Umiejętności
Couching
Empatia
Szkolenia pracowników
Analiza rynku
Microsoft Office
Negocjacje
Planowanie projektów
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Analiza wyników sprzedażowych
Asertywność w kontaktach z klientami
Asertywność w kontaktach międzyludzkich
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
DYREKTOR SPRZEDAŻY - SAMOCHODY UŻYWANE
- synergiczne zarządzanie działaniem działami samochodów używanych w dwóch stacjach dealerskich Toyoty;
-couching zespołów sprzedażowych,
- nadzorowanie i wspieranie polityki zakupowej;
-zarządzanie budżetem zakupowym;
- negocjowanie z głównymi dostawcami usług i klientami hurtowymi,
- planowanie strategii marketingowej;
- planowanie budżetu
- nadzorowanie polityki obsługi klienta;
- zarządzanie zapasem 320 samochodów używanych
-couching zespołów sprzedażowych,
- nadzorowanie i wspieranie polityki zakupowej;
-zarządzanie budżetem zakupowym;
- negocjowanie z głównymi dostawcami usług i klientami hurtowymi,
- planowanie strategii marketingowej;
- planowanie budżetu
- nadzorowanie polityki obsługi klienta;
- zarządzanie zapasem 320 samochodów używanych
Kierownik Działu Handlowego
ZARZĄDZANIE PRACĄ DZIAŁU HANDLOWEGO, WSPÓŁPRACA Z TOYOTA MOTOR POLAND I INNYMI JEDNOSTKAMI HANDLOWYMI, REKRUTACJA PRACOWNIKÓW. TWORZENIE STRATEGII HANDLOWEJ ORAZ REKLAMOWEJ. WSPÓŁTWORZENIE WIZJI DZIAŁALNOŚCI CAŁEJ FIRMY. COACHING I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. PLANOWANIE I BUDŻETOWANIE WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH ORAZ KONSEKWETNE DZIAŁANIA CELEM UZYSKANIA ODPOWIEDNICH WYNIKÓW I REALIZACJI ZAKŁADANYCH CELÓW.
SZEF SPRZEDAŻY
ZARZĄDZANIE PRACĄ DZIAŁU HANDLOWEGO, WSPÓŁPRACA Z RENAULT POLSKA I INNYMI JEDNOSTKAMI HANDLOWYMI, REKRUTACJA PRACOWNIKÓW. TWORZENIE STRATEGII HANDLOWEJ ORAZ REKLAMOWEJ. WSPÓŁTWORZENIE WIZJI DZIAŁALNOŚCI CAŁEJ FIRMY. COACHING I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. PLANOWANIE I BUDŻETOWANIE WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH ORAZ KONSEKWETNE DZIAŁANIA CELEM UZYSKANIA ODPOWIEDNICH WYNIKÓW I REALIZACJI ZAKŁADANYCH CELÓW.
Dyrektor Sieci Terenowej Ds. Obsługi Klienta Internetowego
W wyniku bezpośredniego awansu z Oddziału Spółki do Centrali.
Zarządzanie grupą doradców (bezpośrednio 35 osób, pośrednio 155)w Oddziałach PDK SA na terenie Polski, zajmujących się obsługą klientów składających wnioski o kredyt przez internet. Szkolenia produktowe dla pracowników, szkolenia z technik sprzedaży i obsługi klientów. Przygotowywanie planów sprzedaży, analizy wyników, coaching osób współpracujacych. Tworzenie nowych narzędzi i wdrażanie rozwiązań wspomagających pracę Doradców Klienta w terenie. Realizacja założeń dotyczacych wyników. Ciągłe poszukiwanie nowych, jeszcze lepszych rozwiązań powodujących zwiększenie sprzedaży. Praca nad nowymi projektami i zmianami produktowymi.Bezpośrednia współpraca z Działem Contact Center. Wspólnie z Dyrektorem tego działu wdrażanie technik wpływających na znaczny wzrost jakości obsługi klienta oraz bezpośredni wzrost sprzedaży.
Zarządzanie grupą doradców (bezpośrednio 35 osób, pośrednio 155)w Oddziałach PDK SA na terenie Polski, zajmujących się obsługą klientów składających wnioski o kredyt przez internet. Szkolenia produktowe dla pracowników, szkolenia z technik sprzedaży i obsługi klientów. Przygotowywanie planów sprzedaży, analizy wyników, coaching osób współpracujacych. Tworzenie nowych narzędzi i wdrażanie rozwiązań wspomagających pracę Doradców Klienta w terenie. Realizacja założeń dotyczacych wyników. Ciągłe poszukiwanie nowych, jeszcze lepszych rozwiązań powodujących zwiększenie sprzedaży. Praca nad nowymi projektami i zmianami produktowymi.Bezpośrednia współpraca z Działem Contact Center. Wspólnie z Dyrektorem tego działu wdrażanie technik wpływających na znaczny wzrost jakości obsługi klienta oraz bezpośredni wzrost sprzedaży.
Kierownik ds. Sprzedaży
Współpraca z komisantami, dealerami samochodów nowych, sprzedaż bezpośrednia usług firmy, negocjacje warunków kredytowych, organizacja szkoleń dla pracowników firm współpracujących, negocjacje warunków współpracy.
Szkolenia i kursy
W trakcie swojej kariery zawodowej ukończyłem wiele szkoleń. Począwszy od szkoleń związanych z podstawami obsługi klienta a skończywszy na szkoleniach menadżerskich.
Ukończone szkolenia związane z zarządzaniem personelem oraz doborem kadry pracowniczej. W roku 2009 ukończyłem "Akademię Szefów Sprzedaży" z ramienia Renault Polska. Akademia zakończona egzaminem europejskim z wynikiem pozytywnym (98,7%/ 100%)Tytuł ten upoważnia mnie do zarządzania działem sprzedaży w Autoryzowanych salonach renault w całej Europie. Ukończone mam szkolenia z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych (Licencja KNUiFE)oraz szereg szkoleń związancyh z Funduszami Inwestycyjnymi, które to rónież zezwalają mi na sprzedaż tego typu usług. Ponadto wszelkiego rodzaju szkolenia zwązane z produktami finansowymi (kredyty samochodowe, hipoteczne, ubezpieczenia). W ramach szkoleń dofinansowanych przez Unię Europejską ukończone szkolenie " Zarządzanie wiekeim w przedsiębiorstwie"
Ukończone szkolenia związane z zarządzaniem personelem oraz doborem kadry pracowniczej. W roku 2009 ukończyłem "Akademię Szefów Sprzedaży" z ramienia Renault Polska. Akademia zakończona egzaminem europejskim z wynikiem pozytywnym (98,7%/ 100%)Tytuł ten upoważnia mnie do zarządzania działem sprzedaży w Autoryzowanych salonach renault w całej Europie. Ukończone mam szkolenia z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych (Licencja KNUiFE)oraz szereg szkoleń związancyh z Funduszami Inwestycyjnymi, które to rónież zezwalają mi na sprzedaż tego typu usług. Ponadto wszelkiego rodzaju szkolenia zwązane z produktami finansowymi (kredyty samochodowe, hipoteczne, ubezpieczenia). W ramach szkoleń dofinansowanych przez Unię Europejską ukończone szkolenie " Zarządzanie wiekeim w przedsiębiorstwie"
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
Sport - piłka nożna,Muzyka (gram na gitarze)
Podróże i rekraacja z rodziną
Podróże i rekraacja z rodziną
Organizacje
W ramach poprzedniej organizacji, współtworzyłem program pracy Działu Call Center oraz obsługi klienta, który poszukiwał rozwiazań finansowych za pośrednictwem nowoczesnego kanału sprzedaży jakim jest internet.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Medyczni
Grupa zrzeszająca ludzi pracujących zarówno w państwowej jak i prywatnej służbie zdrowia. Zapraszamy lekarzy, farmaceutów, pielęgniarki oraz studentów uczelni medycznych do wymiany poglądów i doświadc
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.