Sebastian Dąbrowski

Manager ds. Strategii i Projektów, Telekomunikacja Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Manager ds. Strategii i Projektów
Menedżer w Pionie Techniczna Obsługa Klienta – szef komórki strategii i koordynacji projektów strategicznych – podstawowe zadania:
oDefiniowanie strategii dla Technicznej Obsługi Klienta.
oZarządzanie budżetem projektów Pionu Technicznej Obsługi Klienta.
oKoordynacja projektów strategicznych;
oAnaliza efektywności procesów dostarczania, utrzymania, inwestycji dla produktów i usług telekomunikacyjnych.
oAnaliza i proponowanie zmian w procesach operacyjnych w celu zwiększenia efektywności operacyjnej;
oWspółpraca z France Telecom w zakresie uspójnienia procesów biznesowych w zakresie technicznej obsługi Klienta.
oWspółpraca i prowadzenie projektów Benchmarkingowych z czołowymi firmami telekomunikacyjnymi w Europie w zakresie technicznej obsługi klienta (rozwiązań procesowych, organizacyjnych, porównań kosztów operacji itd.)
PKO Bank Polski
Ekspert – Kierownik Projektu Wydzielenia Oddziałów Korporacyjnych z sieci dystrybucji
Ekspert – Kierownik Projektu Wydzielenia Oddziałów Korporacyjnych z sieci dystrybucji – podstawowe zadania:
oAnaliza procesów operacyjnych dla Klientów Bankowości Korporacyjnej – 3 miesiące w oddziale operacyjnym i regionie.
oOpracowanie koncepcji modelu obsługi Klienta Korporacyjnego w zależności od wartości poszczególnych segmentów Klientów: Klienta Strategicznego – powyżej 100 mln generowanych przychodów rocznie, Dużego Klienta Korporacyjnego – od 30 do 100 mln generowanych przychodów rocznie, Klienta Korporacyjnego – od 5 do 30 mln generowanych przychodów rocznie;
oOpracowanie modelu struktur dla oddziałów korporacyjnych
oOpracowanie harmonogramu i budżetu wdrożenia całego projektu,
oOpracowanie zasad prowadzenia rozliczeń wewnętrznych w relacji: koszty operacyjne sieci Rynku Detalicznego oraz koszty operacyjne sieci Rynku Korporacyjnego.
oOpracowanie szczegółowych uchwał Zarządu w tym zakresie.
oWspółpraca z Pionem Kontrolingu w zakresie wdrożenia zasad prowadzenia rozliczeń wewnętrznych – na poziomie poszczególnych operacji bankowych
oOpracowanie zasad tworzenia nowych i likwidacji istniejących placówek sieci korporacyjnej Banku.
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Dyrektor Departamentu Sieci i Organizacji, Dyrektor Biura Strategii Banku
oOpracowywanie budżetów dla Departamentu;
oZarządzanie spójnością struktur organizacyjnych Banku
oZarządzanie siecią oddziałów: struktury organizacyjne, komunikacja wewnętrzna, analizą procesów, poziomem kosztów operacyjnych na poziomie procesów, efektywnością oddziałów i podległych im placówek (we współpracy z Dyrektorem Departamentu Kontrolingu oraz Dyrektorem Oddziału);
oProponowanie zmian w procesach nieefektywnych we współpracy z poszczególnymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi, które były właścicielem poszczególnych procesów;
oOpracowywanie zasad powoływania i zamykania nowych placówek,
oPrzedstawianie na zarząd propozycji zmian organizacyjnych oraz zmian w strukturze funkcjonalnej sieci oddziałów;
oZarządzanie siecią bankomatów;
Accenture Sp. z o.o.
Analityk roku II, III
Andersen Consulting – firma doradcza działająca w zakresie usprawnień operacyjnych, optymalizacji oraz automatyzacji procesów poprzez wprowadzanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych i systemowych, rzadziej w zakresie strategii dla nowych rozwiązań biznesowych.
•podstawowe zadania:
oWykonywanie prac analitycznych dla potrzeb realizowanych projektów;
oDokonywanie kompleksowych analiz procesów operacyjnych;
oDokonywanie propozycji zmian w strategii przedsiębiorstw;
oDostosowywanie propozycji zmian w procesach i procedurach oraz propozycji zmian w strukturach organizacyjnych wspomagających realizację poszczególnych procesów biznesowych;
oModelowanie kosztów i przychodów finansowych organizacyjnych po zmianach w założeniach do strategii przedsiębiorstw, jak również rozwiązań procesowych, operacyjnych i strukturalnych;
oZarządzanie i koordynowanie pracą zespołów 2-4 osobowych na projektach.
•Główne projekty: (1) Duży polski bank komercyjny - optymalizacja procesów obsługi Klienta segmentu Klientów Indywidualnych oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw rozumianych dzisiaj jako spółki cywilne prowadzące działalność gospodarczą – Wrocław – czas trwania projektu: 12 tygodni, (2) Duży poslki bank korporacyjny – wprowadzenie przez Bank działalności detalicznej w ramach projektu wewnętrznego budowania banków detalicznych – wdrożenie systemu operacyjnego – Madryt – czas trwania projektu: 20 tygodni. (3) duży polski bank komercyjny – stworzenie nowej strategii dla bankowości detalicznej (uwzględniającej Klientów Indywidualnych oraz Klientów prowadzących działalność gospodarczą i nie przekraczających rocznych przychodów równowartości 800.000 ECU (tj. Klientów sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną księgowość) – Warszawa – czas trwania projektu: 45 tygodni. (4) DUży polski bank korporacyjny – MBank – Strategia produktu konta lokacyjnego – Warszawa – czas trwania projektu: 6 tygodni.
Logo
Analityk Finansowy
CA - IB Financial Advisers
Analityk Sektorów: Finansowego i Telekomunikacyjnego – podstawowe zadania:
oOdpowiedzialność za prowadzenie kontaktów z Klientami Korporacyjnymi;
oDokonywanie kompleksowych analiz (due diligence) tzn. w zakresie: (1) sytuacji ekonomiczno-finansowej, (2) perspektyw rozwoje sektora, (3) technologicznej (we współpracy z doradcą ds. technologii, (4) prawnej (we współpracy z kancelarią prawną), (5) ryzyk rynkowych i politycznych;
oDokonywanie wycen przedsiębiorstw w procesach prywatyzacji oraz fuzji i przejęć, jak również nowych emisji akcji na GPW,
oZdobywanie nowych Klientów oraz udoskonalanie oferty produktowej;
oProwadzenie marketingu bankowego dla potrzeb departamentu Corporate Finance.

Szkolenia i kursy

Wiedeń – 1997 – 3 tyg. - DCF wycena przedsiębiorstw
Praga – 01.1998 – 4 tyg. – analiza procesów
Chicago – 02.1998 – 4 tyg. - Optymalizacja procesów w środowisku Klient Serwer
Praga – 04.1998 - 1 tyg. – Podejście do analizy procesów w firmie
Londyn – 06.1999 - 1 tyg. Strategie Banków Internetowych
Sztokholm – 10.2001 – 7 tyg. Zarządzanie oddziałem – jakość obsługi Klienta Korporacyjnego
Warszawa – produkty telekomunikacyjne dla Biznesu (szkolenie wewnętrzne TP)
Paryż – 02.2006 – 6 tyg. Zarządzanie procesem usuwania uszkodzeń w telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz pozostałych nowoczesnych kanałów komunikacji.
Londyn – 07.2006 – 1 tydzień – prowadzenie programu benchmarkingowego w zakresie zarządzania operacjami na sieci dostępowej (Main Distribution Frame management).
Londyn – 04.2007 – 1 tydzień – prowadzenie programu benchmarkingowego w zakresie rozwiązań outsourcingowych dla technicznej obsługi Klienta.
Paryż – 09.2007 – 2 dni – prowadzenie programu benchmarkingowego - prowadzenie warsztatów międzynarodowych i przedstawianie działań wynikających z analizy kosztów jednostkowych operacji w zakresie Technicznej Obsługi Klienta.
i inne (na rządanie osoby pytającej)

Edukacja

Logo
Wycena Nieruchomości, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Finanse i Bankowość, Systemy Informatyczne i Metody Ilościowe, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Zainteresowania

POdroze,
Plywanie,
Taniec Towarzyski,
Muzyka,
Filmoznawstwo,
Teatr,
Inne aktywności sportowe.

Organizacje

Szkoła Główna Handlowa
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
dm
dm
Grupa znajomych
Podróżnicy turyści wycieczkowicze
Podróżnicy turyści wycieczkowicze
Grupa dla ludzi żądnych przygód, zapalonych podróżników przez duże P
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie