Umiejętności
Zarządzanie klientami
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Oddziału Arkadia W-wa; Manufaktura Łódź; Przychodni Przyzakładowych region W-wa i Łódź
• zarządzanie operacyjne Centrami Medycznymi, Gabinetami i Przychodniami Przyzakładowymi
• nadzór nad realizacją usług medycznych w zakresie: POZ, poradni specjalistycznych,rehabilitacji, stomatologii i diagnostyki obrazowej
• nadzór, rozwój i kontrola kosztów w palcówkach współpracujących na terenie Łodzi
• planowanie i realizacja budżetu
• nadzór nad realizacją usług medycznych w zakresie: POZ, poradni specjalistycznych,rehabilitacji, stomatologii i diagnostyki obrazowej
• nadzór, rozwój i kontrola kosztów w palcówkach współpracujących na terenie Łodzi
• planowanie i realizacja budżetu
Kierownik Oddziału Arkadia
• zarządzanie operacyjne Centrum Medycznym
• nadzór nad realizacją usług medycznych w zakresie: POZ, poradni specjalistycznych,
rehabilitacji, stomatologii i diagnostyki obrazowej
• zapewnienie i przestrzeganie standardów/procedur obsługi Klienta,
• zarządzanie relacjami z Klientem
• realizacja polityki personalnej firmy
• planowanie i realizacja budżetu
• nadzór nad realizacją usług medycznych w zakresie: POZ, poradni specjalistycznych,
rehabilitacji, stomatologii i diagnostyki obrazowej
• zapewnienie i przestrzeganie standardów/procedur obsługi Klienta,
• zarządzanie relacjami z Klientem
• realizacja polityki personalnej firmy
• planowanie i realizacja budżetu
Kierownik ds. Rozwoju Sieci Medycznej
• zarządzanie, rozwój i kontrola kosztów Sieci Medycznej 260 placówek współpracujących (przez 3 lata wzrost ilości placówek o 35%)
• przygotowanie i organizacja corocznej akcji profilaktycznej dla 20 tysięcy Klientów
• kierownik projektu przygotowania i wdrożenia system IT do obsługi Klientów Medicover w placówkach Sieci Medycznej
• zarządzanie zespołem
• poprawa jakości usług
• przygotowanie i organizacja corocznej akcji profilaktycznej dla 20 tysięcy Klientów
• kierownik projektu przygotowania i wdrożenia system IT do obsługi Klientów Medicover w placówkach Sieci Medycznej
• zarządzanie zespołem
• poprawa jakości usług
Szkolenia i kursy
• Budowanie zespołów
• Train the Train
• Coaching Menadżerski
• Coaching Liderski
• Sztuka prezentacji
• Audytowanie procesowe ISO
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
• Praktyczne problemy ochrony danych osobowych wrażliwych
• Train the Train
• Coaching Menadżerski
• Coaching Liderski
• Sztuka prezentacji
• Audytowanie procesowe ISO
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem
• Praktyczne problemy ochrony danych osobowych wrażliwych
Edukacja
Zainteresowania
sport, motoryzacja, sprzęt muzyczny hi-fi