Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Strategii i Projektów
Menedżer w Pionie Techniczna Obsługa Klienta – szef komórki strategii i koordynacji projektów strategicznych – podstawowe zadania:
oDefiniowanie strategii dla Technicznej Obsługi Klienta.
oZarządzanie budżetem projektów Pionu Technicznej Obsługi Klienta.
oKoordynacja projektów strategicznych;
oAnaliza efektywności procesów dostarczania, utrzymania, inwestycji dla produktów i usług telekomunikacyjnych.
oAnaliza i proponowanie zmian w procesach operacyjnych w celu zwiększenia efektywności operacyjnej;
oWspółpraca z France Telecom w zakresie uspójnienia procesów biznesowych w zakresie technicznej obsługi Klienta.
oWspółpraca i prowadzenie projektów Benchmarkingowych z czołowymi firmami telekomunikacyjnymi w Europie w zakresie technicznej obsługi klienta (rozwiązań procesowych, organizacyjnych, porównań kosztów operacji itd.)
oDefiniowanie strategii dla Technicznej Obsługi Klienta.
oZarządzanie budżetem projektów Pionu Technicznej Obsługi Klienta.
oKoordynacja projektów strategicznych;
oAnaliza efektywności procesów dostarczania, utrzymania, inwestycji dla produktów i usług telekomunikacyjnych.
oAnaliza i proponowanie zmian w procesach operacyjnych w celu zwiększenia efektywności operacyjnej;
oWspółpraca z France Telecom w zakresie uspójnienia procesów biznesowych w zakresie technicznej obsługi Klienta.
oWspółpraca i prowadzenie projektów Benchmarkingowych z czołowymi firmami telekomunikacyjnymi w Europie w zakresie technicznej obsługi klienta (rozwiązań procesowych, organizacyjnych, porównań kosztów operacji itd.)
Ekspert – Kierownik Projektu Wydzielenia Oddziałów Korporacyjnych z sieci dystrybucji
Ekspert – Kierownik Projektu Wydzielenia Oddziałów Korporacyjnych z sieci dystrybucji – podstawowe zadania:
oAnaliza procesów operacyjnych dla Klientów Bankowości Korporacyjnej – 3 miesiące w oddziale operacyjnym i regionie.
oOpracowanie koncepcji modelu obsługi Klienta Korporacyjnego w zależności od wartości poszczególnych segmentów Klientów: Klienta Strategicznego – powyżej 100 mln generowanych przychodów rocznie, Dużego Klienta Korporacyjnego – od 30 do 100 mln generowanych przychodów rocznie, Klienta Korporacyjnego – od 5 do 30 mln generowanych przychodów rocznie;
oOpracowanie modelu struktur dla oddziałów korporacyjnych
oOpracowanie harmonogramu i budżetu wdrożenia całego projektu,
oOpracowanie zasad prowadzenia rozliczeń wewnętrznych w relacji: koszty operacyjne sieci Rynku Detalicznego oraz koszty operacyjne sieci Rynku Korporacyjnego.
oOpracowanie szczegółowych uchwał Zarządu w tym zakresie.
oWspółpraca z Pionem Kontrolingu w zakresie wdrożenia zasad prowadzenia rozliczeń wewnętrznych – na poziomie poszczególnych operacji bankowych
oOpracowanie zasad tworzenia nowych i likwidacji istniejących placówek sieci korporacyjnej Banku.
oAnaliza procesów operacyjnych dla Klientów Bankowości Korporacyjnej – 3 miesiące w oddziale operacyjnym i regionie.
oOpracowanie koncepcji modelu obsługi Klienta Korporacyjnego w zależności od wartości poszczególnych segmentów Klientów: Klienta Strategicznego – powyżej 100 mln generowanych przychodów rocznie, Dużego Klienta Korporacyjnego – od 30 do 100 mln generowanych przychodów rocznie, Klienta Korporacyjnego – od 5 do 30 mln generowanych przychodów rocznie;
oOpracowanie modelu struktur dla oddziałów korporacyjnych
oOpracowanie harmonogramu i budżetu wdrożenia całego projektu,
oOpracowanie zasad prowadzenia rozliczeń wewnętrznych w relacji: koszty operacyjne sieci Rynku Detalicznego oraz koszty operacyjne sieci Rynku Korporacyjnego.
oOpracowanie szczegółowych uchwał Zarządu w tym zakresie.
oWspółpraca z Pionem Kontrolingu w zakresie wdrożenia zasad prowadzenia rozliczeń wewnętrznych – na poziomie poszczególnych operacji bankowych
oOpracowanie zasad tworzenia nowych i likwidacji istniejących placówek sieci korporacyjnej Banku.
Dyrektor Departamentu Sieci i Organizacji, Dyrektor Biura Strategii Banku
oOpracowywanie budżetów dla Departamentu;
oZarządzanie spójnością struktur organizacyjnych Banku
oZarządzanie siecią oddziałów: struktury organizacyjne, komunikacja wewnętrzna, analizą procesów, poziomem kosztów operacyjnych na poziomie procesów, efektywnością oddziałów i podległych im placówek (we współpracy z Dyrektorem Departamentu Kontrolingu oraz Dyrektorem Oddziału);
oProponowanie zmian w procesach nieefektywnych we współpracy z poszczególnymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi, które były właścicielem poszczególnych procesów;
oOpracowywanie zasad powoływania i zamykania nowych placówek,
oPrzedstawianie na zarząd propozycji zmian organizacyjnych oraz zmian w strukturze funkcjonalnej sieci oddziałów;
oZarządzanie siecią bankomatów;
oZarządzanie spójnością struktur organizacyjnych Banku
oZarządzanie siecią oddziałów: struktury organizacyjne, komunikacja wewnętrzna, analizą procesów, poziomem kosztów operacyjnych na poziomie procesów, efektywnością oddziałów i podległych im placówek (we współpracy z Dyrektorem Departamentu Kontrolingu oraz Dyrektorem Oddziału);
oProponowanie zmian w procesach nieefektywnych we współpracy z poszczególnymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi, które były właścicielem poszczególnych procesów;
oOpracowywanie zasad powoływania i zamykania nowych placówek,
oPrzedstawianie na zarząd propozycji zmian organizacyjnych oraz zmian w strukturze funkcjonalnej sieci oddziałów;
oZarządzanie siecią bankomatów;
Analityk roku II, III
Andersen Consulting – firma doradcza działająca w zakresie usprawnień operacyjnych, optymalizacji oraz automatyzacji procesów poprzez wprowadzanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych i systemowych, rzadziej w zakresie strategii dla nowych rozwiązań biznesowych.
•podstawowe zadania:
oWykonywanie prac analitycznych dla potrzeb realizowanych projektów;
oDokonywanie kompleksowych analiz procesów operacyjnych;
oDokonywanie propozycji zmian w strategii przedsiębiorstw;
oDostosowywanie propozycji zmian w procesach i procedurach oraz propozycji zmian w strukturach organizacyjnych wspomagających realizację poszczególnych procesów biznesowych;
oModelowanie kosztów i przychodów finansowych organizacyjnych po zmianach w założeniach do strategii przedsiębiorstw, jak również rozwiązań procesowych, operacyjnych i strukturalnych;
oZarządzanie i koordynowanie pracą zespołów 2-4 osobowych na projektach.
•Główne projekty: (1) Duży polski bank komercyjny - optymalizacja procesów obsługi Klienta segmentu Klientów Indywidualnych oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw rozumianych dzisiaj jako spółki cywilne prowadzące działalność gospodarczą – Wrocław – czas trwania projektu: 12 tygodni, (2) Duży poslki bank korporacyjny – wprowadzenie przez Bank działalności detalicznej w ramach projektu wewnętrznego budowania banków detalicznych – wdrożenie systemu operacyjnego – Madryt – czas trwania projektu: 20 tygodni. (3) duży polski bank komercyjny – stworzenie nowej strategii dla bankowości detalicznej (uwzględniającej Klientów Indywidualnych oraz Klientów prowadzących działalność gospodarczą i nie przekraczających rocznych przychodów równowartości 800.000 ECU (tj. Klientów sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną księgowość) – Warszawa – czas trwania projektu: 45 tygodni. (4) DUży polski bank korporacyjny – MBank – Strategia produktu konta lokacyjnego – Warszawa – czas trwania projektu: 6 tygodni.
•podstawowe zadania:
oWykonywanie prac analitycznych dla potrzeb realizowanych projektów;
oDokonywanie kompleksowych analiz procesów operacyjnych;
oDokonywanie propozycji zmian w strategii przedsiębiorstw;
oDostosowywanie propozycji zmian w procesach i procedurach oraz propozycji zmian w strukturach organizacyjnych wspomagających realizację poszczególnych procesów biznesowych;
oModelowanie kosztów i przychodów finansowych organizacyjnych po zmianach w założeniach do strategii przedsiębiorstw, jak również rozwiązań procesowych, operacyjnych i strukturalnych;
oZarządzanie i koordynowanie pracą zespołów 2-4 osobowych na projektach.
•Główne projekty: (1) Duży polski bank komercyjny - optymalizacja procesów obsługi Klienta segmentu Klientów Indywidualnych oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw rozumianych dzisiaj jako spółki cywilne prowadzące działalność gospodarczą – Wrocław – czas trwania projektu: 12 tygodni, (2) Duży poslki bank korporacyjny – wprowadzenie przez Bank działalności detalicznej w ramach projektu wewnętrznego budowania banków detalicznych – wdrożenie systemu operacyjnego – Madryt – czas trwania projektu: 20 tygodni. (3) duży polski bank komercyjny – stworzenie nowej strategii dla bankowości detalicznej (uwzględniającej Klientów Indywidualnych oraz Klientów prowadzących działalność gospodarczą i nie przekraczających rocznych przychodów równowartości 800.000 ECU (tj. Klientów sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną księgowość) – Warszawa – czas trwania projektu: 45 tygodni. (4) DUży polski bank korporacyjny – MBank – Strategia produktu konta lokacyjnego – Warszawa – czas trwania projektu: 6 tygodni.
Analityk Finansowy
CA - IB Financial Advisers
Analityk Sektorów: Finansowego i Telekomunikacyjnego – podstawowe zadania:
oOdpowiedzialność za prowadzenie kontaktów z Klientami Korporacyjnymi;
oDokonywanie kompleksowych analiz (due diligence) tzn. w zakresie: (1) sytuacji ekonomiczno-finansowej, (2) perspektyw rozwoje sektora, (3) technologicznej (we współpracy z doradcą ds. technologii, (4) prawnej (we współpracy z kancelarią prawną), (5) ryzyk rynkowych i politycznych;
oDokonywanie wycen przedsiębiorstw w procesach prywatyzacji oraz fuzji i przejęć, jak również nowych emisji akcji na GPW,
oZdobywanie nowych Klientów oraz udoskonalanie oferty produktowej;
oProwadzenie marketingu bankowego dla potrzeb departamentu Corporate Finance.
oOdpowiedzialność za prowadzenie kontaktów z Klientami Korporacyjnymi;
oDokonywanie kompleksowych analiz (due diligence) tzn. w zakresie: (1) sytuacji ekonomiczno-finansowej, (2) perspektyw rozwoje sektora, (3) technologicznej (we współpracy z doradcą ds. technologii, (4) prawnej (we współpracy z kancelarią prawną), (5) ryzyk rynkowych i politycznych;
oDokonywanie wycen przedsiębiorstw w procesach prywatyzacji oraz fuzji i przejęć, jak również nowych emisji akcji na GPW,
oZdobywanie nowych Klientów oraz udoskonalanie oferty produktowej;
oProwadzenie marketingu bankowego dla potrzeb departamentu Corporate Finance.
Szkolenia i kursy
Wiedeń – 1997 – 3 tyg. - DCF wycena przedsiębiorstw
Praga – 01.1998 – 4 tyg. – analiza procesów
Chicago – 02.1998 – 4 tyg. - Optymalizacja procesów w środowisku Klient Serwer
Praga – 04.1998 - 1 tyg. – Podejście do analizy procesów w firmie
Londyn – 06.1999 - 1 tyg. Strategie Banków Internetowych
Sztokholm – 10.2001 – 7 tyg. Zarządzanie oddziałem – jakość obsługi Klienta Korporacyjnego
Warszawa – produkty telekomunikacyjne dla Biznesu (szkolenie wewnętrzne TP)
Paryż – 02.2006 – 6 tyg. Zarządzanie procesem usuwania uszkodzeń w telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz pozostałych nowoczesnych kanałów komunikacji.
Londyn – 07.2006 – 1 tydzień – prowadzenie programu benchmarkingowego w zakresie zarządzania operacjami na sieci dostępowej (Main Distribution Frame management).
Londyn – 04.2007 – 1 tydzień – prowadzenie programu benchmarkingowego w zakresie rozwiązań outsourcingowych dla technicznej obsługi Klienta.
Paryż – 09.2007 – 2 dni – prowadzenie programu benchmarkingowego - prowadzenie warsztatów międzynarodowych i przedstawianie działań wynikających z analizy kosztów jednostkowych operacji w zakresie Technicznej Obsługi Klienta.
i inne (na rządanie osoby pytającej)
Praga – 01.1998 – 4 tyg. – analiza procesów
Chicago – 02.1998 – 4 tyg. - Optymalizacja procesów w środowisku Klient Serwer
Praga – 04.1998 - 1 tyg. – Podejście do analizy procesów w firmie
Londyn – 06.1999 - 1 tyg. Strategie Banków Internetowych
Sztokholm – 10.2001 – 7 tyg. Zarządzanie oddziałem – jakość obsługi Klienta Korporacyjnego
Warszawa – produkty telekomunikacyjne dla Biznesu (szkolenie wewnętrzne TP)
Paryż – 02.2006 – 6 tyg. Zarządzanie procesem usuwania uszkodzeń w telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz pozostałych nowoczesnych kanałów komunikacji.
Londyn – 07.2006 – 1 tydzień – prowadzenie programu benchmarkingowego w zakresie zarządzania operacjami na sieci dostępowej (Main Distribution Frame management).
Londyn – 04.2007 – 1 tydzień – prowadzenie programu benchmarkingowego w zakresie rozwiązań outsourcingowych dla technicznej obsługi Klienta.
Paryż – 09.2007 – 2 dni – prowadzenie programu benchmarkingowego - prowadzenie warsztatów międzynarodowych i przedstawianie działań wynikających z analizy kosztów jednostkowych operacji w zakresie Technicznej Obsługi Klienta.
i inne (na rządanie osoby pytającej)
Edukacja
Zainteresowania
POdroze,
Plywanie,
Taniec Towarzyski,
Muzyka,
Filmoznawstwo,
Teatr,
Inne aktywności sportowe.
Plywanie,
Taniec Towarzyski,
Muzyka,
Filmoznawstwo,
Teatr,
Inne aktywności sportowe.
Organizacje
Szkoła Główna Handlowa
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne.
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne.
Grupy
Podróżnicy turyści wycieczkowicze
Grupa dla ludzi żądnych przygód, zapalonych podróżników przez duże P