe).
Odpowiedzialność za strategie komunikacji, przygotowanie i implementacja analiz dotyczących konsumpcji mediów, uwarunkowań rynkowych, konsumenta, aktywności konkurencji, implementacja wniosków z nich płynących
Analizy budżetowe, rekomendacje wysokości budżetu oraz podziału budżetu na media
Bieżące monitorowanie konta Klienckiego: budżetów, deklaracji w mediach oraz odpowiedzialność za ich realizację
Odpowiedzialność za rozwój kompetencji, podnoszenie kwalifikacji w podległym zespole, wsparcie merytoryczne i strategiczne
Bezpośredni kontakt z przedstawicielami Klienta na średnim i wyższym szczeblu kierowniczym, dbałość o budowanie dobrych relacji i komunikacji.
Współpraca z centralą organizacji oraz centralą klienta sieciowego
Współpraca i koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi przy tworzeniu kampanii klienta
Nadzór nad procesami: planowania, zakupu, przebiegu, analiz post oraz rozliczania kampanii mediowych z dbałością o uzyskanie możliwie najkorzystniejszych warunków kosztowych dla Klienta (negocjacje cenowe).
Odpowiedzialność za strategie komunikacji, przygotowanie i implementacja analiz dotyczących konsumpcji mediów, uwarunkowań rynkowych, konsumenta, aktywności konkurencji, implementacja wniosków z nich płynących
Analizy budżetowe, rekomendacje wysokości budżetu oraz podziału budżetu na media
Bieżące monitorowanie konta Klienckiego: budżetów, deklaracji w mediach oraz odpowiedzialność za ich realizację
Odpowiedzialność za rozwój kompetencji, podnoszenie kwalifikacji w podległym zespole, wsparcie merytoryczne i strategiczne
Bezpośredni kontakt z przedstawicielami Klienta na średnim i wyższym szczeblu kierowniczym, dbałość o budowanie dobrych relacji i komunikacji.
Współpraca z centralą organizacji oraz centralą klienta sieciowego
Współpraca i koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi przy tworzeniu kampanii klienta
Senior Media Planner-Buyer
Zarządzanie i koordynacja pracą do 3 osób
Nadzór nad procesami: planowania, zakupu, przebiegu oraz analiz post działań mediowych
Współtworzenie strategii komunikacji oraz jej prezentacja
Prowadzenie zbiorczych zestawień finansowych związanych z kontem klienckim
Przygotowywanie oraz pełna analiza kampanii post
Nadzór nad procesami: planowania, zakupu, przebiegu oraz analiz post działań mediowych
Współtworzenie strategii komunikacji oraz jej prezentacja
Prowadzenie zbiorczych zestawień finansowych związanych z kontem klienckim
Przygotowywanie oraz pełna analiza kampanii post
Media Planner– Buyer
Zarządzanie pracą 2 osób
Przygotowywanie szczegółowych planów, zakup i rozliczanie kampanii off-line
Czynne uczestnictwo w procesie planowania kampanii on-line.
Przygotowywanie analiz mediowych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi
Prowadzenie zbiorczych zestawień finansowych związanych z kontem klienckim.
Uczestnictwo w procesie przygotowywania strategii komunikacji.
Prezentacje wewnętrzne i u klienta
Przygotowywanie szczegółowych planów, zakup i rozliczanie kampanii off-line
Czynne uczestnictwo w procesie planowania kampanii on-line.
Przygotowywanie analiz mediowych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi
Prowadzenie zbiorczych zestawień finansowych związanych z kontem klienckim.
Uczestnictwo w procesie przygotowywania strategii komunikacji.
Prezentacje wewnętrzne i u klienta
Junior Media Planner-Buyer
Ewaluacja podstawowych ofert mediowych
Uczestnictwo w procesie przygotowywania wybranych elementów strategii komunikacji.
Przygotowywanie szczegółowych media planów offTV
Przygotowywanie danych niezbędnych do kontroli przebiegu kampanii.
Rozliczenie finansowe kampanii
Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Uczestnictwo w procesie przygotowywania wybranych elementów strategii komunikacji.
Przygotowywanie szczegółowych media planów offTV
Przygotowywanie danych niezbędnych do kontroli przebiegu kampanii.
Rozliczenie finansowe kampanii
Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Edukacja
Automatyka i Inżynieria Komputerowa, magisterskie
Politechnika Warszawska
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.