Umiejętności
Zarządzanie klientami
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Kierowanie ludźmi
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sieci Sprzedaży Hutrowej i Detalicznej
Nadzór nad zespołem Regionalnych Przedstawicieli handlowych w całej Polsce, Ścisła współpraca z Dystrybutorami budowlanymi, rekrutacje, coaching. Realizacja targetów budżetowych sieci.
Kierownik obszaru sprzedaży
- zarządzanie zespołem podległych Specjalistów ds. Handlu Detalicznego
(rekrutacja, szkolenia, rozwój, ocena)
- planowanie rozwoju zespołu i podnoszenie umiejętności pracowników,
- egzekucja jakościowej pracy podległych pracowników oraz ich efektywności (audyty),
- couching, podwójne wizyty z Przedstawicielami,
- sporządzanie raportów i analiz sprzedażowych, zarządzanie budżetem,
- rozwój kontaktów z klientami,
- realizacja celów biznesowych w wyznaczonym cyklu sprzedażowym
(rekrutacja, szkolenia, rozwój, ocena)
- planowanie rozwoju zespołu i podnoszenie umiejętności pracowników,
- egzekucja jakościowej pracy podległych pracowników oraz ich efektywności (audyty),
- couching, podwójne wizyty z Przedstawicielami,
- sporządzanie raportów i analiz sprzedażowych, zarządzanie budżetem,
- rozwój kontaktów z klientami,
- realizacja celów biznesowych w wyznaczonym cyklu sprzedażowym
Kierownik Obszaru Sprzedaży
- zarządzanie zespołem podległych Specjalistów ds. Handlu Detalicznego
(rekrutacja, szkolenia, rozwój, ocena)
- planowanie rozwoju zespołu i podnoszenie umiejętności pracowników,
- egzekucja jakościowej pracy podległych pracowników oraz ich efektywności (audyty),
- couching, podwójne wizyty z Przedstawicielami,
- sporządzanie raportów i analiz sprzedażowych, zarządzanie budżetem,
- rozwój kontaktów z klientami,
- realizacja celów biznesowych w wyznaczonym cyklu sprzedażowym
(rekrutacja, szkolenia, rozwój, ocena)
- planowanie rozwoju zespołu i podnoszenie umiejętności pracowników,
- egzekucja jakościowej pracy podległych pracowników oraz ich efektywności (audyty),
- couching, podwójne wizyty z Przedstawicielami,
- sporządzanie raportów i analiz sprzedażowych, zarządzanie budżetem,
- rozwój kontaktów z klientami,
- realizacja celów biznesowych w wyznaczonym cyklu sprzedażowym
Przedstawiciel Handlowy
realizacja zadań dystrybucyjnych i komunikacyjnych, sprzedaż bezpośrednia, nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami oraz budowanie stałych relacji, Przygotowanie strategii działania oraz koordynacji „Akcji Lato” na mazurach. Pozyskiwanie nowych klientów, Negocjacja umów, programów handlowych
Szkolenia i kursy
1996 Prawo Jazdy, kat. B
2001 „Wprowadzenie do Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej”
2004 „Sales & Merchandising skills I” Profesjonalne techniki sprzedaży
2004 „Mini Steps” Rozwiązywanie problemów, biznes plan
2004 Kurs doskonalenia techniki i taktyki jazdy samochodem o najwyższym stopniu trudności
2006 „POS Management” Zarządzanie sklepem
2006 „Sales & Merchandising skills II” Typy klientów, mowa ciała
2007 „Sales & Merchandising skills III” Profesjonalna sztuka negocjacji i perswazji
2009 „Marketing i Sprzedaż” Marketing produktu, Tworzenie i wprowadzenie produktu na rynek.
2009 „Supervisory Skills Workshop” Manager – zarządzanie sobą i zespołem
2010 „Competencies Based Interview” – Rekrutacje.
2012 Akademia Menadżera – Przywódca czy zarządca-rola menadżera w strukturach organizacji.
2012 Consumer Response (CoRe) Territory Management Program
2001 „Wprowadzenie do Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej”
2004 „Sales & Merchandising skills I” Profesjonalne techniki sprzedaży
2004 „Mini Steps” Rozwiązywanie problemów, biznes plan
2004 Kurs doskonalenia techniki i taktyki jazdy samochodem o najwyższym stopniu trudności
2006 „POS Management” Zarządzanie sklepem
2006 „Sales & Merchandising skills II” Typy klientów, mowa ciała
2007 „Sales & Merchandising skills III” Profesjonalna sztuka negocjacji i perswazji
2009 „Marketing i Sprzedaż” Marketing produktu, Tworzenie i wprowadzenie produktu na rynek.
2009 „Supervisory Skills Workshop” Manager – zarządzanie sobą i zespołem
2010 „Competencies Based Interview” – Rekrutacje.
2012 Akademia Menadżera – Przywódca czy zarządca-rola menadżera w strukturach organizacji.
2012 Consumer Response (CoRe) Territory Management Program
Specjalizacje
Budownictwo
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
Łowiectwo, wędkarstwo, muzyka, gra na instrumentach, polityka
Organizacje
PZŁ, PZW
Grupy
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.