Umiejętności
Consumer Insight
Marketing konsumencki
Produkty konsumenckie
E-commerce
FMCG
Żywność oraz napoje
Shopper Marketing
Trade Marketing
zarządzanie kluczowymi klientami
Analiza rynku
zarządzanie marką
Zarządzanie Sprzedażą
Analiza klientów
Zarządzanie marketingiem
Rozwój produktu
Shopper Insight
Cross-functional Team
Rozwój kluczowych klientów
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Coffee Marketing Manager
Responsible for the marketing, category & sales strategy of Costa Coffee retail development in Poland
• Building and implementation of the trade plans in Retail, OOH & Ecom channel (RTM, promo matrix, P&L, in-store activation)
• Development of Costa Coffee brand communication campaigns: ATL, BTL and Digital in various touchpoints: traditional media, coffee shops, ecom
• Building omnichannel strategy
• Building and implementation of the trade plans in Retail, OOH & Ecom channel (RTM, promo matrix, P&L, in-store activation)
• Development of Costa Coffee brand communication campaigns: ATL, BTL and Digital in various touchpoints: traditional media, coffee shops, ecom
• Building omnichannel strategy
Szkolenia i kursy
DIMAQ Professional - Digital Marketing (IAB Polska)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej