Umiejętności
B2B
B2C
D2D
Microsoft Office
New Business Development
Project Management
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
polski
ojczysty
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura Obsługi Klienta
• Organizacja i nadzorowanie pracy telefonicznego oraz
stacjonarnego Biura Obsługi Klienta,
• Zapewnienie realizacji celów ilościowych i jakościowych,
• Wyznaczanie i rozliczanie zadań realizowanych przez BOK,
• Staranne i sumienne prowadzenie dokumentacji związanej z
zarządzaniem w podległym obszarze,
• Nadzór nad: relacjami z klientem, dokumentacją związaną z
obsługą klienta, realizacją zawartych umów,
• Sporządzanie niezbędnych raportów i statystyk.
• Zarządzanie siecią sprzedaży B2B oraz B2C
stacjonarnego Biura Obsługi Klienta,
• Zapewnienie realizacji celów ilościowych i jakościowych,
• Wyznaczanie i rozliczanie zadań realizowanych przez BOK,
• Staranne i sumienne prowadzenie dokumentacji związanej z
zarządzaniem w podległym obszarze,
• Nadzór nad: relacjami z klientem, dokumentacją związaną z
obsługą klienta, realizacją zawartych umów,
• Sporządzanie niezbędnych raportów i statystyk.
• Zarządzanie siecią sprzedaży B2B oraz B2C
Dyrektor oddziału
Nest Bank S.A.
• Zarządzanie oddziałem banku detalicznego zarówno w obszarze sprzedażowym, jak i operacyjnym,
• Realizacja planu sprzedaży usług i produktów bankowych i inwestycyjnych w segmencie klienta indywidualnego, a także małych i średnich firm,
• Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w bankowości detalicznej i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego,
• Rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu doradców,
• Współpraca z działem ryzyka, zajmującym się opiniowaniem wnioskowanego finansowania,
• Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów,
• Bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów.
• Realizacja planu sprzedaży usług i produktów bankowych i inwestycyjnych w segmencie klienta indywidualnego, a także małych i średnich firm,
• Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w bankowości detalicznej i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego,
• Rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu doradców,
• Współpraca z działem ryzyka, zajmującym się opiniowaniem wnioskowanego finansowania,
• Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów,
• Bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów.
Menedżer Sprzedaży
• Zarządzanie i opieka nad biurami handlowymi oraz agentami w kanale B2B i B2C,
• Realizacja planów sprzedaży i budżetowych na wyznaczonym terenie,
• Odpowiedzialność za standardy jakościowe w kanałach sprzedaży,
• Zagwarantowanie właściwego przepływu informacji i obiegu dokumentów, zgodnie z funkcjonującymi w Spółce procedurami,
• Ścisła kontrola logistyki punktów oraz dbanie o zapewnienie dostępności pełnej oferty handlowej w podległych biurach handlowych,
• Utrzymanie stałych i bezpośrednich kontaktów z Agentami,
• Monitorowanie sytuacji finansowej Agentów i podległych punktów sprzedażowych,
• Stała analiza i optymalizacja kosztów związanych z funkcjonowaniem sieci sprzedaży,
• Prowadzenie rekrutacji pracowników, kontrola poziomu wiedzy podległych pracowników, koordynacja szkoleń sprzedawców i systematyczne monitorowanie efektów szkoleń,
• Odpowiedzialność za poprawność wypełniania dokumentów,
• Rozwijanie sieci sprzedaży na poziomie biur handlowych i agentów
• Poszukiwanie i ocena potencjału nowych lokalizacji oraz kanałów dystrybucji
• Raportowanie sprzedaży, planów pracy, przygotowanie rozliczeń finansowych z działalności regionu i agentów, analizy działalności punktów sprzedaży,
• Monitorowanie działań konkurencji,
• Koordynacja działań prosprzedażowych,
• Współpraca z obszarem inwestycji sieci FTTH,
• Zarządzanie sprzedażą FTTH na obszarze deweloperskim,
• Realizacja planów sprzedaży i budżetowych na wyznaczonym terenie,
• Odpowiedzialność za standardy jakościowe w kanałach sprzedaży,
• Zagwarantowanie właściwego przepływu informacji i obiegu dokumentów, zgodnie z funkcjonującymi w Spółce procedurami,
• Ścisła kontrola logistyki punktów oraz dbanie o zapewnienie dostępności pełnej oferty handlowej w podległych biurach handlowych,
• Utrzymanie stałych i bezpośrednich kontaktów z Agentami,
• Monitorowanie sytuacji finansowej Agentów i podległych punktów sprzedażowych,
• Stała analiza i optymalizacja kosztów związanych z funkcjonowaniem sieci sprzedaży,
• Prowadzenie rekrutacji pracowników, kontrola poziomu wiedzy podległych pracowników, koordynacja szkoleń sprzedawców i systematyczne monitorowanie efektów szkoleń,
• Odpowiedzialność za poprawność wypełniania dokumentów,
• Rozwijanie sieci sprzedaży na poziomie biur handlowych i agentów
• Poszukiwanie i ocena potencjału nowych lokalizacji oraz kanałów dystrybucji
• Raportowanie sprzedaży, planów pracy, przygotowanie rozliczeń finansowych z działalności regionu i agentów, analizy działalności punktów sprzedaży,
• Monitorowanie działań konkurencji,
• Koordynacja działań prosprzedażowych,
• Współpraca z obszarem inwestycji sieci FTTH,
• Zarządzanie sprzedażą FTTH na obszarze deweloperskim,
Regionalny Kierownik Sprzedaży - Koordynator Współpracy z Partnerami Biznesowymi
Orange Retail S.A.
• Zarządzanie i opieka nad biurami handlowymi oraz agentami w kanale B2B i B2C,
• Realizacja planów sprzedaży i budżetowych na wyznaczonym terenie,
• Odpowiedzialność za standardy jakościowe w kanałach sprzedaży,
• Zagwarantowanie właściwego przepływu informacji i obiegu dokumentów, zgodnie z funkcjonującymi w Spółce procedurami,
• Ścisła kontrola logistyki punktów oraz dbanie o zapewnienie dostępności pełnej oferty handlowej w podległych biurach handlowych,
• Utrzymanie stałych i bezpośrednich kontaktów z Agentami,
• Monitorowanie sytuacji finansowej Agentów i podległych punktów sprzedażowych,
• Stała analiza i optymalizacja kosztów związanych z funkcjonowaniem sieci sprzedaży,
• Prowadzenie rekrutacji pracowników, kontrola poziomu wiedzy podległych pracowników, koordynacja szkoleń sprzedawców i systematyczne monitorowanie efektów szkoleń,
• Odpowiedzialność za poprawność wypełniania dokumentów,
• Rozwijanie sieci sprzedaży na poziomie biur handlowych i agentów
• Poszukiwanie i ocena potencjału nowych lokalizacji oraz kanałów dystrybucji
• Raportowanie sprzedaży, planów pracy, przygotowanie rozliczeń finansowych z działalności regionu i agentów, analizy działalności punktów sprzedaży,
• Monitorowanie działań konkurencji,
• Koordynacja działań prosprzedażowych
• Realizacja planów sprzedaży i budżetowych na wyznaczonym terenie,
• Odpowiedzialność za standardy jakościowe w kanałach sprzedaży,
• Zagwarantowanie właściwego przepływu informacji i obiegu dokumentów, zgodnie z funkcjonującymi w Spółce procedurami,
• Ścisła kontrola logistyki punktów oraz dbanie o zapewnienie dostępności pełnej oferty handlowej w podległych biurach handlowych,
• Utrzymanie stałych i bezpośrednich kontaktów z Agentami,
• Monitorowanie sytuacji finansowej Agentów i podległych punktów sprzedażowych,
• Stała analiza i optymalizacja kosztów związanych z funkcjonowaniem sieci sprzedaży,
• Prowadzenie rekrutacji pracowników, kontrola poziomu wiedzy podległych pracowników, koordynacja szkoleń sprzedawców i systematyczne monitorowanie efektów szkoleń,
• Odpowiedzialność za poprawność wypełniania dokumentów,
• Rozwijanie sieci sprzedaży na poziomie biur handlowych i agentów
• Poszukiwanie i ocena potencjału nowych lokalizacji oraz kanałów dystrybucji
• Raportowanie sprzedaży, planów pracy, przygotowanie rozliczeń finansowych z działalności regionu i agentów, analizy działalności punktów sprzedaży,
• Monitorowanie działań konkurencji,
• Koordynacja działań prosprzedażowych
Kierownik Zespołu Sprzedaży
• Budowanie zespołu sprzedażowego od podstaw
• Rekrutacja nowych pracowników począwszy od selekcji aplikacji,
poprzez etapy rozmów kwalifikacyjnych i ostateczny dobór
odpowiedniego kandydata na stanowisko doradcy lub lidera
• Wdrażanie nowych pracowników i rozwijanie ich umiejętności
• Budowanie zaangażowania i kształtowanie postawy pracowników
• Motywowanie do działania i osiągania coraz lepszych wyników
zarówno doradców jak i liderów
• Poszukiwanie nowych sposobów motywacji pracowników
• Kształtowanie ścieżki kariery swoich pracowników, pozwalającej
najlepszym na osiąganie coraz lepszych wyników i rozwój kariery
• Planowanie i organizacja pracy swojej i całego zespołu –
tworzenie planów działania zespołu oraz grafików pracy
• Koordynowanie pracy zespołu w Krakowie, Rzeszowie i jednostki
terenowej
• Kontrola i raportowanie wyników poszczególnych jednostek oraz
całego zespołu
• Utrzymywanie wyników sprzedażowych na wysokim poziomie
• Rekrutacja nowych pracowników począwszy od selekcji aplikacji,
poprzez etapy rozmów kwalifikacyjnych i ostateczny dobór
odpowiedniego kandydata na stanowisko doradcy lub lidera
• Wdrażanie nowych pracowników i rozwijanie ich umiejętności
• Budowanie zaangażowania i kształtowanie postawy pracowników
• Motywowanie do działania i osiągania coraz lepszych wyników
zarówno doradców jak i liderów
• Poszukiwanie nowych sposobów motywacji pracowników
• Kształtowanie ścieżki kariery swoich pracowników, pozwalającej
najlepszym na osiąganie coraz lepszych wyników i rozwój kariery
• Planowanie i organizacja pracy swojej i całego zespołu –
tworzenie planów działania zespołu oraz grafików pracy
• Koordynowanie pracy zespołu w Krakowie, Rzeszowie i jednostki
terenowej
• Kontrola i raportowanie wyników poszczególnych jednostek oraz
całego zespołu
• Utrzymywanie wyników sprzedażowych na wysokim poziomie
wystawiono
Praca z Sebastianem to gwarancja kreatywnej i jakże przyjemnej pracy w atmosferze profesjonalizmu...
wystawiono
Pan Sebastian jest wyjątkowo kompetentnym i profesjonalnym menedżerem o czym niejednokrotnie miałam okazję się przekonać. Widać wielkie zaangażowanie w pracę i dbałość o relacje z klientami. Do opisu dodałabym wyjątkowe poczucie humoru, czego w dzisiejszych czasach (jak i profesjonalizmu) bardzo brakuje kadrze zarządzającej.
wystawiono
Jako manager jest bardzo zaangazowany w swoja prace. Swojemu zespolowi dostarcza wszelkich potrzebnych srodkow i narzedzi do pracy. Jest pelen pomyslow i zawsze gotowy na zmiany, ktorych u nas w firmie nie brakuje. Otwartosc i chec do dzialania to chyba glowne cechy, ktore doceniamy u swojego Managera w zespole. Kazdy z nas moze zawsze liczyc na Jego wsparcie.
wystawiono
Przejawia cechy osoby bardzo kreatywnej i z pomysłami . Bardzo zaangażowany w wykonywaną pracę . Jest osobą otwartą z niebywałym poczuciem humoru.Dba o dobre relacje z klientami.
Team Leader
• Koordynacja pracy kilkuosobowego zespołu sprzedażowego
• Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy swój i zespołu podlegającego
• Realizowanie planów sprzedażowych
• Wdrażanie nowych pracowników
• Wspieranie sprzedaży pracowników podlegających i młodszych stażem
• Pozyskiwanie klientów
• Aktywna sprzedaż i doradztwo w zakresie oferowanych produktów
• Wdrażanie niestandardowych rozwiązań w pozyskiwaniu klienta
• Samodzielna organizacja czasu pracy
• Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy swój i zespołu podlegającego
• Realizowanie planów sprzedażowych
• Wdrażanie nowych pracowników
• Wspieranie sprzedaży pracowników podlegających i młodszych stażem
• Pozyskiwanie klientów
• Aktywna sprzedaż i doradztwo w zakresie oferowanych produktów
• Wdrażanie niestandardowych rozwiązań w pozyskiwaniu klienta
• Samodzielna organizacja czasu pracy
Doradca ds.Sprzedaży Produktów Bankowych
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
• Aktywna sprzedaż oferowanych produktów
• Doradztwo w zakresie produktów bankowych
(kart kredytowych, konta osobistego)
• Utrzymywanie relacji z klientami
• Realizowanie planów sprzedażowych
• Poszukiwanie niestandardowych rozwiązań w pozyskiwaniu klienta
• Samodzielna organizacja czasu pracy
• Pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny
• Aktywna sprzedaż oferowanych produktów
• Doradztwo w zakresie produktów bankowych
(kart kredytowych, konta osobistego)
• Utrzymywanie relacji z klientami
• Realizowanie planów sprzedażowych
• Poszukiwanie niestandardowych rozwiązań w pozyskiwaniu klienta
• Samodzielna organizacja czasu pracy
• Pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny
Szkolenia i kursy
•Certyfikat ukończenia cyklu szkoleń ,,Akademia Zarządzania Projektami''
•Szkolenie ”Zarządzanie Zespołem” FOKUS 2011
•Szkolenie "Techniki aktywnej sprzedaży" 2011
- szkolenia wewnętrzne w Rotsa Sales Direct z zarządzania czasem, kolega szefem, couching,
mentoring, skuteczna komunikacja, rekrutacja i selekcja i wiele innych
- szkolenie w Citi Banku Handlowym „Train the trainers”, ponad to szkolenia sprzedażowe, produktowe
i procedur oraz polityki bankowe
•Szkolenie ”Zarządzanie Zespołem” FOKUS 2011
•Szkolenie "Techniki aktywnej sprzedaży" 2011
- szkolenia wewnętrzne w Rotsa Sales Direct z zarządzania czasem, kolega szefem, couching,
mentoring, skuteczna komunikacja, rekrutacja i selekcja i wiele innych
- szkolenie w Citi Banku Handlowym „Train the trainers”, ponad to szkolenia sprzedażowe, produktowe
i procedur oraz polityki bankowe
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA
Do założenia tej grupy zainspirowała mnie ogólna postawa Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.