Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu - Sektor Administracji Publicznej
• kompleksowa obsługa klientów Sektora Administracji Publicznej – Opieka bazy ~ 200 klientów, utrzymanie bazy REVE na poziomie 250 tyś miesięcznie,
• aktywne pozyskiwanie klientów segmentu CORPO, PUBLIC oraz ISP,
• sprzedaż kompleksowych oraz niestandardowych rozwiązań telekomunikacyjnych,
• negocjacje nowych oraz renegocjacje istniejących kontraktów,
• analiza wycen technicznych oraz kosztorysów dla kompleksowych projektów,
• współpraca z klientami kluczowymi w sektorze Administracji Publicznej,
• aktywne pozyskiwanie klientów segmentu CORPO, PUBLIC oraz ISP,
• sprzedaż kompleksowych oraz niestandardowych rozwiązań telekomunikacyjnych,
• negocjacje nowych oraz renegocjacje istniejących kontraktów,
• analiza wycen technicznych oraz kosztorysów dla kompleksowych projektów,
• współpraca z klientami kluczowymi w sektorze Administracji Publicznej,
Szkolenia i kursy
• szkolenia z zakresu usług internetu symetrycznego, Unified communications, usług głosowych BRA, PRA, PSTN, usług kolokacyjnych, rozwiązań VOIP, transmisji danych LL, MPLS, VPN, sieci inteligentnych 70X 80X, Voice Solutions, Cloud Server, i innych usług dedykowanych klientom korporacyjnym – odbyte w Netia S.A.
• szkolenie z zakresu sprzedaży kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych
(SIP-TRUNK, MULTI NGN, TRANSMISJA DANYCH MPLS/BVPN/ETHERNET, ISDN PRA, SYMETHRIC INTERNT ACCES... ETC.) (Netia S.A.) 2013 r.
• szkolenie „Rozwój relacji z klientami” (Netia S.A.) 2014 r.
• szkolenie „Handlowiec jako menadżer własnej sprzedaży” (Netia S.A.) 2014 r.
• szkolenie z negocjacji (Netia S.A.) 2014 r.
• szkolenie z zakresu sprzedaży kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych
(SIP-TRUNK, MULTI NGN, TRANSMISJA DANYCH MPLS/BVPN/ETHERNET, ISDN PRA, SYMETHRIC INTERNT ACCES... ETC.) (Netia S.A.) 2013 r.
• szkolenie „Rozwój relacji z klientami” (Netia S.A.) 2014 r.
• szkolenie „Handlowiec jako menadżer własnej sprzedaży” (Netia S.A.) 2014 r.
• szkolenie z negocjacji (Netia S.A.) 2014 r.
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sport, żużel, muzyka
Inne
• prawo jazdy kat. B z własnym samochodem,
• umiejętność pracy w zespole,
• asertywność,
• dyspozycyjność,
• umiejętności interpersonalne,
• zdolność pracowania pod presją czasu,
• odporność na stres,
• kreatywność, samodzielność, punktualność
• umiejętność pracy w zespole,
• asertywność,
• dyspozycyjność,
• umiejętności interpersonalne,
• zdolność pracowania pod presją czasu,
• odporność na stres,
• kreatywność, samodzielność, punktualność