Umiejętności
AutoCAD
Rozwój działalności
Sprzedaż samochodów
Ekonomika
Szkolenia pracowników
planowanie eventów
Import
Investment Properties
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Office
Motywacja
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Koordynacja projektu
Realizacja projektów
Project Management
Public Relations
Rekrutacja
Handel
Budowanie zepołu
Team leader
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie Operacyjne - Operations Management
Prince2 Foundation
project manager
Events Organisation
Realizacja planów sprzedażowych
Gotowanie
Organizowanie eventów
Prowadzenie projektów w międzynarodowym środowisku
Team Managment
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
MVM
- Analiza oraz poprawa wyników finansowy spółek,
- Zatrudnianie, wdrażanie, szkolenie i motywowanie członków zespołu,
- Wyznaczanie celów oraz kontrola ich realizacji,
- Zarządzanie wielkopowierzchniowymi obiektami handlowo-usługowymi,
- Monitoring stanu technicznego obiektów handlowo-usługowych,
- Koordynacja działań marketingowych,
- Zatrudnianie, wdrażanie, szkolenie i motywowanie członków zespołu,
- Wyznaczanie celów oraz kontrola ich realizacji,
- Zarządzanie wielkopowierzchniowymi obiektami handlowo-usługowymi,
- Monitoring stanu technicznego obiektów handlowo-usługowych,
- Koordynacja działań marketingowych,
Dyrektor regionalny
Zakres pełnionych zadań:
• operacyjnych związanych z rozwojem sieci:
- utrzymywanie relacji biznesowych z deweloperami oraz pozyskiwanie inwestorów
- prowadzenie negocjacji z inwestorami oraz wynajmującymi powierzchnie handlowe
- koordynacja przygotowania projektów (architektura, wentylacja, wod-kan, elektryka, umiejętność czytania rysunku technicznego)
- reprezentacja spółki na targach branżowych w Polsce i Europie
• związanych z zarządzaniem podległymi obiektami:
- zarządzanie czterema centrami o łącznej powierzchni 10 000 m² oraz łączną ilością ok. 120 pracowników
- oddzielne formułowanie strategii funkcjonowania oraz planów marketingowych dla poszczególnych oddziałów (wymagała tego specyfika branży)
- bieżąca kontrola i analiza wyników finansowych, współudział w tworzeniu budżetów sprzedażowych
- budowanie oraz utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami, kooperantami
- negocjowanie warunków umów, w tym pozyskiwanie nowych dostawców
- rekrutacja, zatrudnianie, szkolenie oraz motywowanie pracowników kadry kierowniczej
- kontakt z mediami oraz instytucjami samorządowymi
• operacyjnych związanych z rozwojem sieci:
- utrzymywanie relacji biznesowych z deweloperami oraz pozyskiwanie inwestorów
- prowadzenie negocjacji z inwestorami oraz wynajmującymi powierzchnie handlowe
- koordynacja przygotowania projektów (architektura, wentylacja, wod-kan, elektryka, umiejętność czytania rysunku technicznego)
- reprezentacja spółki na targach branżowych w Polsce i Europie
• związanych z zarządzaniem podległymi obiektami:
- zarządzanie czterema centrami o łącznej powierzchni 10 000 m² oraz łączną ilością ok. 120 pracowników
- oddzielne formułowanie strategii funkcjonowania oraz planów marketingowych dla poszczególnych oddziałów (wymagała tego specyfika branży)
- bieżąca kontrola i analiza wyników finansowych, współudział w tworzeniu budżetów sprzedażowych
- budowanie oraz utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami, kooperantami
- negocjowanie warunków umów, w tym pozyskiwanie nowych dostawców
- rekrutacja, zatrudnianie, szkolenie oraz motywowanie pracowników kadry kierowniczej
- kontakt z mediami oraz instytucjami samorządowymi
Manager Projektu
• Manager projektu – Nowy Oddział Płock 14.10.2011 – 15.12.2011
- organizacja nowego biura
- wybór podwykonawców oraz firm świadczących usługi
- współudział przy procesie rekrutacji kadry kierowniczej
- kontrola terminu zakończenia prac budowlanych oraz wykończeniowych
- koordynacja organizacji imprezy otwarcia oraz akcji promocyjnej centrum
• Manager projektu – Nowy Oddział Ryga na Łotwie 04.01.2009 – 30.04.2009
- organizacja nowego biura
- rejestracja spółki oraz proces otrzymania zezwoleń na prowadzenie działalności poza granicami Polski w przypadku projektu zagranicznego
- zarządzanie budżetem w ramach projektu
- wybór podwykonawców oraz dostawców, negocjowanie warunków współpracy
- nadzór nad terminowym zakończeniem prac budowlanych i wykończeniowych
- koordynacja organizacji eventu otwarcia oraz akcji promocyjnej oddziału
- przygotowanie i kontrola odprawy celnej importowanych towarów
• Koordynator projektu – Nowy Oddział Liberec w Czechach 01.09.2008 – 31.10.2008
- ustalanie harmonogramu prac podwykonawców i kontrola terminowości ich zakończenia
- koordynowanie prac podwykonawców z postępem prac generalnego wykonawcy budynku
- kontrola wykonania prac zgodnie z projektem
- organizacja nowego biura
- wybór podwykonawców oraz firm świadczących usługi
- współudział przy procesie rekrutacji kadry kierowniczej
- kontrola terminu zakończenia prac budowlanych oraz wykończeniowych
- koordynacja organizacji imprezy otwarcia oraz akcji promocyjnej centrum
• Manager projektu – Nowy Oddział Ryga na Łotwie 04.01.2009 – 30.04.2009
- organizacja nowego biura
- rejestracja spółki oraz proces otrzymania zezwoleń na prowadzenie działalności poza granicami Polski w przypadku projektu zagranicznego
- zarządzanie budżetem w ramach projektu
- wybór podwykonawców oraz dostawców, negocjowanie warunków współpracy
- nadzór nad terminowym zakończeniem prac budowlanych i wykończeniowych
- koordynacja organizacji eventu otwarcia oraz akcji promocyjnej oddziału
- przygotowanie i kontrola odprawy celnej importowanych towarów
• Koordynator projektu – Nowy Oddział Liberec w Czechach 01.09.2008 – 31.10.2008
- ustalanie harmonogramu prac podwykonawców i kontrola terminowości ich zakończenia
- koordynowanie prac podwykonawców z postępem prac generalnego wykonawcy budynku
- kontrola wykonania prac zgodnie z projektem
Dyrektor Oddziału
- zarządzanie grupą ok. 40 osób
- kontrola wyników pracy
- realizacja strategii oddziału
- bieżąca kontrola i analiza wyników finansowych
- rekrutacja pracowników, w tym kadry kierowniczej
- szkolenie pracowników działu sprzedaży oraz kadry kierowniczej
- ustalanie planów marketingowych oraz akcji promocyjnych
- kontakt z mediami (prasa, radio, portale internetowe, telewizja)
- analiza rynku, działań konkurencji oraz preferencji klientów
- wybór dostawców, podwykonawców
- prowadzenie negocjacji handlowych
- utrzymywanie wysokich standardów obsługi
- raportowanie do Centrali spółki,
- kontrola wyników pracy
- realizacja strategii oddziału
- bieżąca kontrola i analiza wyników finansowych
- rekrutacja pracowników, w tym kadry kierowniczej
- szkolenie pracowników działu sprzedaży oraz kadry kierowniczej
- ustalanie planów marketingowych oraz akcji promocyjnych
- kontakt z mediami (prasa, radio, portale internetowe, telewizja)
- analiza rynku, działań konkurencji oraz preferencji klientów
- wybór dostawców, podwykonawców
- prowadzenie negocjacji handlowych
- utrzymywanie wysokich standardów obsługi
- raportowanie do Centrali spółki,
Kierownik zmiany
- zarządzanie grupą pracowników
- szkolenie oraz motywowanie pracowników
- kontakt z klientami
- kontakty z dostawcami, sporządzanie oraz odbiór zamówień
- kontrola nad stanami magazynowymi – inwentaryzacja towarów
- administracja systemu Terminali POS, systemu kart płatniczych SACOA SYSTEM oraz systemu bowlingowego SELTRONIC
- sporządzanie grafików pracowniczych oraz kompletowanie dokumentacji pracowniczej
- raportowanie do przełożonego
- szkolenie oraz motywowanie pracowników
- kontakt z klientami
- kontakty z dostawcami, sporządzanie oraz odbiór zamówień
- kontrola nad stanami magazynowymi – inwentaryzacja towarów
- administracja systemu Terminali POS, systemu kart płatniczych SACOA SYSTEM oraz systemu bowlingowego SELTRONIC
- sporządzanie grafików pracowniczych oraz kompletowanie dokumentacji pracowniczej
- raportowanie do przełożonego
Szkolenia i kursy
• Zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysu – 2012 r.
• Wywieranie wpływu w negocjacjach – 2011 r.
• Zatrudnij Fantastycznego Pracownika – 2009 r.
• Profesjonalne tworzenie eventu – 2008 r.
• Przewodzenie efektywnemu zespołowi – 2008 r.
• Sprzedaż zaawansowana – wywieranie wpływu, czy manipulacja – 2008 r.
• Wywieranie wpływu w negocjacjach – 2011 r.
• Zatrudnij Fantastycznego Pracownika – 2009 r.
• Profesjonalne tworzenie eventu – 2008 r.
• Przewodzenie efektywnemu zespołowi – 2008 r.
• Sprzedaż zaawansowana – wywieranie wpływu, czy manipulacja – 2008 r.
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
• Motoryzacja – hobbystycznie sprowadzam z USA limitowane serie samochodów oraz wyjątkowe egzemplarze
• Tworzenie rozbudowanych systemów car Hi-Fi (kilkakrotnie byłem wyróżniany na wielu zawodach rangi ogólnopolskiej w klasach profesjonalistów)
• Pool bilard (kilkakrotnie byłem mistrzem województwa wielkopolskiego, mistrzem, wicemistrzem Polski indywidualnie oraz zdobyłem kilka znaczących tytułów w zawodach rangi ogólnopolskiej drużynowo w różnych odmianach pool bilard)
• Sport (narciarstwo, pływanie, rower, squash)
• Muzyka
• Tworzenie rozbudowanych systemów car Hi-Fi (kilkakrotnie byłem wyróżniany na wielu zawodach rangi ogólnopolskiej w klasach profesjonalistów)
• Pool bilard (kilkakrotnie byłem mistrzem województwa wielkopolskiego, mistrzem, wicemistrzem Polski indywidualnie oraz zdobyłem kilka znaczących tytułów w zawodach rangi ogólnopolskiej drużynowo w różnych odmianach pool bilard)
• Sport (narciarstwo, pływanie, rower, squash)
• Muzyka
Grupy
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".