Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu marketingu i sprzedaży wlewków
Dywersyfikacja rynku odbiorców stali, podpisanie umów o współpracy z Klientami krajowymi. Szeroka akwizycja rynku europejskiego w szczególności: włoskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, węgierskiego, czeskiego w celu znalezienia odbiorcy na rynku europejskim.
Dzięki podjętym działaniom zanotowaliśmy wzrost sprzedaży o 30%, co przyczyniło się do wykorzystania w 100% możliwości produkcyjnych - spadek kosztów jednostkowych zmiennych a tym samym uatrakcyjnienie oferty produktowej w nowe niższe dające w konsekwencji wyższą rentowność ceny.
Dzięki podjętym działaniom zanotowaliśmy wzrost sprzedaży o 30%, co przyczyniło się do wykorzystania w 100% możliwości produkcyjnych - spadek kosztów jednostkowych zmiennych a tym samym uatrakcyjnienie oferty produktowej w nowe niższe dające w konsekwencji wyższą rentowność ceny.
specjalista ds sprzedaży
Na bazie zebranego podczas ośmioletniej pracy na wydziale stalowni doświadczenia, podjąć działania w kierunku rozszerzenia oferty handlowej Huty Batory o wlewki stalowe, w zakresie od 0,8 - 15Mg.
Akwizycja rynku, poszukiwanie potencjalnego odbiorcy stali dostosowanie kosztów produkcji stali do norm europejskich.
Akwizycja rynku, poszukiwanie potencjalnego odbiorcy stali dostosowanie kosztów produkcji stali do norm europejskich.
starszy mistrz planowania i realizacji produkcji wydziału stalowni
Tworzenie harmonogramów i planów realizacji produkcji w oparciu o wyznaczone wskaźniki ekonomiczne oraz możliwości produkcyjne.
Ustalanie składowych wsadu zaplanowanego do realizacji wytopu, aby spełnione zostały wskaźniki reżimów jakościowych, czasowych oraz minimalizacji kosztów wytworzenia w oparciu o metodę odzyskową prowadzonego wytopu na piecu elektrycznym.
Ustalanie składowych wsadu zaplanowanego do realizacji wytopu, aby spełnione zostały wskaźniki reżimów jakościowych, czasowych oraz minimalizacji kosztów wytworzenia w oparciu o metodę odzyskową prowadzonego wytopu na piecu elektrycznym.