Sebastian Gugała

Marketing Manager / Development Manager / Ecommerce Manager / Sales & Category Management / Business Strategy / Coffee / FMCG / HORECA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Consumer Insight Marketing konsumencki Produkty konsumenckie E-commerce FMCG Żywność oraz napoje Shopper Marketing Trade Marketing zarządzanie kluczowymi klientami Analiza rynku zarządzanie marką Zarządzanie Sprzedażą Analiza klientów Zarządzanie marketingiem Rozwój produktu Shopper Insight Cross-functional Team Rozwój kluczowych klientów

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Coca-Cola HBC Polska
Coffee Marketing Manager
Responsible for the marketing, category & sales strategy of Costa Coffee retail development in Poland
• Building and implementation of the trade plans in Retail, OOH & Ecom channel (RTM, promo matrix, P&L, in-store activation)
• Development of Costa Coffee brand communication campaigns: ATL, BTL and Digital in various touchpoints: traditional media, coffee shops, ecom
• Building omnichannel strategy
Nestle Polska S.A.
Development and Marketing Manager
•Development of marketing plan and strategy (ATL, BTL, Digital) for NESCAFÉ Dolce Gusto
•E-commerce managment: running www.dolcegusto.pl webshop
•Opening cooperation with new customers/channels
•Leading and developing people
Nestle Polska S.A.
Marketing Manager / Group Brand Manager Beverages
•Strategy and marketing plans development of the Soluble coffee (Mainstream and Premium segment) and other beverages
•Co-pilot of NESCAFÉ business workshops with the Zone Europe
Nestle Polska S.A.
Senior Key Account Manager
•Cooperation building with Auchan, Piotr i Paweł and electro customers in 6 categories: Culinary (Winiary, Maggi), Beverages (NESCAFÉ), Confectionary (Princessa, Lion, KIT KAT), Dairy, Ice-Cream, Pet care
Nestle Polska S.A.
NESCAFÉ Dolce Gusto Manager
•Launch and roll out of NESCAFÉ Dolce Gusto capsules concept in Poland
Nestle Polska S.A.
Alternative Channel Marketing Manager / Brand Manager
•Management of the HoReCa franchise coffee shops Café NESCAFÉ
•Media contract negotiations with nets of cinemas
Havas Worldwide Warsaw
Account Executive
•Managing BTL campaigns for Nestlé, L’Oreal, Unilever

Szkolenia i kursy

DIMAQ Professional - Digital Marketing (IAB Polska)

Edukacja

Logo
E-commerce, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej