Umiejętności
Zarządzanie Marką
Odpowiedzialność
OpenOffice
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
organizacja czasu pracy
organizacja pracy
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
House
Kierownik
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem salonu (389m2), zarządzanie 8
osobowym zespołem pracowników.
Dbałość o jak najwyższy poziom obsługi klienta zgodny ze standardami
firmy, skuteczne motywowanie do pracy podległego
personelu, prowadzenie rekrutacji pracowniczych, szkolenia z zakresu
technik sprzedaży i standardów VM, prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
dbałość o poprawne wykonywanie wszelkich zaleceń z Centrali LPP, w
tym działu VM, rozliczeń, księgowego i pozostałych mających uprawnienia
w tym zakresie.
osobowym zespołem pracowników.
Dbałość o jak najwyższy poziom obsługi klienta zgodny ze standardami
firmy, skuteczne motywowanie do pracy podległego
personelu, prowadzenie rekrutacji pracowniczych, szkolenia z zakresu
technik sprzedaży i standardów VM, prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
dbałość o poprawne wykonywanie wszelkich zaleceń z Centrali LPP, w
tym działu VM, rozliczeń, księgowego i pozostałych mających uprawnienia
w tym zakresie.
Supervisor
Sportsdirect.com
Kierowanie zespołem i dostarczanie jak najlepszych standardów obsługi klienta, rozwój pracowników w celu zwiększenia
wyników sprzedaży i dochodowych dla biznesu , motywowania innych w celu osiągnięcia sukcesu przestrzeganie wymagań i
zgodności we wszystkich obszarach działalności, praca ze wskaźnikami efektywności – KPI’s, stosowanie się do polityki firmy i
procedur.
wyników sprzedaży i dochodowych dla biznesu , motywowania innych w celu osiągnięcia sukcesu przestrzeganie wymagań i
zgodności we wszystkich obszarach działalności, praca ze wskaźnikami efektywności – KPI’s, stosowanie się do polityki firmy i
procedur.
Kierownik Zmiany
Zastępowanie Kierownika Salonu, realizacja wyznaczonego planu sprzedaży, efektywne zarządzanie zespołem, motywowanie do
pracy personelu, wdrażanie nowych pracowników, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w salonie, dbałość o bardzo dobry
wizerunek salonu poprzez realizację procedur VM.
pracy personelu, wdrażanie nowych pracowników, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w salonie, dbałość o bardzo dobry
wizerunek salonu poprzez realizację procedur VM.
Asystent Kierownika
Zastępowanie Kierownika Salonu oraz Kierownika Zmiany, realizacja wyznaczonego planu sprzedaży, efektywne zarządzanie
zespołem, motywowanie do pracy personelu, wdrażanie nowych pracowników, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w
salonie, dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu poprzez realizację procedur VM.
zespołem, motywowanie do pracy personelu, wdrażanie nowych pracowników, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w
salonie, dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu poprzez realizację procedur VM.
Edukacja
, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Zainteresowania
Siłownia; dieta; crossfit