Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista
- kompleksowa obsługa zgłoszeń technicznych Klientów posiadających usługę monitoringu GPS począwszy od pomocy w wyborze optymalnego wariantu usługi po zakończenie procesu montażu urządzenia GPS w pojeździe klienta,
- pomoc w obsłudze aplikacji,
- obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych,
- konfiguracja urządzeń GPS przed montażem,
- obsługa podwykonawców w zakresie montażu i serwisu urządzeń GPS,
- pozyskiwanie nowych firm do współpracy instalatorskiej,
- obsługa zleceń montażowo-serwisowych,
- współpraca z operatorami GSM w zakresie posiadanej telemetrii, weryfikacja faktur VAT i rozliczeń
szczegółowych,
- współpraca z kontrahentami w zakresie pozycjonowania strony internetowej.
- pomoc w obsłudze aplikacji,
- obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych,
- konfiguracja urządzeń GPS przed montażem,
- obsługa podwykonawców w zakresie montażu i serwisu urządzeń GPS,
- pozyskiwanie nowych firm do współpracy instalatorskiej,
- obsługa zleceń montażowo-serwisowych,
- współpraca z operatorami GSM w zakresie posiadanej telemetrii, weryfikacja faktur VAT i rozliczeń
szczegółowych,
- współpraca z kontrahentami w zakresie pozycjonowania strony internetowej.
Zespół Wsparcia Technicznego Warszawa
Starszy Konsultant w Biurze Obsługi Klienta biznesowego
Obowiązki:
- kompleksowa realizacja zgłoszeń Klienta
- dążenie do osiągnięcia wysokiego poziomu satysfakcji Klienta
- doradztwo w zakresie świadczonych ofert i usług
- udzielanie informacji i przyjmowanie zleceń od Klientów oraz wprowadzanie modyfikacji na kontach
- rozpatrywanie reklamacji
- promowanie ofert
- aktywna sprzedaż usług i nowych aktywacji B2B
Starszy Konsultant ds Wsparcia Technicznego
Obowiązki:
- obsługa klientów rynku KA i LA w zakresie usług lokalizacyjnych i komunikacyjnych;
- wsparcie techniczne konsultantów CC,
- analiza zgłoszeń technicznych,
- obsługa usług i zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych,
- kontakt z klientem w zakresie problemów technicznych w ramach usług telekomunikacyjnych,
Obowiązki:
- kompleksowa realizacja zgłoszeń Klienta
- dążenie do osiągnięcia wysokiego poziomu satysfakcji Klienta
- doradztwo w zakresie świadczonych ofert i usług
- udzielanie informacji i przyjmowanie zleceń od Klientów oraz wprowadzanie modyfikacji na kontach
- rozpatrywanie reklamacji
- promowanie ofert
- aktywna sprzedaż usług i nowych aktywacji B2B
Starszy Konsultant ds Wsparcia Technicznego
Obowiązki:
- obsługa klientów rynku KA i LA w zakresie usług lokalizacyjnych i komunikacyjnych;
- wsparcie techniczne konsultantów CC,
- analiza zgłoszeń technicznych,
- obsługa usług i zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych,
- kontakt z klientem w zakresie problemów technicznych w ramach usług telekomunikacyjnych,
przedstawiciel handlowy; dostawca
MILOX. S.J. HURTOWNIA ART. TYTONIOWYCH
- opieka nad przydzielonymi Klientami detalicznymi;
- pozyskiwanie nowych Klientów detalicznych;
- poprawa widoczności i poziomu dystrybucji produktów;
- zwiększanie sprzedaży;
- promowanie nowych marek wprowadzonych na rynek przez producentów;
- zbieranie zamówień od dotychczasowych Klientów;
- dystrybucja zamówionego towaru;
- koordynowanie rozliczeń Klientów z hurtownią;
- pozyskiwanie nowych Klientów detalicznych;
- poprawa widoczności i poziomu dystrybucji produktów;
- zwiększanie sprzedaży;
- promowanie nowych marek wprowadzonych na rynek przez producentów;
- zbieranie zamówień od dotychczasowych Klientów;
- dystrybucja zamówionego towaru;
- koordynowanie rozliczeń Klientów z hurtownią;
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Grupy
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH